Doctor feelgood
VIP
Tänään on Poltettu, #oli, syöty maha ns. kupuralle.
Sitten asiaan. Minkälaisia otsalamppuja täällä oletetuilla on?
Sitten asiaan. Minkälaisia otsalamppuja täällä oletetuilla on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko aivan varma, että se on se koira joka piereskelee?Makaan sohvalla piereskelevän koiran alla ja nakerran iltapalaksi rauhoittavaa nappia.
En tiedä. Veikkaan että riippuu aika paljon makeisen ja yksilön laatueroista, mutta jutut mitä olen kuullut on ollu luokkaa 1-2kg lakua päivän aikana.Missä menee turvallinen raja tohtorin arvion mukaan?
Kumpi on vaarallisempaa, verenpaineen nousu vai valtava pieru joka muodostuu tuosta määrästä lakua?En tiedä. Veikkaan että riippuu aika paljon makeisen ja yksilön laatueroista, mutta jutut mitä olen kuullut on ollu luokkaa 1-2kg lakua päivän aikana.
Riippuu asuuko yksin vai jonkinlaisen oletetun kanssa.Kumpi on vaarallisempaa, verenpaineen nousu vai valtava pieru joka muodostuu tuosta määrästä lakua?
En asu yksin, taloudessani osuva oletettu kommentoisi "iskä! Päästit ihan valtavan pierun!"Riippuu asuuko yksin vai jonkinlaisen oletetun kanssa.
Verenpaine lienee sitten isompi riski.En asu yksin, taloudessani osuva oletettu kommentoisi "iskä! Päästit ihan valtavan pierun!"
Ei semmonen kestä.Onkohan muuten tohtorin sohvassa rhs-palkista tehty runko.
Tulivaanmieleen.
Vaikka olen joskus nuorenamiehenä GM-tuotteen omistanut, silti fastbackit kuumottaa.Kyllä mulle Musse kelpais. Vaikka tuommonen Shelby-kopioki, jossa digitaalia mittareissa.
Pysytään kuiten 1960 ja -70 lukulaisissa... Ei mitään tän vuosituhannen nelosmoottorisia tai sähkösuristimia.
Edit. Mieluummin kuiten 1969 SS-Camaro 396:lla ja Muncien nelilovisella, Chevroletit aina ollu lähempänä sydäntä ku Fordit.
Oletko aivan varma, että se on se koira joka piereskelee?
Led Lenser - kai H7.Minkälaisia otsalamppuja täällä oletetuilla on?
En tiedä. Veikkaan että riippuu aika paljon makeisen ja yksilön laatueroista, mutta jutut mitä olen kuullut on ollu luokkaa 1-2kg lakua päivän aikana.
Nijoo ja lähinnä fillarikypärään hommasin tollasen:Sitten asiaan. Minkälaisia otsalamppuja täällä oletetuilla on?