Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
@Sylverö

Poikkeusolojen munkkitarjonta on turvattava joka tilanteessa!

Tässä onkin syyskuun puolella vähän viikonlopputoimintaa tulossa Tikkakoskella. Pääseeköhän kokeilemaan jotain lentokojetta...

Täällä idässä on kuulemma tulevan parin vuorokauden aikana oivat olosuhteet ukkosrintaman kehittymiselle. Seuraan ja raportoin.

Illalla meinannu saada unta koska aivosoluun sattui. Migreeni. No tunnin sänkyssä pyörimisen jälkeen triptaani autto ja sai unta.

Ja sai herätä ja migreeniaura vilisee silmissä. Vittu: jee.

Hubble vs Webb

9uyhwijeo0b91.gif

Liitteet

• hubble.jpg
    hubble.jpg
    141,5 KB · Katsottu: 39
  • webb.jpg
    webb.jpg
    74 KB · Katsottu: 51
Koska aamu olikin liian helppo niin selekä päätti sitten krampata vielä. Kävely sisällä on vaarallista.

Vaikee hengittää kun kramppaa niin lujaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Talvivaarassa harhautui joskus lavettikuljetus painavien myllyn- vai murskan osien kanssa umpiperään pehmeälle mökkitielle. Piti ajaa satoja tonneja mursketta, että nosturit pääsivät asemiin ja se kuljetus saatiin sieltä pelastettua takaisin asfalttitielle.
Scaniaan laitettu vähän ahtoja.

View: https://www.youtube.com/watch?v=IUs1C9e0qXc

Hieno tiivistelmä tuossa videon loppupuolella volvosta.

"18-litran moottori mekaanisella ruiskutuksella, se on raju laite"

Juurinäin.

Mulla ei ollu koskaan pv:tä tai monkeya. Vähän tuntuu että on lapsuus jääny kokematta. Mutta toisaalta siinä iässä kun noilla olis saanu teillä ajella, niin ajelin pelloilla 125lla enskalla.

Mulla ei ollu koskaan pv:tä tai monkeya. Vähän tuntuu että on lapsuus jääny kokematta. Mutta toisaalta siinä iässä kun noilla olis saanu teillä ajella, niin ajelin pelloilla 125lla enskalla.

Mulla ei ole koskaan ollut moottoroitua kaksipyöräistä. Eikä edes mökkiautoa vaikka ihan perämetsässä asuinkin.

Vihdoin löyty täyskorjattu vaihdelaatikko kesäautoon. Nyt kun vielä keksii miten vanhan laatikon sais Kuopiosta Rymättylään ja uuden Kuopioon. Painoa ~70 kg turbiinin kanssa niin lähettäminen ei taida olla vaihtoehto. Autolla matkaa kuutisen tuntia.

Vihdoin löyty täyskorjattu vaihdelaatikko kesäautoon. Nyt kun vielä keksii miten vanhan laatikon sais Kuopiosta Rymättylään ja uuden Kuopioon. Painoa ~70 kg turbiinin kanssa niin lähettäminen ei taida olla vaihtoehto. Autolla matkaa kuutisen tuntia.
Eikö matkahuolto ota tuon kokoista? e: ei näköjään, 35kg max? ee: lavarahtina max 1200kg

Kaukokiidolla ainakin oon itse pari moottoria aikoinaan vastaanottanut. Schenker, DHL, Transpoint jne. kuskaa varmasti myös.

E. Toki tuolle voi tulla jo hintaa, kun kaksi eri reissua käytännössä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom