Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Miten koirat suhtautuvat pölynimureihin?
Riippuu miten on tottunut. Jotkuthan opettavat koiran pienestä pitäen imurointiin, siis että turkkia imuroidaan sopivalla suulakkeella. Jotkut koirat jopa pitävät siitä.

Yksi saksanpaimenkoirani ei välittänyt imurista ollenkaan. Ellen käskenyt pois tieltä, makasi keskellä lattiaa ja tökin sitä imurilla.
Nykyinen on tottunut enemmän robotti-imuriin kuin tavalliseen. Robotti-imuriin suhtautuminen on: "En tykkää, väistän." (Menee pois tieltä ja katselee sitä epäluuloisesti.) Tavalliseen imuriin suhtautuminen on ajoittain sama, jos ei pitkään aikaa näe niin sitten: "Mikä saatanan vehje, pitääkö tämä tappaa??" (Käsken pois ennen kuin tekee omia ratkaisuja aiheesta.)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Takahammasta on vihlonut jo pari viikkoa. En kuitenkaan halua hötkyillä. Ehkä kuukauden päästä pitää harkita hammaslääkäriä, mikäli tilanne pahenee.
 
Koira ei tykkää paskan hajusta sisällä?

#hehe
#jooaikahuono

Joo ei tykkää. Enkä kyllä minäkään. Kerran on käynyt niin että tuli ilmoittamaan enkä uskonut kun luulin että on ruokaa vailla ja hetken päässä eteisen matolla odottikin jätös 😒 Tämän jälkeen olen uskonut hienovaraiset vihjeet ulkoilusta..
 
Nonni, jätin jumalanpalveluksen välistä.

EAD08136-4A66-48E2-A6AD-0810476A3C3B.jpeg
 
Takahammasta on vihlonut jo pari viikkoa. En kuitenkaan halua hötkyillä. Ehkä kuukauden päästä pitää harkita hammaslääkäriä, mikäli tilanne pahenee.
Kuukauden kuluttua hoito on helppo ja nopea naps ja joinks.

Nyt se on pitkää ja tylsää poraamista ja viilaamista.

e: Mistäs minä tiedän, en mistään..
 
Kuukauden kuluttua hoito on helppo ja nopea naps ja joinks.

Nyt se on pitkää ja tylsää poraamista ja viilaamista.

e: Mistäs minä tiedän, en mistään..

Joo. Minulla perinteisesti mennyt niin, että ensin juurihoidetaan ja sitten noin puolen vuoden päästä todetaan, että hammas on halki ja se on poistettava.

Erittäin herkästi vihlovat hampaat on, joten jokaiseen kirpaisuun ei viitsi reagoida, koska useimmiten mitään vikaa ei löydy 🤷‍♀️
 
Joo. Minulla perinteisesti mennyt niin, että ensin juurihoidetaan ja sitten noin puolen vuoden päästä todetaan, että hammas on halki ja se on poistettava.

Erittäin herkästi vihlovat hampaat on, joten jokaiseen kirpaisuun ei viitsi reagoida, koska useimmiten mitään vikaa ei löydy 🤷‍♀️
Mulla meni jopa 10 vuotta juurihoidetulla haNpaalla, ennenkö se halkes.
 
Olisipa iso kimpale paistia, viherpippurikastiketta ja paistinperunoita.


Todellisuus on aika synkkä.
 
Back
Ylös Bottom