Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis onko sylvi ollu menossa PST-kurssille

Luinko oikein

Voi, minä rakastan kaikkia kursseja 💚
Etenkin sellaisia, missä on paukkuja, tussareita ja pyssyjä.

Jostain syystä minua ei vaan koskaan päästetä sellaiselle ☹

Edelleen ainoa torjuntavälineeni on soppatykkiin ladattu hernekeitto. Taatelikakun maastosopivuutta vielä tutkitaan.
 
Chrome adguardilla myös skippaa ruudun mainokset.
Ja sama firefoxin adguardissa. Saa myös luuriin.

Jos ei jotain elementtiä esim täällä kierrä, niin saa opetettua, että poistas tämä. Tietokoneen selaimessa ei ole tarvinnut ikinä, mutta luurilla muutama kerta vuoteen.
 
Ja sitten toinen tärkeä asia.

Jos kalasta sanotaan, että "ruodollinen", eikä siinä pjerkele ole yhtäkään ruotoa:

A: Voinko tehdä valituksen? ( @gonzaless miten muotoilisit tämän vakuuttavasti, jos vaikka sais uuden kalan tilalle?):unsure:

B: Onko kala kasvanut ruodottomana?! :eek:


🐟
 
Sikakan masu!

Paljon tapoja sanoa, arvasin että = silakan masuk.

Sama kun ekaa kertaa olin tuolla ja vähän osasin jotain basicia ja sitten indonesialainen toiselle että tämä orang putih osaa hieman indonesiaa. Niin se toinen sitte ”tau basa?” Ja minä: täh? Ei mennyt silleen että apakah anda bisa berbicara bahasa indonesia.? Vaan tahu bahasa? ja lyhkäsen nopeesti.
 
Eihän tänään tullutkaan lätkää.

No leffoja sitten. Ja ihan megalomaaniset mässyt.
 
0D243AA9-F461-45F5-B804-BA43FE964DF3.jpeg
 
Miksi missään ei ole opasta työkyvyttömyyseläkkeelle jäävälle?

Tuli vaan mieleen, että kai ammattiliittoon on ilmoitettava. Ja jotenkin kauheaa, että työterveyshuolto loppui noin vain - olisihan se ollut kiva rupatella ttlääkärin kanssa onnistuneesta B-lausunnosta ja kuinka terveydentila on tällä hetkellä ja mitä suunnitelmia on tulevaan. Outoa on siirtyä terveyskeskuksen asiakkaaksi. Onko tässä vielä jotain paperihommia työnantajan kanssa? Entä pitämättömät lomapäivät - tuleeko niistä jotain maksua? Tuleeko työnantajalta työtodistusta? Entä kemut? Eikö mitään kakkua ja kahvia -tarjoilua firman piikkiin? Tilaisuutta missä muistellaan, kuinka ihana ihminen Sylvi onkaan ja työkaverit antaa lahjakortteja ja kukkapuskan.

Verotoimistossa ainakin on käytävä. Ja pitänee pirauttaa lähipomolle.

Työterveyslääkärille ja -hoitajalle ajattelin lähettää kortit. Onhan ne kuunnelleet minun valituksia yli kymmenen vuotta!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom