Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Taitaa olla tilasuositukseen nähden vain noin 4 kertaa liian pieni. Mutta modattu kaksiputkiseksi joten parantaa hyötysuhdetta ja tarkoituskaan ei ole saada kämppään 21-astetta. 24-25 C jo sopiva, kun ilma kuivaa. Nytkin sammutin vehkeen ja läpiveto yöksi. Varmaan jäähtyis kämppä paremmin, kun antais vaan pöhöttää 24/7, mutta kun riittää tämäkin, että käynnistä aamupäivällä ja sammuttelen illasta.

Edit, juur tulin himaan, kun kävin yhden ILP:n laittaan tulille. Vettä tuli norona jäähdytyksellä. Ihmekään että tukala olla vaikka lämmintä näytti olevan "vain" 26 C.
Mulla on vain tuollainen siirreltävä ilmastointikoje, eli tuhnu mikä tuhnu. Mutta näillä helteillä aivan jäätävä pelastus. Huomaa kyllä, että tuo dehum. optio teki kämpästä merkittävästi siedettävämmän koska just se ilmankosteus on niin oppressoivaa.

Sätana miten tanskan parhaat jaksaa 70min ja englannin parhaat 120min? Vaiko virhe valmentajalta?
Noh, oli englanti parempi, mut oliko niin et tanska ei polvistunu alussa? 👍🇩🇰
italia-englanti kyllä klassikon ainesta eipä siinä mitään.

Mulla on vain tuollainen siirreltävä ilmastointikoje, eli tuhnu mikä tuhnu. Mutta näillä helteillä aivan jäätävä pelastus. Huomaa kyllä, että tuo dehum. optio teki kämpästä merkittävästi siedettävämmän koska just se ilmankosteus on niin oppressoivaa.
Juu sellainen itselläkin. Ostin keväällä, kun totesin, että kesällä teen duunia himasta ja en halua hikoilla helteillä, jos ne tulee.

Ja nehän tuli.

Riittää omaan kämppään vallan mainiosti tekemään olosta mukavan.

Kyllä. Mulla oli tässä muutaman touhutonnin investoinnit ja rahareikä, ni mietin hetken hankintaa. Noh, ei olisi pitänyt, sillä koneet loppu about viikonlopussa. Sain sit kuitenkin vielä kotiinkuljetuksella 9000BTU masiinan ja kyllä tää hyvin viilentää, vaikkakin metelöi.

Mutta jos pitää valita sauna vs humina, otan sen huminan anyday. Olisin oikeasti jo kuollut studiolle jos ei olis tätä rakasta laitetta.

saa postata lisääkin lomakuvia.

enää ei löydy muuta kuvattavaa

lomalla kuitenkin

D6A140EA-E752-4F61-957C-6963AF914ACD.jpeg

Täällähän tarjoillaan vieläkin ja abbaa livenä!
Mrs tipahti jo eli vois mennä vetää muuvit lattialle mut analysoin tilanteen olen liian wanha(and uggly).
Im so excited nyt eijjuma, ei puutu i’ve been thinkin about you. Eiku bon jovia tulee nyt😁
Maltsulla menny vokotmainen höpötysvaihde silmään.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Nyt oli paikoin kypsiä mustikoita.

Lisäys: itse en vieläkään lähtisi nyppimään, mutta te keillä kiire oli. Harmi ettei ole satanut kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Mulla 80m2 kämpässä 20m2 tarkoitettu mutta kyllä se vaan leikkaa sen pahimman kuumuuden ja kosteuden pois.
Melkoinen humina on mutta mieluummin se kuin pätsi.

se ON! kuntit hernekoittopäivä + kaksi pannaria ja vähän mansikkahilloa ja Runsaasti kuohukermavahtoa päälle

toivottavasti edes illalla on hauskaa

Voi hyvä helvetti kun ei tule taas töiden tekemisestä mitään, filut rivissä ja valmiina mutta softa päätti et nyt on just helvetin hyvä aika päivittää 2,5GB pikkutiedosto. Muuten hyvät softat editointiin mutta noi päivitysten ajo on välillä vähän raskasta puuhaa.

52m2 kämpässä 25m2 kämppään tarkoitettu masiina. Pakko rajata kaikki mahdolliset huoneet pois, että tekee jotain kun aurinko lämmittänyt seinät ja katon.

Aamulla osittainen näkökentän pimeneminen auraoireena. Ei kumminkaan migreenikipua. Nyt sitten perinteisempi sahalaita. Jokohan nyt lähtee?

menisikö aurinkorannalle vai autonkoterassille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom