Vois hakea maisteluun, mopolla saa sopivan tasting-erän tuotua.Myy! Irtotavarana sekä ainakin 6-packeissa. Olafin myymälässä parhaiten saatavilla. Kaikissa kaupoissa ei ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois hakea maisteluun, mopolla saa sopivan tasting-erän tuotua.Myy! Irtotavarana sekä ainakin 6-packeissa. Olafin myymälässä parhaiten saatavilla. Kaikissa kaupoissa ei ole.
MIstät ajelet hakemaan? Käy siinä puodilla, motonetin takana. Se on ihan kiva paikka.Vois hakea maisteluun, mopolla saa sopivan tasting-erän tuotua.
"Motonetin takana"MIstät ajelet hakemaan? Käy siinä puodilla, motonetin takana. Se on ihan kiva paikka.
Jos suurin sallittu korkeus ylittyy niin silloin yli 3,5m leveä vaatii jo etuauton.Tuli tuulimyllyn lavat vastaan kasitiellä. Kärkiautossa luki leveä kuljetus mutta minusta näytti enemmänkin pitkältä kuljetukselta.katso liitettä 242562
Mulla on ollut Gerberin monitoimikalu nyt 23 vuotta ahkerassa käytössä. Yhden työkalun sain tyhmyydellä vähän lohkaistua vuonna 2005 mutta muuten kuin uusi, ja on todellakin nähnyt käyttöä. Pitkää ikää sinunkin GerberillesiOstin tommoisen monitoimityökalun, mikäli Gerber vajaa viis kymppiä. Tarvi saada kitararemontteihin tommoset pienet pihdit. Ois ollu vieressä 2-3x kalliimpia Leathermaneja, mut ei raaskinu.
Perinteinen ois, että tuo halvin on ihan susi ja kohta saa mennä hakeen kalliimpaa.
Knoppitietona; noista lavoista tulee vuosittain jätettä, joka ei käytännössä maadu, n. 30 miljoonaa tonnia.Tuli tuulimyllyn lavat vastaan kasitiellä. Kärkiautossa luki leveä kuljetus mutta minusta näytti enemmänkin pitkältä kuljetukselta.katso liitettä 242562
Juu, kestänee Maxin käytössä aivan hyvin.Mulla on ollut Gerberin monitoimikalu nyt 23 vuotta ahkerassa käytössä. Yhden työkalun sain tyhmyydellä vähän lohkaistua vuonna 2005 mutta muuten kuin uusi, ja on todellakin nähnyt käyttöä. Pitkää ikää sinunkin Gerberillesi
Kyllä mie uskon vahvasti, että Kalle voittaa tänä vuonna jo.Suomi ei saa yhtään midalia MM-kisoista.
Voi pylly
Pullonavaajia mulla riittää :D ja tommonen bar blade ei kulu loppuun.Juu, kestänee Maxin käytössä aivan hyvin.
Pullonavaaja siitä saattaa kulua loppuun.
Hmm.Ostin tommoisen monitoimityökalun, mikälie Gerber vajaa viis kymppiä. Tarvi saada kitararemontteihin tommoset pienet pihdit.
Että jos tarvii pienet pihdit, kannattaa ostaa vitosella pienet pihdit.muoks. ja pointti, että oispa ollu kiva ymmärtää
Siinä ehkä oli muutamien vuosien pinttyneet liat. Oon luullut, että nuo liimataan kiinni, mutta ei nähtävästi?@Joxuz
Mursunnahka eli yotan lattiaverhoilu on nyt pesty laituriolosuhteissa.
Ei siitä tietenkään uuden veroista saa mutta likaa lähti aika runsaasti.
![]()
Leathermanissa ainakin huikea takuu. Taitaa olla 25 v ja laadultaan priimaa. Soitin joskus ja kysyin, mitä tehdä kun saha tylstynyt. Sanoi että laita tuleen ja meni jokunen tovi ja tuli paluupostilla täyshuollettuna himaan. En tiedä oliko siinä muuta vanhaa, kuin rungon sarjanumero. Eikä maksanut latin latia.Ostin tommoisen monitoimityökalun, mikälie Gerber vajaa viis kymppiä. Tarvi saada kitararemontteihin tommoset pienet pihdit. Ois ollu vieressä 2-3x kalliimpia Leathermaneja, mut ei raaskinu.
Perinteinen ois, että tuo halvin on ihan susi ja kohta saa mennä hakeen kalliimpaa.
muoks. ja pointti, että oispa ollu kiva ymmärtää jotain noiden eri merkkien päälle :D
On siellä muutamassa kohdassa liimaa jotta pysyy paikoillaan, mutta kyllä sen ehjänä saa irti.Siinä ehkä oli muutamien vuosien pinttyneet liat. Oon luullut, että nuo liimataan kiinni, mutta ei nähtävästi?