Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päinvastoin. Pyhinä hyvä tehdä vähän rässihommia. Ja kenties valokaarikin syttyy.Sanoppa muuta tässä on kaikenlaista tärkeää projektia menossa jotka keskeytyy turhan päiten.
Täysin sama ensimmäinen huomio, Kreikkalainen ruoka on tosi mautonta ja tylsääThaimaan ja Malesian vois nostaa reilusti ylöspäin. Kreikka toinen? Ei mussakaa kiitos.. Suomi näyttäis olevan ihan oikealla paikalla.
Täysin sama ensimmäinen huomio, Kreikkalainen ruoka on tosi mautonta ja tylsää
Täysin sama ensimmäinen huomio, Kreikkalainen ruoka on tosi mautonta ja tylsää
Tekevät vaan monet siirtolaisruat alkuperäisiä paremmin.Mitä United States -ruoka on muuta kuin siirtolaisten mukanaan tuomaa
Jos ja kun tulee vieraita niin teetkö aina fetapiirakkaaMikään, missä on fetaa, ei voi olla tylsää.
Mitä United States -ruoka on muuta kuin siirtolaisten mukanaan tuomaa
Mitä USA tekee tuolla listalla? e: purilaiset hyväksyn hyvänä jenkkiruokana, mutta muuten..hyhMitä United States -ruoka on muuta kuin siirtolaisten mukanaan tuomaa
Tekevät vaan monet siirtolaisruat alkuperäisiä paremmin.
Thaimaan
"Mene ja satuloitse valkea orhini, jolla minä olen sotinut Turkkia ja Tattaria vastaan, sillä tahdon minä nyt sotia noita kolmea Itäisen maan viisasta miestä vastaan"
Kyllä. Ja Virtasella naama lankattu.Jaha. Siellä ollaan jo "Hyyvää-äää ii-iiltaaaa" -tunnelmissa. Joko piltin on synnyttänyt Betlehem?