Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#tsek x 29/13
Vähän liian helppoja kysymyksiä, koska jopa minä osasin noin moneen vastata. Ois yhdenlainen ihme, jos joku vielä joskus sais opetettua historiaa niin mielenkiintoisella tavalla, että oikeasti oppisin ja muistaisin jotain.
Olitko hereillä koulun historiantunneilla? Huipputietäjä napauttaa tässä visassa 13/13
Testaa, miten hyvin tunnet historialliset henkilöt!www.is.fi
8/13
pari kysmystä aika tuurilla
Onkohan vanha kunnon laivaseminaari.10/13 #työmatkalla #kännissä
Toinen mahdollinen vaihtoehto, että se joku oikeiden töidenkin puolesta ylityöllistetty sivutoiminen toimistosihteeri on unohtanut tehdä täydentävän vaatetilauksen.On nää privapuljut kyllä melkosia. Kaikesta säästetään. Vaatehyllyssä housuja koot 2xs ja 2xl. No ei kiristä kyllä mistään nyt.
Aika säännöllisesti unohtaa...Toinen mahdollinen vaihtoehto, että se joku oikeiden töidenkin puolesta ylityöllistetty sivutoiminen toimistosihteeri on unohtanut tehdä täydentävän vaatetilauksen.
Olitko hereillä koulun historiantunneilla? Huipputietäjä napauttaa tässä visassa 13/13
Testaa, miten hyvin tunnet historialliset henkilöt!www.is.fi
8/13
pari kysmystä aika tuurilla
No perhana, ei tullut mieleen.@Saatana - miksi et vinkannut mulle puutarhahanskoja viime kesänä kun tein sitä etuheilautushaastetta? Ostin eilen ja tein aamuun 50+30+20, ihan vain testimielessä ja että sain veren kiertämään. Tosi jees ainakin tällä kokeilulla!
Ostin parhaalta käteen tuntuvat - minusta puutarhahanskoiksi aika kalliit kuitenkin, melkein vitosen maksoivat!
Oon niin vanha etten enää muista!Hmm...Eikö tosiaan ollut puutarhahanskoista silloin mitään puhetta...?
Jotenkin tuli deja vu tunnelma, että olisit silloinkin niitä pohtinut.