Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähes kymmenen BMW-vuoden jälkeen siirryin kilpailevaan leiriin ja herrasmiehen valintaan, Mercedes-Benziin. En kuitenkaan vanhemman herrasmiehen valintaan eli MB E220d Avantgarde-packilla vaan pelkästään herrasmiehen valintaan, tosin myös laiskan miehen valintaan työsuhdeautona.keskustelu: asiallisena
minkähänlaista henkilöautoa @MÖYKKYNEN tyyrää nykyään?
enkä onko Herra kelloMiehiä?
tälläistä mietin kuntoilusalilla
saattaa liittyä erääseen viestiin, minkä Herra sittemmin sensuroi, mutta Minä ehtin sen lukea
Eipä ollutkaan hj.
Mites vanha kunnonvoikohan asia olla niin, että jopa allekirjoittaneen seuraava henkilöauto on täysinsähköinen?
Yours
Kävin koeajamassa EQS:n ja olihan se hieno sisältä ja ulkoa mutta noita täyssähkövempaimia ei viitsi edes harkita ennen kuin lataustapahtuma on yhtä nopea ja vaivaton kuin bensavehkeillä ja latauspisteitä on joka huoltoasemalla. Päästöillä ym. vihreillä arvoilla ei ole minulle mitään merkitystä vaan oikeastaan päinvastoin. Olen joskus ihan vakavissani harkinnut hommaavani F-150 Raptorin ihan kiusallani.ei osunut Minunkaan arvaus, nimittäin: Mercedes-EQ
olikin vanhanliiton Mercedes-Benz vielä alla
Olen joskus ihan vakavissani harkinnut hommaavani F-150 Raptorin ihan kiusallani.
Ootko muuten ajanut tuollaista härveliä koskaan? Itse en ole koskaan päässyt testaamaan ja olen vaan miettinyt, että millainenhan täryjyrä se on hytissä istuessa esim. motarinopeuksissa...
Katsellut samoja vehkeitä mutta köyhyydestä johtuen vaatisi sen kauan odotetun ja lupaillun bensiiniautojen hinnanromahduksen.
Ainakin pienempi Ranger Raptor on niin pehmeäkyytinen, ettei tarvi paljoa kuopista välittää teillä. Senkus laskee menee vaan, kuvittelen isomman auton olevan vielä asteen smoothimpi.Ootko muuten ajanut tuollaista härveliä koskaan? Itse en ole koskaan päässyt testaamaan ja olen vaan miettinyt, että millainenhan täryjyrä se on hytissä istuessa esim. motarinopeuksissa...
täyssähkövempaimia ei viitsi edes harkita ennen kuin lataustapahtuma on yhtä nopea ja vaivaton kuin bensavehkeillä
En. Mutta kai nuo uudehkot hyötyajoneuvotkin on jo ihan kuhtalaisen ok ajettavia.Ootko muuten ajanut tuollaista härveliä koskaan? Itse en ole koskaan päässyt testaamaan ja olen vaan miettinyt, että millainenhan täryjyrä se on hytissä istuessa esim. motarinopeuksissa...
Mikä olisi jahtiautoksi "järkevä" Cruiseri. Tarkoitan noita malleja mitä on. Onko vanhoissa D4D moottoreissa isosti kiusaa.Mutta kai nuo uudehkot hyötyajoneuvotkin on jo ihan kuhtalaisen ok ajettavia.
Käsittääkseni se 3-litran D4D on ainakin aika varma pata. @Lonewolf saattaa tietää paremmin.Mikä olisi jahtiautoksi "järkevä" Cruiseri. Tarkoitan noita malleja mitä on. Onko vanhoissa D4D moottoreissa isosti kiusaa.
Kyllä tämä siihen menee, tulevaisuudessa, että maantieajot sähköautolla ja eräjormailuihin joku kunnon maastohirmu läskirenkailla, niin ei montut tunnu.
Edit. Palokuntahommissa tuli ajettua 1983 ja 2001 vuosimallin cruisereilla, tuo uudempi oli jo ihan jees kampe.
Olen puolivakavissani tässä miettinyt että siirtäisin #torinlaidalla tapahtuvat työhommat OYn kautta tapahtuvaksi ja ottasin autoetuna jonku Taycanin, sillä sais noin 99% ajoista suoritettua pattereilla ja ehtis hyvin latailemaan pihassa.Minulle ei tuo muodostuisi ongelmaki, kun ajan niin vähän
Minulla ollut -Benz nyt vuoden ja ~8000km mittariin
hyvin ehtisi sähköinen auto katoksessa seistessä aina lataantua Minun ajot vaativiin määriin
esimerkiksi jos EQS:n tai E:n rangella ajelisi tapista tappiin niin 16 kertaa vain olisi tarvinnut latata: teoriassa
ehkä valintani olisi cupra born, pitää kattua kun niitä rupeaa kuluneina olla markkinoilla
Mulla menee ny näin. Luovun BMW:stä kahden viikon päästä.voikohan asia olla niin, että jopa allekirjoittaneen seuraava henkilöauto on täysinsähköinen?
Yours
Täähän on aina niin suhteellista. Mitä sillä jahtiautolla tarkoitetaan? Onko tarkoitus kulkea pitkin kairoja talvitiepohjia, vai ajella soratietä hirviporukan tulipaikalle? Onko varautunut siihen, että oksat saattaa raapia kylkiä, vai pestäänkö ja vahataanko se isin silmäterä joka ilta. Jos a ja a, niin vanhemmalla Subarun Legacyllä menee sinne, minne a ja b orientoitunut uudehkon Cruiserin omistaja ei kehtaa silmäterällään yrittääkään. B ja b, niin siihen riittää vaikka se suosittu käskai, eikä kellekään tarvi edes kertoa että se oli se edullisempi etuvetoversio.Mikä olisi jahtiautoksi "järkevä" Cruiseri. Tarkoitan noita malleja mitä on. Onko vanhoissa D4D moottoreissa isosti kiusaa.
En mie näistä uusista vehkeistä niin tiiä, ei oo ollu tarvetta eikä kiinnostusta perehtyä.Käsittääkseni se 3-litran D4D on ainakin aika varma pata. @Lonewolf saattaa tietää paremmin.
Olen antanut itseni ymmärtää, että tuo 1kz-te on aika loistava moottori, ja J9 miellyttää korinakin vielä silmää. Ois ihan hyvä käyttöpeli moinen.Huutokaupasta huusin joskus lähes tosissaan tuollaista lyhyttä LC:tä kz moottorilla, mutta ei rahat riittäneet siihenkään.