Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
9/13

Vähän liian helppoja kysymyksiä, koska jopa minä osasin noin moneen vastata. Ois yhdenlainen ihme, jos joku vielä joskus sais opetettua historiaa niin mielenkiintoisella tavalla, että oikeasti oppisin ja muistaisin jotain.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Saatana - miksi et vinkannut mulle puutarhahanskoja viime kesänä kun tein sitä etuheilautushaastetta? Ostin eilen ja tein aamuun 50+30+20, ihan vain testimielessä ja että sain veren kiertämään. Tosi jees ainakin tällä kokeilulla! 😀

TWkHBRX.png


Ostin parhaalta käteen tuntuvat - minusta puutarhahanskoiksi aika kalliit kuitenkin, melkein vitosen maksoivat! 😆
 
On nää privapuljut kyllä melkosia. Kaikesta säästetään. Vaatehyllyssä housuja koot 2xs ja 2xl. No ei kiristä kyllä mistään nyt.
Toinen mahdollinen vaihtoehto, että se joku oikeiden töidenkin puolesta ylityöllistetty sivutoiminen toimistosihteeri on unohtanut tehdä täydentävän vaatetilauksen.
 
@Saatana - miksi et vinkannut mulle puutarhahanskoja viime kesänä kun tein sitä etuheilautushaastetta? Ostin eilen ja tein aamuun 50+30+20, ihan vain testimielessä ja että sain veren kiertämään. Tosi jees ainakin tällä kokeilulla! 😀

TWkHBRX.png


Ostin parhaalta käteen tuntuvat - minusta puutarhahanskoiksi aika kalliit kuitenkin, melkein vitosen maksoivat! 😆
No perhana, ei tullut mieleen.

Joku viikko sitten vasta lueskelin niitä sääntöjä, mitä lie koulutuksia tai haasteita ovatkaan.
Ja siellä luki yllättäen puutarhahanskat.
Joten kun mainitsit ne, muistin sen siinä sitten...

Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Hmm...Eikö tosiaan ollut puutarhahanskoista silloin mitään puhetta...?
Jotenkin tuli deja vu tunnelma, että olisit silloinkin niitä pohtinut. 🧤🥊
 
Koiraomistajuuteni aiheuttama kriisi on huipentunut bentsoihin (minulle, ei koirulle) ja tiistaiksi varattuun psykologiaikaan (minulle, ei koirulle) 😳

Ei kuitenkaan tarvitse hätääntyä koiraraukan puolesta! Pitkänlinjan koiraharrastajatuttuni kävi pitämässä minua lohduttavasti kädestä ja toteamassa, että koiruli vaikuttaa hyvinvoivalta - se syö, juo, kakkaa ja pissii, osaa asettua paikalleen rentoutumaan ja nukkuu rauhassa, tulee syliin ja viereen, nuolee ja heiluttaa häntää. Kun vielä saisi koirulin ymmärtäään, ettei rappukäytävä-ääniin tarvitse reagoida tai siihen riittää ihan vaan pieni vuf tai pari, niin minäkin (ehkä) voin rauhoittua 🥴

Tuossa se nyt vieressä relaa:

20230223_092502.jpg
 
Hmm...Eikö tosiaan ollut puutarhahanskoista silloin mitään puhetta...?
Jotenkin tuli deja vu tunnelma, että olisit silloinkin niitä pohtinut. 🧤🥊
Oon niin vanha etten enää muista! :LOL:
Mutta tosiaan parempi myöhään kuin ei milloinkaan, tänks vinkistä!
 
Back
Ylös Bottom