Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
iltaravinto tänään, keitettyjä, ei raakana

D261D512-AB2F-4AB7-B5FA-7A58CECA69C5.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä eilen taas semmosta privaattisektorin huippukirrkien jälkeä nähtävänä työmaalla että ei saatana.

Kaikkihan tietää mihin eturistisidesiirre pitäs pistää reisiluussa kiinni. Mielellään semmonen parin sentin syvä kanava, tietenkin hyvään luuhun ja oikeaan paikkaan reisiluuhun. MITEN VITUSSA sen kanavan voi porata siten että se vain viistää sitä reisiluuta ja ehjää kanavaa reisiluussa EI OLE? Senhän näkee sokea kanakin missä ja minkälainen kanava siihen tulee? SIIS MITÄ VITTUA?

No uus siirre on toki helppo laittaa kun ei tarvi kuin tehdä asia ns. oikein.
 
Saksalaisyhtiö halusi omien sanojensa mukaan kunnioittaa aktivistien oikeutta osoittaa mieltään.
..viime viikolla myös Saksan Wolfsburgissa, kun aktivistit liimasivat itsensä Volkswagen-konsernin pääkallopaikalla sijaitsevan Autostadt-teemapuiston lattiaan. 16 mielenosoittajan Scientist Rebellion -ryhmä ei kuitenkaan aavistanut, millaisen vastaanoton he tulisivat henkilökunnalta saamaan. Työntekijät nimittäin sammuttivat päivän päätteeksi valot sekä lämmityksen ja lähtivät kotiin. He eivät soittaneet poliisille, vaan antoivat aktivistien jatkaa mielenosoitustaan.
Aktivisteista yhdeksän liimasi kätensä museon lattiaan, ja osa valitti kylmien lattioiden tehneen kipeää. Lisäksi heitä otti päähän se, ettei henkilökunta antanut heille edes astioita, joihin tehdä tarpeensa protestin aikana.
Kurjuutta lisäsivät kirkkaalla taskulampulla varustautuneen vartijan tekemät yölliset tarkistuskierrokset. Yksi mielenosoittajista kertoi vartijan häirineen heidän untaan tarkoituksellisesti osoittelemalla heitä käsivalaisimella.
Ruokaakin heille toimitettiin aktivistin kertomuksen mukaan vasta yli 20 tuntia mielenosoituksen käynnistymisen jälkeen.
Vaikka museon henkilökunta ei viranomaisille tempauksesta aluksi ilmoittanutkaan, oli paikalle jouduttu hälyttämään jossain vaiheessa apua yhden mielenosoittajan heikentyneen terveydellisen tilan vuoksi.

No voi ny!
 
ei kuitenkaan aavistanut, millaisen vastaanoton he tulisivat saamaan.

tuota ei kyllä koskaan tiedä, voin kertoa esimerkin

kävin kesällä kysymässä yhtä naista tanssimaan: karaåkeravintolassa

vastaanotto: en mä voi, mä odotan äitiä

sitten kävin kysymässä vielä toistakin, ei sekään lähteny
 
tuon jälkn en ole enää kyselly, enkä kysy: enää ikinä!

tanssikoot viehättävämpien miesten kanssa
 
tuota ei kyllä koskaan tiedä, voin kertoa esimerkin

kävin kesällä kysymässä yhtä naista tanssimaan: karaåkeravintolassa

vastaanotto: en mä voi, mä odotan äitiä

sitten kävin kysymässä vielä toistakin, ei sekään lähteny

Sun ois pitäny vastata, että ok voit odottaa kans häne äitiä ja pyytää sitten sitä tanssimaan kun tyär ei lähteny.
 
Joku on varmaan pistänyt kofeiinitonta kahvia keittimeen kun ei käynnisty millään.
 
Sun ois pitäny vastata, että ok voit odottaa kans häne äitiä ja pyytää sitten sitä tanssimaan kun tyär ei lähteny.

mitä sitä turhaa kiusata enempää, kun toinen halusi iljettävästä sedästä vain eroon
 

Suositut

Back
Ylös Bottom