Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tänäänhän voi piipahtaa vaikka Pubissa

FrHlJZqWIBMFLix
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite pitäs kantaa vaan paketti palautukseen, ei noutaa. Vaikka koko ajan ois sormi liipasimella yhtä kitaraa koskien. Harrastusbudjetti vaan valitettavan tiukka tällä hetkellä..
 
Himskutti. Just tilasin rattipolkimet pelikoneeseen paskasta maasta. Tiennyt mistään lakosta.
 
Mistä ostit liput? Toukokuun käyntiä odotellessa..

Ennakkomyynti alkanut toukokuulle eli kannattaa mennä ostoksille per heti.
Itse taisin odotella pari päivää liikaa ja en saanut boxia vaan jouduin penkille istumaan ja ne ovat hemmetin kapeita.
 

Ennakkomyynti alkanut toukokuulle eli kannattaa mennä ostoksille per heti.
Itse taisin odotella pari päivää liikaa ja en saanut boxia vaan jouduin penkille istumaan ja ne ovat hemmetin kapeita.
Jossakin luki että huhtikuun...8? alkaa myynti toukokuulle.. pitää perehtyä.
 
tänäänhän voi piipahtaa vaikka Pubissa uudella kellolla #ajankuluksi #perjantaijapoikamies

katso liitettä 251210

Ei pysty pubeilemaan kun haettava paketti autolla.

katso liitettä 251211

1679049609156.png


Takamatkalla. Hö.

Kattoon pultattava leuvanvetotanko. Hihi. Painan työpisteen yläpuolelle. Kunnen ehi painoja nostaan, enkä salilla käymään, niin olen työpäivän aikana ma ke pe punnerrellut ja ti to vähän habaa ja vattaa. Nytte laitan tuon vetotangon niin voin korvata habakäännön kapealla vastaoteleualla. Hyvin on keho muotoutunut ja pala peilistä päätellen kasvanut tällä tyylillä. Mitään salilla tarvi käydä. Lisänä toki kamppailua ja sparria 3-4krt vko iltasin
 
Joo, mutta taitaa olla vähän sama kuin naiskoripallo eli marginaalilaji. Ainakin rahallisesti.

aattelin vaan kun NAISet kättää niitä vakoseen meneviä alushousuja muutenkin kuin tsumopainiessa, että asustus olisi jo monella valmiina
 
Jossakin luki että huhtikuun...8? alkaa myynti toukokuulle.. pitää perehtyä.
Varsinainen myynti joo, mutta ottavat tuolla ennakkotilauksia ja varmaankin first come first served metodilla eli jos ei piippuhyllypaikat kiinnosta, niin ei kannata odotella.

We are now accepting pre-orders for the May tournament in Tokyo, from May 14th to 28th! Tickets go on sale on April 8th! Tokyo May Pre-Orders Open
 
Minun kello olisi jo noudettavisssa: nurmon Essolla

1679050193649.png


Ja ens viikolla tulee 1000€ edestä ikeaa vittu :D

Mutta esikoinen tarvii parvisängyn kilkkeineen, juniorin huoneeseen rehti työpöytä. Ja jumppamattoo sun muuta.

edit. Ommuuten kokoomista. Saisko apulaiseks jonkun alastoman nuoren naisen.
 
Back
Ylös Bottom