Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
[000852].jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MasterChef Australia on sitten taputeltu. Nyt viimeistään loppui kesäaika.
 
Piti tehdä paluu salille tänään. Sitten oma aateekoo-sekoilu pisti vituttamaan sen verran, että taidan mennä nukkumaan.
 
Häh, vastahan neljänneksi viimeinen jakso on kohta alkamassa...

Edit. Ja totta ne vielä uusia kausiakin pukkaa ulos.
#ruutuplus - tältä kaudelta finaali tuli tänään.
 
Sotkuinen Perintöjuttu nytkähti yhden pykälän edespäin. Perjantaina oli vihdoin perunkirjoitus ja tänään vein perukirjan pankkiin. Ne kuulemma hautovat sitä siellä pari viikkoa.

Joku jakokirja pitää sitten tehdä. Millainen? Tosin tästäkin on ristiriitaista infoa. Ei tarvitse tehdä ja tarvitsee ehdottomasti tehdä. Voi tehdä itse ja ei kannata tehdä itse. Miten jakokirjaan saa kaikkien osallisten allekirjoitukset, kun kaikki asuvat eri paikkakunnilla? Vai riittääkö muiden valtakirjat minulle ja minä pelkästään allekirjoitan? Rahat voi kuulemma siirrellä ihan itse tileiltä toiselle niinkuin tykkää. Kuinka, millä tunnuksilla? Eikö tuossa ole joku laki, vai siirränkö muille euron jokaiselle ja kaikki loput itselle. Työkaveri sanoi, että pankkitäti oli tämän kaiken hoitanut - miksi minulle ei sanottu, että varaat vain ajan pankista, saavut paikalle ja kaikki järjestyy.

Ihan hirmuinen väsymys ja stressi, kun samalla pitää selvittää eläkejuttukin verovirastossa. Ja minne muualle siitä on ilmoitettava? En jaksa virastoja enkä kaavakkeita 🥺😢 Olen väsynyt.

Kävin tänään palauttamassa avaimet työpaikalle. Vähän haikea olo. Työkaverit ovat olleet enimmäkseen kivoja, joten heitä tulee ikävä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom