Pohjakosketus, olis voinu olla, kala.mitä pilkkikalastajalle säpinä tarkoittaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pohjakosketus, olis voinu olla, kala.mitä pilkkikalastajalle säpinä tarkoittaa.
Lopetin huipulla .Nyt kaivattaisiin säpinää! Onko kaikki luovuttaneet foorumin vakiovänkääjien kanssa?
Viranomaisille ei sit ilmoiteta. Oli kuitenkin vahinkokaato. Ja Karhu ei kärsinyt yhtään.mutta kaatuu luvattakin.
Testasin pirruuttani Brave selaimella. Jumalauta ei yhtään mainosta, heti pyörii viteo.^Pete ok mutta ruutu.fi ihan hanurista, avasin niin 4x eri mainosta tuli tohon alkuun ennenkuin näky/kuulu mitään ja muutoinkin havainnut että ruutupiste lähtökohtaisesti pakottaa kirjautumaan johonkin juttuunsa joka ei kinosta ja mainostaa ihan håmåna.
Brave selaimella.
Sylvin kissa(t)Olen sylvillä kissavahtina.
Mulla on piilopulloja ympäri residenssiä.
Tässä ei jumalauti käy aika pitkäksi.
Chrome adguardilla myös skippaa ruudun mainokset.Testasin pirruuttani Brave selaimella. Jumalauta ei yhtään mainosta, heti pyörii viteo.
En olis uskonut että tuoltakin kiertää mainokset.
On se hyvä. Kukahan sitä täällä suositteli joskus...
Saatoinpa olla minä.On se hyvä. Kukahan sitä täällä suositteli joskus...
Rohkeasti kokeilemaan vaan. Jos muuten epäilyttää, niin ihan chrome-pohjainen selain, mutta ilman googlen nuuskimisia.Sounds gay.
Saatoinpa olla minä.
Rohkeasti kokeilemaan vaan. Jos muuten epäilyttää, niin ihan chrome-pohjainen selain, mutta ilman googlen nuuskimisia.
Juu eihän siinä. Jokainen tavallaan. Joskus työpaikalla tubea katselleena, se että ensimmäisen 5 minuutin aikana oli tullut 6 mainosta riitti sille, etten viitsi tuhlata aikaani katseluun ilman "apuja". Huonompaan suuntaan se vaan on menossa.Joo siis oikeasti en välitä paljoa ja googlen ja msft osakkeita salkussa niin sen kun persraiskaavat meidät datansa kanssa.
Normisti pysyn tuben turvallisessa 1-2 mainosta ennen videota maailmassa, mutta että joku suomalainen palvelu lyö 4 mainosta ennen kuin pääsee katsomaan maagisen suosittua Pete Parkkosta, niin wut??