Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
:unsure:

En ole vakuuttunut kuinka hyvä tulee. Kannatta ostaa voffelirauta, sillä lämmittää kivasti myös roiskeläppä #claccicco pitsat.

En ala hankkimaan yhden kokeilun takia taas yhtä keittiöhärpäkettä.

Edellisestä roiskeläpästä on aikaa. Taisi olla kun kokeilin tehdä kaenkky.comin kardiovaskulaarista munakasta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rinta ei ole heikoin lenkki tässä ruumiissa.
Jos kyynervarret kestää, niin tavoitteeseen päästään.
Viime viikolla jo 2x3x120 ja maanantaina 3x10x100.
Tästä tuli Mieleen, että olen kovasti ihmetellyt milloin olen telonut oikean puolen rintalihaksen. Bulleana ollessa sitä ei niin huomaa, mutta nykyisin hoikkana hiihtäjäpoikana näkyy oikealla puolella iso repeämä. Paljon isompi mitä vasemmalla puolella jonka teloin vuonna 2006 smith-vinopenkissä yli-isoilla painoilla sarjaa tehdessä. Vasen puoli kirraa välillä edelleen, oikea puoli ei lainkaan vaikka vamma on paljon isompi. Outoa.
 
Nooo onkos tullut keeesäää, nyt talven keskelleeee!

Heti alko janottaankin. Yleensä menee toisin päin, että pitää olla eka kännissä, että alkaa laulattamaan.
 
odgcwn5ude811.jpg
 
Aurinko lämmittää, pieniä kuralätäköitä teillä ja Piporadio vaan rallattaa joululauluja. Pahoin pelkään, että näin mennään koko kesä 😒
@Sylverö tuleekohan piporatiosta porilaisten marssi sitten kun prosessi etenee.

"IS:n tietojen mukaan onkin todennäköistä, että Suomi kutsutaan Naton jäseneksi lähiviikkoina"
 
Oli hiukan lonkerohuumaa kun ajattelin testata Hartwallin ananaslonkeron (ajatuksena minulle hyvä, juon paukkuna mielelläni ananasmehua viinalla), mutta eihän kaupassa ollut moista.

Otin garagen sitruunalonkeron.
 
Back
Ylös Bottom