Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen saavuttanut elämässäni pisteen, jossa istun perjantai-iltana tietokoneella kuuntelemassa johtajuuswebinaaria ja neulon villapaitaa.

Pahinta on, että nautin.
 
Mikäköhän tauti nyt vuorostaan; heräsin aamulla neljältä tosi huonoon oloon: kuumetta aamuyöllä 38 ja ollut sama koko päivän. Eilen vain väsytti, ihan yllättäen kuumetta.
Siis kun yleensä lämpö nousee pikkuhiljaa iltaa kohti niin heräsin siihen kuumeeseen. 😩

Jos jotain hyvää, niin onneksi on penkkiurheilupäivä!

Influenssassa minulle pärähti korkea kuume nopeasti ilman ennakkovaroitusta.
 
Onkohan Sylvi Senaatintorilla?

Makaan sohvalla piereskelevän koiran alla ja nakerran iltapalaksi rauhoittavaa nappia.

20230224_173631.jpg
 
Onkohan minun syytä aikaistaa ennustusta rintalihasvamman toteutumispäivästä 🤔
Kyynervarret toimii pullonkaulana.

Kompressiohihat ja rannetuet avittaa paljon, mutta nuo hajoo ennen rintaa hyvin todennäköisesti ja sitten ei kärsi punnertaa rintaa pas2.
 
tänään on tämmöstä, onely yksi toive GAYkan suhteen:

-toivottavasti DeGröna ei ole läsnä ja soittavat tarpeeksi massiivisella paineella!
riittävä paine: farmarinpultut lepattaa

viime lavvantain GAY oli täysi vitsi kun volyymi oli niin hissunkissun, että ei meinannu kitaroita kuulla




View: https://www.youtube.com/watch?v=RLcQVKD3FkM
 
Mulla pitäs tallin takana olla pari parin metrin pätkää, taannoin yhden metallifirman jämäkasasta sosialisoin useamman pätkän, yhdet HJ60 palkkihelmat oon niistä muotoillu, istuu minusta paljo paremmin kuin se suosittu 50x100.
Eli juuri sopivasti.

Itekin pikaisesti mittailin että tuosta pitäisi muotoutua yotaan helmat joita kelpaa katsastushenkilön koputella.
 
Back
Ylös Bottom