Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahaskas, Kaskis saanu Michelin tähden. Oikein.
e: Sommelier saanu myös vuoden sommelier palkinnon. Arvostan neitiä kovin, helevetin hyvin tekee työnsä. Parhaimpia viiniyhdistelmiä mitä olen missään juonu. Edellis vierailulla "hei, meillä on nyt vaihtunu uus samppanja edellis käyntinne jälkeen"
Ite tykkään hyvästä ruoasta, juomasta, esillepanosta ja palvelusta. Oon jutellut tästä erään kaverin, 1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt. Vaikka ylpeys työssä on muutenkin ja se näkyy sekä maistuu.Mä olen jotenkin vaatimattomasti kiitollinen ettei meikäläisen makuhermot ole tuota luokkaa. Toihan alkaa lähestyä näitä tyyppejä jotka kertoo että heillä on absoluuttinen musiikkikorva. Vaikka kukaan ei kysyny!
Ite tykkään hyvästä ruoasta, juomasta, esillepanosta ja palvelusta. Oon jutellut tästä erään kaverin, 1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt. Vaikka ylpeys työssä on muutenkin ja se näkyy sekä maistuu.
Mutta, silti ne starat on hyvä indikaattori laaturaflasta eritoten omien hoodien ulkopuolella.
Iso mutta, ihan vain makuelämyksenä löytyy kyllä äärimmäisen hyviä rafloja, jotka ei edes tähtiä halua.
Onko tummiakiblondeja?
MörköblondiItse asiassa on, tummanvaalea, mörkblond, dark blonde...
![]()
![]()
![]()
Suomalaisessa puhekielessä saattaa kuulla myös nimellä "maantien värinen".![]()
Jos et oo ite muusikko, niin en tiedä onko muiden aisteilla mitään väliä. Musassahan on minusta kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse vaan siitä, että joku musa herättää sussa fiiliksiä ja sama kai se on, miten sää sen musan aistit, jos jostain musasta tulee hyvä fiilis.Joo en kiistä hyvää makua vaan hyväksyn että en itse omaa sitä. Sama koskee itseäni myös kirjallisuuden sekä musiikin kohdalla, ei se minua varsinaisesti hävetä mutta joskus ihmetyttää muiden hienot aistit.
Ite tykkään hyvästä ruoasta, juomasta, esillepanosta ja palvelusta. Oon jutellut tästä erään kaverin, 1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt. Vaikka ylpeys työssä on muutenkin ja se näkyy sekä maistuu.
Mutta, silti ne starat on hyvä indikaattori laaturaflasta eritoten omien hoodien ulkopuolella.
Iso mutta, ihan vain makuelämyksenä löytyy kyllä äärimmäisen hyviä rafloja, jotka ei edes tähtiä halua.
Oliko sulla tää avatari?Kah, eilen tuli 20v täyteen pakkiksella. Niin se aika juoksee.
Heinänkaatohan onkin Miesten Hommaa. Sitten on vielä Alfat/Kotkat, jotka suorittaa ko. homman raivaussahalla tai jollain Saatanan viritykselläkaadoin heinän
Oli sillä
Miesten Hommaa
Mä olen jotenkin vaatimattomasti kiitollinen ettei meikäläisen makuhermot ole tuota luokkaa. Toihan alkaa lähestyä näitä tyyppejä jotka kertoo että heillä on absoluuttinen musiikkikorva. Vaikka kukaan ei kysyny!
Joo en kiistä hyvää makua vaan hyväksyn että en itse omaa sitä. Sama koskee itseäni myös kirjallisuuden sekä musiikin kohdalla, ei se minua varsinaisesti hävetä mutta joskus ihmetyttää muiden hienot aistit.
Maxi sen aika hyvin muotoili. En koe itsekkään että mulla olis mikään erityisen hyvä maku, olen helvetin nirso syömään noin keskimäärin, vihaan kalaa, useimmat rehut/vihannekset sellaisenaan, hyiyök. Joskus tuntui ihan sulalta hulluudelta käydä jossain ravintoloissa syömässä... Mutta se kun joku saa ne "laulamaan yhdessä", siitä tulee mulle joku elämys. Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun "parempaan" ravintolaan päädyin ja tuli "herätys" mitä paremmassa ravintelissa ruokailu voi olla..E.Ekblom Turussa. Sitten onkin käyty juuri Hestonit, Piccillä ja monessa muussa...ja töissä sitten vedän makaroni+jauhelihamössöä, vähän ketsuppia ja savutsiliä, purkki raejuustoa kylkeen.Jos et oo ite muusikko, niin en tiedä onko muiden aisteilla mitään väliä. Musassahan on minusta kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse vaan siitä, että joku musa herättää sussa fiiliksiä ja sama kai se on, miten sää sen musan aistit, jos jostain musasta tulee hyvä fiilis.
Näin olen myös ymmärtänyt. Paine on kova pitää se tähti ja shokki vielä kovempi jos se menetetään, elämiä suistunut pahastikkin raiteiltaan. Jatkuvan tarkkailun alla eletään ja lipsahduksia ei saisi käydä.1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt.