Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä ei härvätä kuin SQL-kirjastoja. Lauantain ratoksi.

Mielenkiintoistahan tämä, vaikkakin olisi sitä lauantai-iltaan muutakin tekemistä, kun kouluhommat. Muutta, onneksi nämä ohjelmointihommat kiinnostaa sen verran, eddä ei oolle pakkopullaa.
 
Kävin ulkoilemassa meren rannalla ja nähtiin myös fisuja yhdessä "lammessa" 😊
IMG_20220910_150758__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:
.
Mietin taannoin mitä tomaatti tykkää jos sen tuo kasvihuoneesa sisälle. Ihan ok kai.

katso liitettä 247824
Onko tuo tomaatti? On kyllä erikoinen lajike ainakin ulkonäön perusteella. Onko ihan perustomaatin makuinen?
 
.

Onko tuo tomaatti? On kyllä erikoinen lajike ainakin ulkonäön perusteella. Onko ihan perustomaatin makuinen?
Emmäätiiä, emmää tykkää tomaatista. :barefoot:

Tai tiiän, on se tomaatti, Naisen kuvaamana yrttinen tomaatin haju ja maku kuin tiivistetty tomaatti.

e: olemme muistelleet lajikkeeksi Black Dragon.
 
Viimeksi muokattu:
maku kuin tiivistetty tomaatti.
Eli ilmeisesti maukkaampi kuin nykyisin kauppojen heviosastoilta löytyvät "vesipallot."
 
Onhan noita muitaki tomaatteja tullu.

katso liitettä 247825
Minulla oli tänä kesänä amppelitomaattia. Tuli itselle pikainen halu vaihtaa maisemaa, niin lahjoitin kaikki puskani ystävälle. Oli ihan hyviä, mitä ehdin maistelemaan.
 
Minulla oli tänä kesänä amppelitomaattia. Tuli itselle pikainen halu vaihtaa maisemaa, niin lahjoitin kaikki puskani ystävälle. Oli ihan hyviä, mitä ehdin maistelemaan.
Mää oon lahjottanu jonku 15 puskaa eteenpäin, kun ei mahdu. Enää 22 ruukkua sisällä. Niin ja 4 parvekkeella. :cautious:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom