ulkona tulee silti välillä käytyä, mutta holtittomalla linjalla.
Tuli yhden kirjaimen lukihäiriö tuota lausetta lukiessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ulkona tulee silti välillä käytyä, mutta holtittomalla linjalla.
Mitäpä jos ei vaan istuis siellä kapakissa, niin ei tartteis kalioo ostella. En ole käynyt kuppilassa sitten herra ties koska, 2018?paskapuhetta! kyllä se helpottaa ajankulua selvästi
koitappa istua muutama tunti yksi kapakassa juomatta, on orpo olo! olen kokeillut useasti
tuopin kanssa sama suoritus ei tunnu ollenkaan niin väärältä
ykis juomassa istuva kuuluu ympäristöön, yksin juomatta istuva on kummajainen, outo
Viinipullo tyhjennetty ja vehnäolut. Tuo seuralainen jo varoittelee, että tuotannonrajoitus laitettava päälle. Kuulemma saunakin lämpeää ja pitkä yö tulossa...Puhutaanko välillä alkoholijuomista?
Jos haaveilet jonkulaisen kipon tai kupin takaa niin toki, yksin tyhjin käsin istuskelemaan meneminen on hassua. Mun mielestä.
Mitäpä jos ei vaan istuis siellä kapakissa, niin ei tartteis kalioo ostella. En ole käynyt kuppilassa sitten herra ties koska, 2018?
Se voi kyllä olla holtitonta, kun 30+ äiti-ihminen heittää vapaalle.Tuli yhden kirjaimen lukihäiriö tuota lausetta lukiessa.
Salilla joutaa haaveilemaan paremmin.tarkoitin syytä juosta
saunakin lämpeää ja pitkä yö tulossa...
Kyllä siellä nyt leveillään
Salilla joutaa haaveilemaan paremmin.
silloin kun juoksi ei ollut mitään aihetta salilla haaveilla, olin aivan liian hoikka
Tässä myös jotain lisävihjeitä siitä miksi en juokse omaksi iloksiJuokseminen on kyllä paskaa. Syöminen on taas kivaa.
Täytyy vain lisätä kierroksia.37 sekunnin pikasuoritukset
Invisuksen iässä ne tauot korkean sykkeen kierrosten välissä tuppaa venymään jo koomisiin mittoihin.Täytyy vain lisätä kierroksia.