Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
voisaat kun on lasten kokoa

ainii, unohdin jo, tämän takiahan olin tänne tulossa

kuntit, ei Laardi, aina moittii kun pidän moukarinheittäjien ruumiita hyvin puoleensavetävinä

View: https://www.instagram.com/p/CfTneu0LeuD/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Oon monesti nähnyt hänet lounaalla. Ommuuten piukeat bacarat! Näyttävä ilmestys.

Edit, ettei vaan tulis epäselvyyksiä, niin en puhu laardista.
Melkein sukua melkein julkkikselle; Kati on muuten yhden tutun avokki. Moukaria heittää mieskin kovalla tasolla.

Viimeksi muokattu:
Persimus Sutimus Maximus 😖

Olen yritellyt selvittää syksyistä rTMS-hoidon jälkeistä aikaa, jolloin haluaisin osallistua työelämään - ihan palkattomasti sielun ja ruumiin parannukseksi (sekä Jumalan kunniaksi - kuten ort. liturgiassa todetaan), koska oletettavasti olen tuolloin ainakin hetken verran kykenevä nousemaan pois sairasvuoteelta.

Joku työkokeilu/työvalmennus/kuntouttava työtoimintahässäkkä.

Joku vaihtoehto sulkeutuu pois koska en ole työtön vaan työkyvytön ja minulla on voimassa oleva työsuhde. Johonkin ei löydy rahoittajaa (vakuutusjuttuja - ei toki palkkaa minulle) koska ei voida odottaa että pystyisin sairauteni toistuvan luonteen vuoksi palautumaan täyspäiväiseen työhön - minkä pitäisi olla tavoitteena. Lisänä fyysiset työrajoitteet - ei voida järjestää paikkaa, joka todnäk aiheuttaa fyysistä kipua - KAIKKI aiheuttaa minulle fyysistä kipua (eikä tämä soffalla makaaminenkaan siis tuskatonta ole). Minua ei kannata myöskään virallisesti uudelleenkouluttaa ammatillisesti.

Niinkuin mitä helvettiä 😳

En halua osallistua päästäviirattujen päiväkerhoon, jossa pujotellaan muovihelmiä rihmalankaan ja lauletaan karaååkkea 🤯
Kieltäydyn tuosta jyrkästi.

Aaargh. Jätin soittopyynnön Pöpilän sosiaalityöntekijälle. Itse en saa mitään tolkkua tästä sotkusta.

Onneksi ensi viikon rokkifestareilta soitettiin ja pyydettiin tulemaan paikalle jo vuorokautta aiemmin virallista aloitusta. Tarvitsevat tämmöisen luotettavaksi ja kykeneväksi todetun henkilön organisoimaan bäkkäritoimintaa. Piporadiossakin soi fanfaarit 😃

grandma-finds-the-internet.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pjärse kutiaa. Pään sisäinen kutina ja kirvely rajoittuu alueeseen mihin yltää sormella. Väsyttää, näläkä, #lihavaolo. Niin ja vituttaa, jnkv.
"Noin 60 %:ssa tapauksista peräaukon kutinalle ei löydy mitään erityistä syytä.

Peräaukon seudun kutina voi olla seurausta myös jostakin sairaudesta:

Muita syitä peräaukon seudun kutinaan:

Puutteellinen peräaukon hygienia pahentaa ihon kutinaa. Iholle jäänyt uloste lisää ihoärsytystä.
Pakaravako hikoilee ja hautoo herkästi, mikä korostuu karvaisilla miehillä. Hengittämättömät vaatteet pahentavat hautumista.
Toisaalta liian aktiivinen pesu, saippuan käyttö ja suihkuttelu kuivattavat ihoa ja voivat pahentamaan tilannetta.
Mausteaineet (esim. pippuri) kulkevat ruuansulatuskanavan läpi ja siksi runsaasti maustetut ruuat voivat pahentaa oiretta.
Runsas oluenjuonti voi pahentaa kutinaa"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom