Ei, mutta olihan siinä korona syksyllä.Ei ole Iivo samassa kunnossa kuin viime talvena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, mutta olihan siinä korona syksyllä.Ei ole Iivo samassa kunnossa kuin viime talvena.
Mikäköhän tauti nyt vuorostaan; heräsin aamulla neljältä tosi huonoon oloon: kuumetta aamuyöllä 38 ja ollut sama koko päivän. Eilen vain väsytti, ihan yllättäen kuumetta.
Siis kun yleensä lämpö nousee pikkuhiljaa iltaa kohti niin heräsin siihen kuumeeseen.
Jos jotain hyvää, niin onneksi on penkkiurheilupäivä!
Onkohan minun syytä aikaistaa ennustusta rintalihasvamman toteutumispäivästäSama.
Kun keksin alkaa panostaa penkkiin, niin tekisi mieli punnerrella melkein joka päivä. Vähintään joka toinen päivä on joku penkkivariaatio nyt ollutkin.
Saa nähä meneekö överiksi, niinq kaikki aina.
Mulle kans.nakerran iltapalaksi rauhoittavaa nappia
Kyynervarret toimii pullonkaulana.Onkohan minun syytä aikaistaa ennustusta rintalihasvamman toteutumispäivästä
Syö koko setti ja löydät itsesi sairaalasta....Olispa suklaalakritsipalleroita n. 2 kiloa.
Missä menee turvallinen raja tohtorin arvion mukaan?Syö koko setti ja löydät itsesi sairaalasta.
Mulla pitäs tallin takana olla pari parin metrin pätkää, taannoin yhden metallifirman jämäkasasta sosialisoin useamman pätkän, yhdet HJ60 palkkihelmat oon niistä muotoillu, istuu minusta paljo paremmin kuin se suosittu 50x100.Oispa 40x80 rhs palkkia.
Eli juuri sopivasti.Mulla pitäs tallin takana olla pari parin metrin pätkää, taannoin yhden metallifirman jämäkasasta sosialisoin useamman pätkän, yhdet HJ60 palkkihelmat oon niistä muotoillu, istuu minusta paljo paremmin kuin se suosittu 50x100.