Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Hyvä. Varmasti suuri osa naapurustosta kiittää. Tarvita mitään jenkkimallin neonvalomeinikiä tänne.

Pari kynttelikköä ikkunaan ekana adventtina, kuusi sisään ja siihen kynttilät aaton aattona, ja kaikki pois loppiaisena.

"mies kertoo sähkölaskujensa kasvaneen käsittämättömiksi. Tammikuussa lasku voi olla näillä sähkönhinnoilla kuukaudessa yli 2000 euroa.

Tässä kuussa Nurmilan sähkölasku nousee 35 senttiin kilowattitunnilta."

Mun matikalla tää tekee rapiat 5700 kWh kuukaudessa. Ehkä kannattaakin vähä rajoittaa...

"Lisäksi sähkösaunan hän laittaa pannaan. Suunnitelmissa on puulämmitteinen telttasauna.

– Kun mökkiä ei puukiukaan ympärille ehdi rakentaa, niin olen pohtinut täksi talveksi telttasaunaa."

Oisko kannattanu miettiä jo rakennusvaiheessa...
 
Kauhee ahistus, masennus ja depressio.

Ja #lihavaolo, ei mahu hengittämään

Oon pari kertaa miettiny miksikö ei ahdista yhtään, eikä masenna eikä vituta. Eikä oo tylsääkään vaan aina jotain mielenkiintoista mistä tahansa… mutta allekirjoittaneen lihavuuden lisäksi ahdistus ja masennuskin näyttää olevan siellä teikäläisten suunnalla! 🙏🏻
 
Kill Script - Empty Space

View: https://www.youtube.com/watch?v=eFGALu8NTfo



l8VshF.gif
 

Hyvä. Varmasti suuri osa naapurustosta kiittää. Tarvita mitään jenkkimallin neonvalomeinikiä tänne.

Värilliset/väriä vaihtavat ja vilkkuvat jouluvalot on kamalimmat. MIKSI joku tahtoo ne pihalleen/parvekkeelleen?
 
Monesko VIIKKO nyt on meneillään?
viikkonumero.fi

Tuo on kyllä kanssa yksi vähän rasittava ilmiö, että ajankohtia pitää sopia viikkonumeroilla. Sit saa ekana googlata tai säätää kalenterisoftan asetuksia, että saa ne hemmetin viikkonumerot esiin, minne joku haluaa jotain miittiä. Versus "päivänä X alkavalla viikolla".
 
Minä ainakin pelaan täysin viikkonumeroilla

koska: ainoa käytössäni olevan kalenteri on tässä, mihin viikot on lapsellisen selkeästi merkattu

viikko41.jpg
 
Viikkonumeroilla tässä mennään. Ja ainut kalenteri, itä käytän:

 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom