- Ikä
- 41
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä ostit liput? Toukokuun käyntiä odotellessa..Sumo...loppui puoli tuntia sitten. Paljon näkyi tohtorin veljiä areenalla.
katso liitettä 251212katso liitettä 251213katso liitettä 251214katso liitettä 251215
Mistä ostit liput? Toukokuun käyntiä odotellessa..
Joo, mutta taitaa olla vähän sama kuin naiskoripallo eli marginaalilaji. Ainakin rahallisesti.tsumopainiiko NAISet?
Jossakin luki että huhtikuun...8? alkaa myynti toukokuulle.. pitää perehtyä.BuySumoTickets | We make it easy to buy sumo tickets!
BuySumoTickets is a sumo ticket buying service that makes it easy to get sumo tickets for your trip to Japan. We also handle many other ticketed events in Japan, such as pro-wrestling.www.buysumotickets.com
Ennakkomyynti alkanut toukokuulle eli kannattaa mennä ostoksille per heti.
Itse taisin odotella pari päivää liikaa ja en saanut boxia vaan jouduin penkille istumaan ja ne ovat hemmetin kapeita.
tänäänhän voi piipahtaa vaikka Pubissa uudella kellolla #ajankuluksi #perjantaijapoikamies
katso liitettä 251210
Joo, mutta taitaa olla vähän sama kuin naiskoripallo eli marginaalilaji. Ainakin rahallisesti.
Varsinainen myynti joo, mutta ottavat tuolla ennakkotilauksia ja varmaankin first come first served metodilla eli jos ei piippuhyllypaikat kiinnosta, niin ei kannata odotella.Jossakin luki että huhtikuun...8? alkaa myynti toukokuulle.. pitää perehtyä.
We are now accepting pre-orders for the May tournament in Tokyo, from May 14th to 28th! Tickets go on sale on April 8th! Tokyo May Pre-Orders Open
Takamatkalla
Tsek. Illalla työn_alle.Varsinainen myynti joo, mutta ottavat tuolla ennakkotilauksia ja varmaankin first come first served metodilla eli jos ei piippuhyllypaikat kiinnosta, niin ei kannata odotella.
Totta. Itse en stringejä ymmärrä. Häiritsisi aivan kamalasti kun olisi naru persvaossa koko ajan.aattelin vaan kun NAISet kättää niitä vakoseen meneviä alushousuja muutenkin kuin tsumopainiessa, että asustus olisi jo monella valmiina
Minun kello olisi jo noudettavisssa: nurmon Essolla
Tässä ketjussa ikään kuin kuuluu asiaan.Päiväbrändyt. Uhka vai mahdollisuus