Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Vaarivainaan peruja mullakin on jemmassa tuollainen vasittu kipsilevyvasara. Hieno työkalu, vielä hienompaa olis nähdä ku joku (muukin) tekis hommia vastaavalla ammattiylpeydellä kuin yllä. Nopeasti, tehokkaasti, ja hyvää.
Tohtorit!

olen diagnosoinut itselleni tennikyrvänpään, pian viikko taukoa kuntoilusalista, koska kannattaa käydä varovasti coittamassa
Isot pojat on opettanu, että aina kannattaa sormella koittaa, ennenku työntää pohjaan.
no, Möykyn ansiotuloihin verrattuna tuohan ei ole kun 15e meikäläisen rahaa

kyllä Minullakin siihen varaa olisi

laskin uudestaa, ehkä noin 75 euroa
Noinkin pihillä miehellä ois varaa sijoittaa noin paljon naiseen, joka on jatkuvasti nurkissa, muttei anna (niinhän @MÖYKKYNEN väittää, eikäku, sehän sanoo ettei ite antais vaikka hän haluais, sori)?

Olin ihan ymmärtäny, että toivoisit juuri päinvastaista, mutta ilmeisesti olen ymmärtänyt täysin väärin.

Vai paljonko olisit valmis sijoittamaan sellaiseen, joka käy "kylässä" kun sulla haluttaa mutta muuten pysyy poissa haitoilta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellainen muovipussiin pakattu peruspitkopulla on nimenomaan pehmoista ja mehevää. Varmaankin myös sopivat lisäaineet pitämässä tekstuurin mieluisana meille kuluttajille.
Noh, ehkä kuiva oli väärä termi.
Mutta verrattuna johonkin voisilmäpitkoon. Niin onhan se, kuivempi.
 
Muistutus: pankkitililläsi olevat rahat eivät ole sinun rahojasi, vaan olet lainannut ne pankille. Että jos pankki sanoo että niitä eijole enää, niin sitten niitä eijole.🤷🏻‍♂️
 
Mistä muuten tulee sanonta "käyäänpä kahteen tyttöön..."? Siis liittyen työtehtävään, jonka vois käyä tekemässä yksinki.

Villi arvaus, liittynee siihen ku tytöt ei voi viikonloppuna baarissa käyä yksin vessassa...

Ja tähän sitte pitkä liuta risuaitoja tasa-arvosta, muista sukupuoliista, jne, mutta laskin sen varaan että ku ollaan offarilla tässä.
 
Eikös alkuperäinen ole "käydä kahteen mieheen"?
En tiedä mistä tämä on oikeasti lähtöisin, mutta olen ainakin itse siirtynyt "käydään kahteen tyttöön" käyttöön jo 20v sitten silloisen pomoni opastamana ja jatkanut sanonnan ansiokasta levittämistä siitä lähtien. Aina töissä on alaisetkin oppineet tavoille vaikka aluksi pientä ihmetystä herättänytkin kun kahta aikuista miestä käskee tekemään jonkin homman kahteen tyttöön 😄
Samaten ahkerassa käytössä on "olen jo pikkutytöstä lähtien" 😁
 
Allekirjoittaneelle ilmestynyt viime yön aikana nenätippuri.
Ihme homma, yleensähän se vaivaa muutamia muita tämän ketjun vakiojäseniä.
 
Lisäksi voisi olla sanonta ”yhteen pekkaan”.
Käytetään ilmaisemaan tarvetta saada hoidettua homma kuntoon tiiviin yhteishengen tai yhden henkilön johtajuuden ja vastuunkannon turvin vs. lauman sekoilu ja häröily.
5EC4AFB5-A72F-4502-8278-E73079807DA7.jpeg
 
Taas ei toimi mikään aateekoojärjestelmä. Taidan menn' litkimään kahvia johonkin nakkipiiloon.
 
Lasten liikkuminen on kuulemma liian kallista, myös ruoka on nykyään kallista. Aikuiset lihavampia kuin ikinä ennen

Mitäs jos se liikalihava läski nousis sohvalta ja menis lasten kanssa vaikkapa hiihtämään tai hölkkäämään eikä odottais et joku muu liikuttaa niitä lapsia hänen juodessa kaljaa ja syödessä sipsejä. Naapurin kakaran voi pyytää mukaan ni skidit voi yhdessä nauraa isin/äipän säälittävälle urheilusuoritukselle!
 
^ Iskikin juuri himo tehdä viikonloppuna vohveli. Jäätelötäytteellä.

En ole koskaan tehnyt vohvelia. Kai se onnistuu pöytägrillissäkin kun vähän tuunaa?
 
Back
Ylös Bottom