Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jaahaskas, Kaskis saanu Michelin tähden. Oikein.

e: Sommelier saanu myös vuoden sommelier palkinnon. Arvostan neitiä kovin, helevetin hyvin tekee työnsä. Parhaimpia viiniyhdistelmiä mitä olen missään juonu. Edellis vierailulla "hei, meillä on nyt vaihtunu uus samppanja edellis käyntinne jälkeen"

Mä olen jotenkin vaatimattomasti kiitollinen ettei meikäläisen makuhermot ole tuota luokkaa. Toihan alkaa lähestyä näitä tyyppejä jotka kertoo että heillä on absoluuttinen musiikkikorva. Vaikka kukaan ei kysyny!

Miten varpaankynsien leikkaaminen on niin vaarallista touhua? Aina lentää veri.

Tällä kertaa tökkäsin sakset sormeen pystyyn.

Mä olen jotenkin vaatimattomasti kiitollinen ettei meikäläisen makuhermot ole tuota luokkaa. Toihan alkaa lähestyä näitä tyyppejä jotka kertoo että heillä on absoluuttinen musiikkikorva. Vaikka kukaan ei kysyny!
Ite tykkään hyvästä ruoasta, juomasta, esillepanosta ja palvelusta. Oon jutellut tästä erään kaverin, 1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt. Vaikka ylpeys työssä on muutenkin ja se näkyy sekä maistuu.

Mutta, silti ne starat on hyvä indikaattori laaturaflasta eritoten omien hoodien ulkopuolella.

Iso mutta, ihan vain makuelämyksenä löytyy kyllä äärimmäisen hyviä rafloja, jotka ei edes tähtiä halua.

Ite tykkään hyvästä ruoasta, juomasta, esillepanosta ja palvelusta. Oon jutellut tästä erään kaverin, 1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt. Vaikka ylpeys työssä on muutenkin ja se näkyy sekä maistuu.

Mutta, silti ne starat on hyvä indikaattori laaturaflasta eritoten omien hoodien ulkopuolella.

Iso mutta, ihan vain makuelämyksenä löytyy kyllä äärimmäisen hyviä rafloja, jotka ei edes tähtiä halua.

Joo en kiistä hyvää makua vaan hyväksyn että en itse omaa sitä. Sama koskee itseäni myös kirjallisuuden sekä musiikin kohdalla, ei se minua varsinaisesti hävetä mutta joskus ihmetyttää muiden hienot aistit.

Onko tummiakiblondeja?

Itse asiassa on, tummanvaalea, mörkblond, dark blonde...

aroma-intense-7-0-tummanvaalea-hiusvari.jpg

productimg

880e08bab6bc816fccf60d9f3f0d2529.jpg

Suomalaisessa puhekielessä saattaa kuulla myös nimellä "maantien värinen". 😆

Joo en kiistä hyvää makua vaan hyväksyn että en itse omaa sitä. Sama koskee itseäni myös kirjallisuuden sekä musiikin kohdalla, ei se minua varsinaisesti hävetä mutta joskus ihmetyttää muiden hienot aistit.
Jos et oo ite muusikko, niin en tiedä onko muiden aisteilla mitään väliä. Musassahan on minusta kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse vaan siitä, että joku musa herättää sussa fiiliksiä ja sama kai se on, miten sää sen musan aistit, jos jostain musasta tulee hyvä fiilis.

Ellei nyt sit puhuta siitä, että joku musa (tai taide ylipäätään) ei herätä mitään fiiliksiä. En tiedä onko sekään välttämättä niin omista kyvyistä kiinni.. Ei ainakaan kokonaan. Kaikki musa tai taide ei oo kaikkia varten.

Meikäläisen ihan turha mennä pyöriin jonnekin taidenäyttelyihin. Ei sano mulle yhtään mitään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Joskus tuli käytyä Nomassa syömässä multaa ja Hestonilla ihmettelemässä nitroja, mutta eipä toi meininki ole kuitenkaan itselle se ihan oma juttu. Hyvä ja simppeli ruoka rennossa mestassa on pop, ei siitä ruoasta tarvii väsätä mitään nykytaidetta. Suomessa on kyllä ihan hemmetisti hyviä mestoja, ei täältä tarvii ainakaan mun mielestä lähteä eväksien perään maailmalle.

Miesten Hommaa

lähes vielä tänään sain, pääsin siis saatille 100m päähän NAISen ovesta, ja nainen höpötti koko kävelymatkan, että meikämustalaisen ei tarvinnu ku kuunnella

no. ainakin NAISoletettu pääsi turvallisesti kapakasta kotiin

Jos et oo ite muusikko, niin en tiedä onko muiden aisteilla mitään väliä. Musassahan on minusta kaikessa yksinkertaisuudessaan kyse vaan siitä, että joku musa herättää sussa fiiliksiä ja sama kai se on, miten sää sen musan aistit, jos jostain musasta tulee hyvä fiilis.
Maxi sen aika hyvin muotoili. En koe itsekkään että mulla olis mikään erityisen hyvä maku, olen helvetin nirso syömään noin keskimäärin, vihaan kalaa, useimmat rehut/vihannekset sellaisenaan, hyiyök. Joskus tuntui ihan sulalta hulluudelta käydä jossain ravintoloissa syömässä... Mutta se kun joku saa ne "laulamaan yhdessä", siitä tulee mulle joku elämys. Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun "parempaan" ravintolaan päädyin ja tuli "herätys" mitä paremmassa ravintelissa ruokailu voi olla..E.Ekblom Turussa. Sitten onkin käyty juuri Hestonit, Piccillä ja monessa muussa...ja töissä sitten vedän makaroni+jauhelihamössöä, vähän ketsuppia ja savutsiliä, purkki raejuustoa kylkeen. :ROFLMAO:

1 tähden omaavan raflan mestarin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että että ennemmin eläisi ilman tähteä. Kai se luo painetta kaikkeen tms.emt.
Näin olen myös ymmärtänyt. Paine on kova pitää se tähti ja shokki vielä kovempi jos se menetetään, elämiä suistunut pahastikkin raiteiltaan. Jatkuvan tarkkailun alla eletään ja lipsahduksia ei saisi käydä.

Kuinkahan kovat huudot sai se kokkiparka jonka tekemästä lampaasta löysin folion palan eräässä useamman tähden paikassa? Ainakin paljon sitä pikkusormen pään kokoista palasta käytiin koko porukalla pahoittelemassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom