Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Joku on vetänyt vähän hihalaskelmia, paljonko Suezilla lepäilevän paatin irti kiskominen vaatisi voimaa. Ei varmaan irtoa heti huomenna, jos edes suuruusluokka näistä spekseistä on oikea.

View: https://youtu.be/zBvFuq7Mkzs

En nyt oikein pidä ton videon juttuja minään, sinällään ihmettelen miksei sinne ole jo roudattu pitkäpuomisia kaivureita? Ruoppaajankin luulisi jo siirtävän hiekkaa minkä ehtii.
Niiden ei tarvitse edes kaivaa sieltä paatin alta suoraan vaan kun saa tarpeeksi syvään vierestä niin hiekka pääsee liikkumaan sivulle hinatessa.

Hyi, en kato. Itellä repes painiessa hauiksen päästä, tuntui ja muistaakseni kuulostikin suunnilleen siltä, kuin olkavarresta ois repästy vetoketju väkisin auki. Leikannut lekuri totesi, että oli aika viimeisiä hetkiä leikata, kun oli ruvennut arpeutumaan johonkin, mutta oli ilm. saanu tehtyä osapuilleen kunnolla.

Julkisella eivät ois kai tehneet mitään, mutta säkällä olin ottanu vakuutuksen paria viikkoa aikaisemmin.

En kait voi olla ainoa, joka on kiinnittänyt huomiota Marko ”SUPERMASSA” Savolaisen liikanimeen SUPERMASSA. Jos siitä napataan U-kirjain pois niin merkitys muuttuu todella radikaalisti. Vielä enemmän jos sekä U että viimeinen A.

Minua on pohdituttanut enemmän se: onkohan Herra MÖYKKYNEN pariutunut neuvostoliittokokeilun jälkeen? vai ihanko poikaMiehistä elämää viettelet

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olen taas menossa päiväkaljoille 😮 Ihan vaan periaatteesta, koska vielä voi.

Tätä rappion määrää.

Herra T. Joutsen on palannut sosiaalityöhön ja duunaa myös mt-asioissa. Mielestäni minun tapaukseni pitäisi siirtää hänelle, koska mitään tolkkua ei Piporadioon ole saatu!

Viime yönä valvoin TOS-kivun takia ja kuuntelin haitarivalssia.

Sulla on väärät lääkkeet. Lopetat ajankuluksi pyöräilyn , kuntosalijumpan, menet töihin henkilöautolla. Ajankuluksi sohvalla rilliruokaa, pitsaa ja olutta kyytipojaksi. Jatkat näin puolivuotta ja vahvasti veikkaan, että ei ole hoikka olo :LOL:

kyllä tulisi aika pitkäksi tuolla takstiiikalla, kun kaikki ajankuluksihommat olisi poissa pelistä pl.henkilöautoilu

ajankuusta ja henkilöautosta miele:n tulikin, että olisiko se nyt sitten seuraavaksi 2254518 hankookit henkilöauton:alle

Olen taas menossa päiväkaljoille 😮 Ihan vaan periaatteesta, koska vielä voi.

tääläpäin taas tilanne on,se, että ehkäpä maanantaina taas paikat aukeaa, kolme viikkoa nyt ollunna kiinni

Seinän maalaaminenhan on lystiä vs. katto. Tätä ois vielä noin 100 m^2 edessä.
4A9CC166-9835-4734-B6ED-1B32EA5D2638.jpeg

mitähän sitte tekis, näläkäki olis

vyötärönympärys 92

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom