Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hintahan on vähintäänkin kohtuullinen🤔 Itse en ehkä maksaisi. Joskus nuoruudessa sovitettiin tollasen 2 litran twincam kone joka oli jostain ralliautosta. Viritetty Yamahan kansi ja mitä kaikkee olikaan. Tuli aika hätäinen peli😎 Saatiin siihen paperit ja sillä koneella se leimattiin
3S-GE BEAMS vai joku modattu 4A-GE?

@Sylverö myykö ne sitä Nato-lonkeroa mukaan Savonlinnassa?
Mikä pakkauskoko?

Me kävimme Olafin panimomyymälässä siinä keskustan liepeillä. Normitölkkejä oli vapaasti ostettavissa kotiin.

Tein vain silleen hassusti, että ostin lonkerotölkin ja sipaisin sen heti auki, jolloin myyjä tietysti sanoi, ettei niin saa tehdä. Sitten siirryin ulko-oven eteen, mutta se olikin anniskelualuetta ja siinä ei saanut juoda kotiin ostettua lonkeroa (tms alkoholilainsäädäntöhässäkkää) joten pakenin aukaistun tölkkini kanssa parkkipaikalle asti. Ei siis ollut myyjän vika - ihan kiva neiti oli, mutta minä en osannut käyttäytyä.

Ei mutta älkää nyt oikeesti jatkako tässä ketjussa enempää massatasapainoa.

Vitsit alkaa olla jo pahasti loppuun kuluneita...

No ehkä tämä on vain ollut sellaista jälkiterapeuttista sanailua. Toivottavasti kotka laskeutuu ja saa levättyä nyt rauhassa.
Toisaalta itselleni on jäänyt käyttöön oppimani termi "limppiä väärään pöytään".

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hintahan on vähintäänkin kohtuullinen🤔 Itse en ehkä maksaisi. Joskus nuoruudessa sovitettiin tollasen 2 litran twincam kone joka oli jostain ralliautosta. Viritetty Yamahan kansi ja mitä kaikkee olikaan. Tuli aika hätäinen peli😎 Saatiin siihen paperit ja sillä koneella se leimattiin
Siitä heittämällä museokilpiin.

No ehkä tämä on vain ollut sellaista jälkiterapeuttista sanailua. Toivottavasti kotka laskeutuu ja saa levättyä nyt rauhassa.
Toisaalta itselleni on jäänyt käyttöön oppimani termi "limppiä väärään pöytään".
Mä vähän luulen, että kotka ei löydä mitään muuta kuin maksakirroosin joskus sitten aikanaan.

Kaikki oikeat ystävät poissa, kaikki rahat poissa, on vain kalja ja makkara, ja suuret luulot sen pohjalta mitä olisi joskus voinut olla.

Guru katseli tuolta Yle Areenasta mitä nyt katselikaan, niin hänen innostamana itsekkin olen sieltä katsellut muutamia leffoja. On kyllä todella hyviä joukossa ei niin nimekkäitä eurooppalaisia elokuvia.

3S-GE BEAMS vai joku modattu 4A-GE?
En tiedä sen tarkemmin mikä se oli. Jäi vaan se Yamahan kansi mieleen. Vetoja siinä oli kyllä melkoisesti. Tais myöhemmin tulla joku lakimuutos tjtn että sellaisilla koneille ei enää lupia saanut. Oli aika helppo myytävä se auto😂 Hyvä sleeper oli kun ulkonäöltään ihan vakio. Monet kisat kiihdyteltiin kylillä🤭

En tiedä sen tarkemmin mikä se oli. Jäi vaan se Yamahan kansi mieleen. Vetoja siinä oli kyllä melkoisesti. Tais myöhemmin tulla joku lakimuutos tjtn että sellaisilla koneille ei enää lupia saanut. Oli aika helppo myytävä se auto😂 Hyvä sleeper oli kun ulkonäöltään ihan vakio. Monet kisat kiihdyteltiin kylillä🤭
Muistelin vaan että siinä Toyotan 3S-GE:ssä (Yamaha-kantinen) on vakionakin +200 kaakkia. Se oli siinä Lexus IS200 JDM-versiossa (Toyota Altezza RS200).

Tykkään kovasti noista kevyistä sleepereistä missä on potkua yllättävästi. Oma haave on edelleen Suzuki Cappuccino jollain wankelilla, mutta tuskin tuota kadulle saisi millään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom