Doctor feelgood
VIP
Ulkoiltu on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 ke ei kyllä mahoton hinta, jos pelittää. Kai telastoillakin jo enemmän hintaa.
Onko tuo tomaatti? On kyllä erikoinen lajike ainakin ulkonäön perusteella. Onko ihan perustomaatin makuinen?Mietin taannoin mitä tomaatti tykkää jos sen tuo kasvihuoneesa sisälle. Ihan ok kai.
katso liitettä 247824
Emmäätiiä, emmää tykkää tomaatista..
Onko tuo tomaatti? On kyllä erikoinen lajike ainakin ulkonäön perusteella. Onko ihan perustomaatin makuinen?
Eli ilmeisesti maukkaampi kuin nykyisin kauppojen heviosastoilta löytyvät "vesipallot."maku kuin tiivistetty tomaatti.
Minulla oli tänä kesänä amppelitomaattia. Tuli itselle pikainen halu vaihtaa maisemaa, niin lahjoitin kaikki puskani ystävälle. Oli ihan hyviä, mitä ehdin maistelemaan.
Ilmoittauduin kuntonyrkkeilykurssille.
Parempi olla, tai ainakin uskotella että on, kun oon koko kesän niitä kasvatellu.Eli ilmeisesti maukkaampi kuin nykyisin kauppojen heviosastoilta löytyvät "vesipallot."
Mää oon lahjottanu jonku 15 puskaa eteenpäin, kun ei mahdu. Enää 22 ruukkua sisällä. Niin ja 4 parvekkeella.Minulla oli tänä kesänä amppelitomaattia. Tuli itselle pikainen halu vaihtaa maisemaa, niin lahjoitin kaikki puskani ystävälle. Oli ihan hyviä, mitä ehdin maistelemaan.
Hienoa! Käy nopeesti se kurssi ja sitten oikeaan paikkaan eli kuntopotkunyrkkeilykurssille