Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon on muuten helppokin ratkaisu. Hupelimesta virta pois. Tai ei kuljeta mukana.tietoverkkojen ulottumattomissa.
Onneksi tässä ketjussa ei ole koskaan vanhoja vitsejä väännetty.Vitsit alkaa olla jo pahasti loppuun kuluneita...
Nimenomaan!Onneksi tässä ketjussa ei ole koskaan vanhoja vitsejä väännetty.
18 hyvä.Minä pitäisin makkarin jossain 18-19 asteessa,
Just sopiva.Minun koko huushålli oli jähtynyt jo kahteenkymmeneen, ja se alkaa olla jo
Ja sanojat olivat niitä panomiehiä, jotka baarissa vievät kaikki naiset?Minulle on kahdesta omistamastani autosta sanottu: tuolla kyllä saa naista
Palstan ainoa ketju, jota lukiessa ei tuu hillitön vitutus <3 Toivottavasti pysyiskin sellaisena.Täällä on vain laatua, viikon jokaisena päivänä, vuodesta toiseen.
3S-GE BEAMS vai joku modattu 4A-GE?Hintahan on vähintäänkin kohtuullinenItse en ehkä maksaisi. Joskus nuoruudessa sovitettiin tollasen 2 litran twincam kone joka oli jostain ralliautosta. Viritetty Yamahan kansi ja mitä kaikkee olikaan. Tuli aika hätäinen peli
Saatiin siihen paperit ja sillä koneella se leimattiin
Myy! Irtotavarana sekä ainakin 6-packeissa. Olafin myymälässä parhaiten saatavilla. Kaikissa kaupoissa ei ole.@Sylverö myykö ne sitä Nato-lonkeroa mukaan Savonlinnassa?
Mikä pakkauskoko?
@Sylverö myykö ne sitä Nato-lonkeroa mukaan Savonlinnassa?
Mikä pakkauskoko?
Ei mutta älkää nyt oikeesti jatkako tässä ketjussa enempää massatasapainoa.
Vitsit alkaa olla jo pahasti loppuun kuluneita...
Siitä heittämällä museokilpiin.Hintahan on vähintäänkin kohtuullinenItse en ehkä maksaisi. Joskus nuoruudessa sovitettiin tollasen 2 litran twincam kone joka oli jostain ralliautosta. Viritetty Yamahan kansi ja mitä kaikkee olikaan. Tuli aika hätäinen peli
Saatiin siihen paperit ja sillä koneella se leimattiin
Mä vähän luulen, että kotka ei löydä mitään muuta kuin maksakirroosin joskus sitten aikanaan.No ehkä tämä on vain ollut sellaista jälkiterapeuttista sanailua. Toivottavasti kotka laskeutuu ja saa levättyä nyt rauhassa.
Toisaalta itselleni on jäänyt käyttöön oppimani termi "limppiä väärään pöytään".
No ehkä tämä on vain ollut sellaista jälkiterapeuttista sanailua. Toivottavasti kotka laskeutuu ja saa levättyä nyt rauhassa.
Toisaalta itselleni on jäänyt käyttöön oppimani termi "limppiä väärään pöytään".
Älä käy limppimään, tai tarkastan sun henkilötiedot ja lähtee jekku sinne suuntaanNä ketoguru pellet vois kyllä pysyä poissa tästä ketjusta, te ette ole hauskoja.
En tiedä sen tarkemmin mikä se oli. Jäi vaan se Yamahan kansi mieleen. Vetoja siinä oli kyllä melkoisesti. Tais myöhemmin tulla joku lakimuutos tjtn että sellaisilla koneille ei enää lupia saanut. Oli aika helppo myytävä se auto3S-GE BEAMS vai joku modattu 4A-GE?
IP-osoite ja henkilöllisyytesi on selvillä. Sinua on varoitettu!Nä ketoguru pellet vois kyllä pysyä poissa tästä ketjusta, te ette ole hauskoja.
Nä ketoguru pellet vois kyllä pysyä poissa tästä ketjusta, te ette ole hauskoja.
Tuohan menis museokilpiin kun vaan veis tarkastukseen. Jospa sen joku säilöisSiitä heittämällä museokilpiin.
![]()
Toyota Corolla Sedan 1.3 Manual, 75hp, 1989 | Myydään | Tori Autot | Tori
Toyota Corolla 1,3 SE- 1989. Ajettu vain 46200 km!!! Erittäin vähän ajettu auto 1. omistajalta. Ruosteet on suojattu maahantuonnissa heti uutena, eikä mätää mis...autot.tori.fi
Muistelin vaan että siinä Toyotan 3S-GE:ssä (Yamaha-kantinen) on vakionakin +200 kaakkia. Se oli siinä Lexus IS200 JDM-versiossa (Toyota Altezza RS200).En tiedä sen tarkemmin mikä se oli. Jäi vaan se Yamahan kansi mieleen. Vetoja siinä oli kyllä melkoisesti. Tais myöhemmin tulla joku lakimuutos tjtn että sellaisilla koneille ei enää lupia saanut. Oli aika helppo myytävä se autoHyvä sleeper oli kun ulkonäöltään ihan vakio. Monet kisat kiihdyteltiin kylillä
![]()