Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pilkkiminen onkin täysin typerää touhua ja ei siinä edes tule kunnolla kylmä kun voi välillä liikkua. Palelun ytimeen pääsee parhaiten merellä joulukuussa venekalassa tai hirvipassissa hakkuuaukiolla pohjoistuulen puhaltaessa.
 
Noin siinä käy, kun ei saa.
Kalaa.
Alkaa ajatuksia kehittymään päässä :unsure:💡
Monet moottoripotkukelkat ja vastaavat viritykset on kehitelty sormet jäässä, tylsistyneenä, keskellä järveä.
Ainakin ajatuksen tasolla.
Tuossa Tukdam-dokumentissa haastateltiin erästä munkkia joka oli vetäytynyt syrjäiseen majaan mietiskelemään.
Oli ollut siellä 20v.
Siinä on ehtinyt varmaan ilmatyynyalushommatkin miettiä moneen kertaan.
 
Ui juma! Piti tääki päivä nähä, mut toi toinen aktivoitu ja liikku 20CM kerralla!!! Samaan paikkaan mistä alunperin lähtiki 😑. 2 päivän horros part 2 seuraavaksi, oletan.
Päivitys: kattohommiin liittyi 3. kaverus. Aloin jo ettiin jtn hirvittävää ylipursuavaa pahuuden pesää, mut en löytäny ku parit seitit aution bongorummun sisältä. Meh. Oon niin utelias kaupunkilapsi, että pari hämähäkkiäki saa fiilareihin. Ehkä tää kolmikko on ollu ylitöissä koko tän ajan, ja teurastanu kaikki oikeet tuholaiset mun talosta 🧐.
 
Onkohan kuunnellut edes Piporadiota aikansa ratoksi?
Tuli muuten dokumenttia katsellessa Sylvikin mieleen.
Siinä pohdittiin sitä että ihmisestä voidaan kaikenlaista mitata, mutta mieltä ei voida oikein millään "mitata"
Eli vaikka olisi millainen tohtori sykerö niin eipä sitä Sylvin piporatiota pysty kytkemään genelecceihin jotta kuultaisiin mikä biisi on menossa.
 
Oon niin utelias kaupunkilapsi, että pari hämähäkkiäki saa fiilareihin.

arachnids-spiders.gif
 
Tuli muuten dokumenttia katsellessa Sylvikin mieleen.
Siinä pohdittiin sitä että ihmisestä voidaan kaikenlaista mitata, mutta mieltä ei voida oikein millään "mitata"
Eli vaikka olisi millainen tohtori sykerö niin eipä sitä Sylvin piporatiota pysty kytkemään genelecceihin jotta kuultaisiin mikä biisi on menossa.

jos potilaan käskee hyräillä, tähän tyyliin, niin silloinhan se biisi selviää



View: https://youtu.be/N4HGFEouL1k?t=522
 
En tiedä miksi mutta kyllä Tampereelle on aina kiva tulla!
Vaikka aiemmin muuta mietin päätin, etten kuitenkaan muuta takaisin tänne -mutta on tänne kyllä aina kiva tulla! :)
 
Back
Ylös Bottom