Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En oo ennen tankannu tankillista 1,75€/l löpöllä. Nyt oon. Onneks

Minä en osaa sanoa, koska: en ikinä kato hintaa, henkilöauton tankkaan aina samassa paikassa, hyllykallion essolla
mopedia tankkaan missä tankkaan kun tarve tulee, noin 100-150km välein

ja joka ikinen kerta viimeiset +15vuotta: tankki piripintaan
saattaa olla, että opiskelijan roolissa etellisen kerran suorittanut vajaatäytön

moottoribensiiniin (ysikasia,onely) olen käyttänyt rahaa vuonna 2021

tammikuu 33,98e
helmikuu 39,07e
maaliskuu 72,68e
huhtikuu 0,00e

Viimeksi muokattu:
Minä en osaa sanoa, koska: en ikinä kato hintaa, henkilöauton tankkaan aina samassa paikassa, hyllykallion essolla
mopedia tankkaan missä tankkaan kun tarve tulee, noin 100-150km välein

ja joka ikinen kerta viimeiset +15vuotta: tankki piripintaan
saattaa olla, että opiskelijan roolissa etellisen kerran suorittanut vajaatäytön

moottoribensiiniin (ysikasia,onely) olen käyttänyt rahaa vuonna 2021

tammikuu 33,98e
helmikuu 39,07e
maaliskuu 72,68e
huhtikuu 0,00e

En myöskään vajaata tankannu muuta kuin anopin mersuun. Tankkaus yleensä prisman abc. Hintaa katson aina. Tosin hinnalla ei vaikutusta tankkauksen.

hinnalla ei vaikutusta tankkauksen

ei, rankan työviikon päätteeksi rentoutumassa a. 7€

E5A0EC56-ECB5-41F4-A139-8587B9D1687E.jpeg

Sain päähäni värittää eteisen kaapinovet Tikkurilan tunto karhealla. Mitähän tästäkin tulee?

Bentsasta joskus kreikan saarella maksoi >2€/l. Alla skootteri, tankki veti 5 litraa.

En tiedä mitä bensa nykyään maksaa.

Renkaat 4/8.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Plääni:
1. Kyykkyyn ja ylös
2. Viintä

PS. Melkein ostin jallua, mutta litra olisi maksanut 33 euroa. Islay Mist maksaa 39 eur/litra. Mitä jallun hinnalle on tapahtunut? Justhan sitä sai 13 eur/0.5l

Mahtaakohan kestää kuinka hyvin? Meillä oli joskus seinässä tuota, ei tarvi paljoa raapasta että lähtee "pinta irti".

Kokeilu, ei suuri tappio jos joutuu heittämään kämpän alkuperäiset kaapinovet vuodelta -84 roskiin.

Hiominen karheaksi ja Otex alle.

Te joilla on työsuhdepuhelin; käytättekö vain sitä vai oletteko valinneet "kahden-puhelimen-loukun?"

Minulla on ollut työsuhdepuhelin niin kauan kuin muistan, enkä ole periaatteesta halunnut erillistä henk.koht.puhelinta; "Kun on kerta luontaisetu, niin minähän en puhelinlaskua maksa tai puhelinta osta. prkl." Moni työkaveri taas vannoo erillisen puhelimen nimeen.
Nyt alkaa minullakin mennä kuppi nurin näiden kaikenmaailman WA-ryhmien jne. kanssa. Ihan jonninjoutavaa.
e. Toki vaimennan noita ryhmiä viikoksi kerrallaan, poistuminen ei liene soveliasta. Varmaan sama vaimentaa ihan pysyvästi.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom