Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
#näköjääneilenmeniviinaasenverranettäpunkkuparantaaoloanormaaliaenemmän

kake olikin miele:ssäni tänää, mutta ei Homo:lla tavalla, ei

eilen kun olin havaattevani, että alkoholivarastosi oli ohuehko, muistitko tänään piipahtaa alkoholimonopoliliikkeessä, minä kävin: heräteostoksia ei syntynyt

Onneksi oli ammattitimpuri antamassa tulikomennot, muuten olisi mennyt kaikki perseelleen.
Meillä tuli opeteltua purjehtimista vähän samalla lailla. Kilpapurjehtija kapteenina, niin käskyt tuli alusta asti ammattitermein ja kun ei ensikertalaisina ymmärretty, niin volyymitaso nousi kunnes meni perille 😅

E. Ja täydet purjeet vaikka puuskissa tuuli parhaimmillaan 20m/s 💪

bläkvelevet tarttui viinakaupasta mukaan

549EDC90-C054-46A5-9DBD-418B601EEBAE.jpeg

kake olikin miele:ssäni tänää, mutta ei Homo:lla tavalla, ei

eilen kun olin havaattevani, että alkoholivarastosi oli ohuehko, muistitko tänään piipahtaa alkoholimonopoliliikkeessä, minä kävin: heräteostoksia ei syntynyt
Kävin toki, punaviiniä onely tosin.

Viinakaapissa on kyllä edellen heikohko jama, saatan tehdä tilauksen ulkomaahan piakkoin, tuovat pahvilaatikossa kotiovelle hyviä juomia sopuhintaan.

Olipas kovat a) aika_ajot ja 2) sumot

Mutta muna ja lisävarusteet on listalla?
Ostin tänään 20e pallorillin, kattelin kyllä weberin 350e versiota munarillistä mutta sai jäädä nyt kauppaan.
Pitää tehdä ensin:
1. terassi takapihalle
2. katos/varasto liha-alttarille
3. liha-alttari munalle

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ostin tänään 20e pallorillin, kattelin kyllä weberin 350e versiota munarillistä mutta sai jäädä nyt kauppaan.
Pitää tehdä ensin:
1. terassi takapihalle
2. katos/varasto liha-alttarille
3. liha-alttari munalle
Sulle vois sopia tämäkin, laittelet vähän voffeleita tulevalle rouvalle.

En muista olenko tuota maistanut, mutta Coolhead on tehnyt melkein kaikki kiinnostavat viimeaikoina maistamani kotimaiset.

mä oon tainnu maistella coolheadilta soureja onely, panojuhlilla vähemmän, koska: heillä ulkomaankieliset nimet ja ulkomaalaisen näköinen myyjä, niin en kehdannu mennä tilaamaan ja yrittää sönköttää sitä nimeä

sonnisaari sen sijaan ensiluokkainen IsänMaalainen pano, helpot tuotteet tilata, esimerkikis: kuula, mulkero ....

Tällainen pikaraportti päivän tapahtumista:

• Metsässä samoilua, yksi koirista melkein kiipesi puuhun oravan perässä ja toinen juoksi kilpaa pupun kanssa
  • Yhteen kulkineeseen vaihdettu 275/35/19 Nexenit alle
  • Katolla käyty katsomassa talven jäljiltä tiilitilanne, 2 uusittava
  • Raskaan raatamisen päätteeksi nautittu AB Tempus Nicaragua Torona
  • Kaverina pari olutta ja skumppaa
  • Nyt sohvalla ja yllättävän hyvä capuccino stout Atelier lasissa
Siinä tärkeimmät, kun on fiilis ettei ole saanut mitään aikaiseksi, kannattaa listata päivän hommat, niin huomaa tehneensä (ehkä) jotain muutakin kuin harrastanut hedonismia.

Tällainen pikaraportti päivän tapahtumista:

• Metsässä samoilua, yksi koirista melkein kiipesi puuhun oravan perässä ja toinen juoksi kilpaa pupun kanssa
  • Yhteen kulkineeseen vaihdettu 275/35/19 Nexenit alle
  • Katolla käyty katsomassa talven jäljiltä tiilitilanne, 2 uusittava
  • Raskaan raatamisen päätteeksi nautittu AB Tempus Nicaragua Torona
  • Kaverina pari olutta ja skumppaa
  • Nyt sohvalla ja yllättävän hyvä capuccino stout Atelier lasissa
Siinä tärkeimmät, kun on fiilis ettei ole saanut mitään aikaiseksi, kannattaa listata päivän hommat, niin huomaa tehneensä (ehkä) jotain muutakin kuin harrastanut hedonismia.
Oman piskin kanssa oltiin metsässä ja ehkä noin 5 metrin päästä pomppas pupu pystyyn ja menox, piski lähti kuin ohjus ja mietin jo valmiiksi mitä tehdä pupun raadolle. Todellisuudessa ehkä vartin päästä tuli puuskuttava piski takaisin, veti väiski kuitenkin pidemmän korren mitä oikeasti ihmettelen kun parhaassa iskussa oleva uros dobermanni ei ole kuitenkaan ihan mikään hitain tai huonokuntoisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom