Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en kokenut tarvetta mennä toistamiseen. Turussa Kouluun menisin paljon mielummin.
Näyttää siltä, että tänään #koiraurheilu tapahtuu ainakin osittain sateessa. Mutta, koska #koiraurheilu, kaikki ovat varautuneet: Vedin juuri goretexit päälle autossa ja odotan loppuja treeniryhmäläisiä saapuvaksi.Aina sataa.
ainii, unohdin jo, tämän takiahan olin tänne tulossa
kuntit, ei Laardi, aina moittii kun pidän moukarinheittäjien ruumiita hyvin puoleensavetävinä
View: https://www.instagram.com/p/CfTneu0LeuD/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Sen verran olen muistavinani, että kuukausitolkulla siihen meni aikaa kun ei maata kiertäessä koko aikaa voi valottaa.Olikos se niin että Udf otettiin hublella parin VIIKON valotuksella, kun tuo eilen julkaistu Webbin ensimmäinen deep field oli jotain tunteja.. Valovoimaa: on.
Kuitenki vielä tänä vuonna ja samassa kuussa.Yritin saada yhteyttä TE-palveluihin, että voisi vähän tarkistella että saako omaan opiskeluun/talouteen jotain tolkkua keksittyä, koska kela vetää kannikoiden väliin jos teen koulun ohella töitä, mutta sama survominen jatkuu myös jos en tee töitä. Huvitti jotenkin, vuosiinhan tuonne ei ole löytynyt mitään puhelinnumeroita missä hoitaa omia asioitaan, jätin yhteydenottopyynnön johon lohdullinen vastaus: "Soitamme sinulle 20.7.22 mennessä". Taitaa riittää tekemistä sielläkin.
"Oklahoma".mikä olikaan romantiikan turvasana
No perhana, tuohan nyt ehkä tökkii eniten, kun melkein valmis. Tai itsellä ainakin jäisi aivosolua harmittamaan.Tässä kun ollut n. matkoineen n. 12-13 h päiviä, joista n. 9 h ulkona, niin on kyllä jäänyt kahvakuulailut tekemättä, @Saatana . Jäljellä olisi ollut vielä 3 treeniä. Pitänee ottaa homma joskus uusiksi ja niin, että 20 päivää putkeen. Ei paljoa enää päivän jälkeen muuta jaksa kuin syödä ja nukkua.
Eilen illalla: Garmin bodybattery 12/100.