Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Luin mielenkiintoisia artikkeleita muumioista ja kuinka tarkkoja tutkimuksia niistä on tehty. Yksi tutkittava oli Ötzi noin. 3300 eaa ajalta ja kaverista löydetyn siitepölyn perusteella Ötzin tiedetään syöneen viimeisellä ateriallaan saksanhirveä, viljaa, salaattia ja vuorikaurista.

Mielenkiintoista. Jos itse muumioituisit minkä toivoisit olevan viimeinen ateriasi mitä tutkijat voisivat ihmetellä tulevaisuudessa?😅
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Biomekkanik - Kamikaze Playboy

View: https://www.youtube.com/watch?v=MMQCQXnuVH0


CandidFixedElectriceel-size_restricted.gif


#MaxPerttulaVibes
 
Muistaakseni @Fea oli pleikkari pelaajia? Ja toki muutkin pleikkarin hakkaajat. Nyt kannattaa käydä katsomassa ps-storen tarjonta, alennuksessa pelaamisen arvoisia pelejä muun muassa god of war 3 (remastered) alle 10 € samoin skyrim. Battlefield V:n saa myös muutamalla eurolla.

Nyt on vaan dilemma kumpi god of war vai skyrim? Vai peräti molemmat?
 
Muistaakseni @Fea oli pleikkari pelaajia? Ja toki muutkin pleikkarin hakkaajat. Nyt kannattaa käydä katsomassa ps-storen tarjonta, alennuksessa pelaamisen arvoisia pelejä muun muassa god of war 3 (remastered) alle 10 € samoin skyrim. Battlefield V:n saa myös muutamalla eurolla.

Nyt on vaan dilemma kumpi god of war vai skyrim? Vai peräti molemmat?
Kyllä! Pelailuni on hyvin kausittaista mutta minulla on lähes koko aikuisikäni ollut oma pleikkari. 🤗

Minä yritin joskus miljoona vuotta sitten pelata Skyrimiä mutta se oli niin buginen, että ärsytti ja löin kädet tiskiin heti alkuunsa. Mutta olisikohan sitä päivitelty, jos lataisi ps-storen version?

Ja itse asiassa, opin tässä vasta muutama viikko sitten, että lempikirjailijani, josta olen joskus toiset miljoona vuotta sitten irkissä maininnut, (@Solid10 huom.!) pelasi Oblivionia ja Skyrimiä, joten tuli pakottava tarve kokeilla itsekin - ihan vain siitä syystä, että olisi hienoa tutustua peleihin koska: "Sir Terry tykkäsi näistä."
 
Nyt kannattaa käydä katsomassa ps-storen tarjonta, alennuksessa pelaamisen arvoisia pelejä muun muassa god of war 3 (remastered) alle 10 € samoin skyrim. Battlefield V:n saa myös muutamalla eurolla.
Loppuvuoden alessa myös Horizon Zero Dawn 9,97 €, tykkäsin - vaikka kuten todettu, oli totuttelemista AC:tä kömpelömpään liikkumiseen. Ansojen virittely jne. oli kyllä kivaa. Alessa myös AC-sarjan pelejä.
Ja Tekkeniä ja Mortal Kombatia - näitä pelattiin penskoina veljen ja siskon kanssa. 😄
Mutta jos jotain tuolta ostan, niin ehkä FF VIII Remastered.
 
Ehkä Elden Ring pyhiksi..
Tutkin tätä myös, vaikuttaa tutustumisen arvoiselta!

Mutta wikistä:
Peli on käsikirjoitettu yhteistyössä fantasiakirjailija George R. R. Martinin kanssa.
....eli heti, kun opin pelaamaan ja rakastun tarinaan tms. niin oma hahmo kuolee ja pelattavaksi tulee joku toinen tai tulee joku muu twisti, jonka jälkeen menee vähäksi aikaa maku? 😅
 
Tutkin tätä myös, vaikuttaa tutustumisen arvoiselta!

Mutta wikistä:

....eli heti, kun opin pelaamaan ja rakastun tarinaan tms. niin oma hahmo kuolee ja pelattavaksi tulee joku toinen tai tulee joku muu twisti, jonka jälkeen menee vähäksi aikaa maku? 😅
Pari juttua ehkä hyvä tietää:

Noi FromSoftwaren pelit on keskimääräistä haastavampia ja vaatii sit ihan oikeasti reeniä ja pelaamista, että oppii mekaniikat ja pääsee pomotappelut läpi. Kaikki ei ilmeisesti pääse Elden Ringin kaikkia pomoja, vaikka miten yrittää.

Ja tossa pelissä ei ilmeisesti ole varsinaisesti mitään kovin helposti seurattavaa tarinaa, vaan palasia annetaan vähän niin kuin sieltä täältä ja pelaajan pitää hyvin pitkälti ite tajuta esim. mihin pitäs mennä seuraavaksi. Että toi on varmaan hyvin erilainen mitä perus juonelliset JRPG:t välianimaatioineen ja karttojen pisteineen, että mene tuonne seuraavaksi.

Mut hemmetin komea on ainakin visuaalisesti, mitä oon videoita vähän kattonu ja toi pelin avoin maailma toteutettu hienosti.
 
Back
Ylös Bottom