Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itse virvelöidyt, Joxun fileoimat ja pannulla voissa paistamat ahvenet, Porttipahdan rannalla, matkapuhelinverkon ulkopuolella, punaisella liekillä palavien tervastulien äärellä nautittuna.

6 miselin tähteä.
Tuoreus 15 min vetestä lautaselle. Samaan ei pysty ravintelit.
Kokemuksena 6/5.
Miljöö 6/5.

Minulla tänäänkin etessä neljän continentaalin kuljettama matka ruokailupaikalle

Alkoipa tehdä mieli käydä lounastamassa, mutta lupasin valmistaa piffit, joten kohta tekee niitä varmasti miel, kun lyö grillin tulille.

Hankalaa on, hankalaa.

Oi kaikkitietävä offarin väki!!
Ostin uuden oneplussan ja siirsin Whatsapp viestit varmuuskopioimalla ne vanhasta puhelimesta uuteen. Nyt noissa ryhmissä ei näy enää viestin lähettäjän nimeä (sitä minkä ovat itse määritelleet).
Eikä myöskään jäsenlistassa näy niitä nimiä. Onkohan tämä nyt joku OnePlus juttu, vai varmuuskopiointi juttu?

Oli pakko painaa Osta-nappulaa.

Oli pakko painaa Osta-nappulaa.

Kävis hyvin tämän viereen. Tuo julkaistiin 2009 4000kpl painoksena.

Ny03MDg5LmpwZWc.jpeg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Odotin uskollisesti keskustassa klo 00.48 lähtevää linja-autoa Northern Kings -esityksen jälkeen. Ei ollut ketään muuta pysäkillä! Kun olin odottanut tarpeeksi niin tajusin, että onkin ma-ti välinen yö.

Ko vuoro ajetaan vain pe-su 😁

Oi kaikkitietävä offarin väki!!
Ostin uuden oneplussan ja siirsin Whatsapp viestit varmuuskopioimalla ne vanhasta puhelimesta uuteen. Nyt noissa ryhmissä ei näy enää viestin lähettäjän nimeä (sitä minkä ovat itse määritelleet).
Eikä myöskään jäsenlistassa näy niitä nimiä. Onkohan tämä nyt joku OnePlus juttu, vai varmuuskopiointi juttu?
https://faq.whatsapp.com/android/cant-see-contacts/?lang=en

Lähtiskö tuolla löytymään?

Yön töiden jälkeen silmä ei halunnut sulkeutua, joten halpaa viskiä siihen asti että tarkenee leikata nurmikon. Väittäisin, että en illalla enää leikkaa nurmikkoa.

Eiköhän hyvin tekemättömistä pihatöistä voi palkinnoksi sentään grillata hampurilaisia.

Minä en ole sateen ystävä

sade on pilannut monta kaunista kesäpäivää mm. moottoriradoilla, aurinkoterasseilla ja festifaaleilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom