Täytyy kai sitä olla paljon ylimääräistä rahaa, että voi yöt puuhastella tuollaisten harrastelaitteiden kanssa."18-litran moottori mekaanisella ruiskutuksella, se on raju laite"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy kai sitä olla paljon ylimääräistä rahaa, että voi yöt puuhastella tuollaisten harrastelaitteiden kanssa."18-litran moottori mekaanisella ruiskutuksella, se on raju laite"
Vaihteiston, jos lähettää kuormalavalla matkahuollossa, niin öljyt ei saa olla sisällä. Ainakaan automaattilootassa.Nyt kun vielä keksii miten vanhan laatikon sais Kuopiosta Rymättylään ja uuden Kuopioon.
Kaukokiidolla ainakin oon itse pari moottoria aikoinaan vastaanottanut. Schenker, DHL, Transpoint jne. kuskaa varmasti myös.
E. Toki tuolle voi tulla jo hintaa, kun kaksi eri reissua käytännössä.
Vaihteiston, jos lähettää kuormalavalla matkahuollossa, niin öljyt ei saa olla sisällä. Ainakaan automaattilootassa.
Ei ainakaan parkkihallissa/ss-marketissa.Sniffaria ei näkyny?
Muutat Kuopioon.Pitää miettiä mikä ois paras vaihtoehto.
Tiiättekö onko Youtube poistanu kokonaan kommentit jotka on jätetty sun kanavalles suoraan? Ei siis videoihin, vaan nimenomaan kanavaan. Esim. great channel, would bang.
Itelt on kadonnu noi, eikä googlaus kerro yhtään mitään :(.
Roudaiskohan sylvi, jos hinnasta sovitaan?Muutat Kuopioon.
Sähköpyörällä. Jouluksi perillä.Roudaiskohan sylvi, jos hinnasta sovitaan?
Mutteri kerrallaan.Sähköpyörällä. Jouluksi perillä.
Muutama sattunut omalle kohdalle. Kun oli kirjautunut, niin näkyi, kun kirjautui ulos niin katosi. Kirjautumalla takaisin, taas näkyi. Eli se kuuluisa shadow bänni varmaan.Hämäriä juttuja tubessa, esim jätät jonkun poliittisesti hieman epäkorrektin kommentin, niin näyttäisi että siellä pysyy reilu meininki ja sananvapaus, mutta log out ja toiselta laitteelta kattomaan niin kadonnut ei löydy mistään. En tiä poistaako kanavan pitäjä vai alphabet corporation vai kuka. Veikkaan sekäettä mutta yleensä jälkimmäinen.
Semmosta se on, ku valkokypärä yrittää osallistua suorittavan portaan hommiin...Päivän epistola leikkuutuvassa. Haava auki, katotaan mitä löytyy ja aletaan tuijottaan työkalupakkiin..
![]()
Minä tiedä kypäristä mitään, minun hatussa on luita. Olen kumminkin ortopedia ja traumatologian McGyver.Sr
Semmosta se on, ku valkokypärä yrittää osallistua suorittavan portaan hommiin...
Siis tuossa kuvassa, en epäile tohtorin McGyverkykyjä ollenkaan.
@Lonewolf
7min kohdalla reipashenkistä rungon oikasua.
View: https://www.youtube.com/watch?v=wsiEaoLWcfc
Palstan luontokuvien korkean tason mukainen kuva. Mikä lintu? Joka päivä menee yksittäisiä tästä yli useampia, eilen 5+1 parvi. Tänään varmaan 8. ylilento yksittäiseltä. Kreikkalainen laji.
katso liitettä 242300