Deleted member 43228
Olikos tämä jo täällä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika optikolle?Kolmen tähden?
Hyvät ja jäykät sukset on kiva. Omat puikkasukset jeba, saa runtata aivan hanat ja menee minne käskee.Iltapuurot on keittänyt Weihenstephaner. Piru kun uudet laskettelusukset toimii. Oon radalla kuin juna, mulla on iso jne... Tykkään, vahva suosistus: Head Magnum.
Ei ole kuitenkaan liian rajut pelit aloittelijalle, että tarvisi pelätä polvien puolesta.
Sulla on väärät lääkkeet. Lopetat ajankuluksi pyöräilyn , kuntosalijumpan, menet töihin henkilöautolla. Ajankuluksi sohvalla rilliruokaa, pitsaa ja olutta kyytipojaksi. Jatkat näin puolivuotta ja vahvasti veikkaan, että ei ole hoikka olopyrky hoikasta olosta eroon on kova
On siinä sekin ettei kovin montaa kertaa viitti kaveria ampua ysimillisellä.Jos haluis pyssyleikkejä leikkiä, niin airsoft olisi videoiden perusteella mukavaa. Ehkä pitää joskus laina-aseella testata. Ei kuiten kiinnosta tarpeeksi, että innostuisin omaa kalustoa ostamaan. (Paitsi airsoft pistooli löytyy yleistä ammunnan harjoittelua- ja aseenkäsittelyä varten ja on varsin pätevä sellaiseen). 9mm mutkalle kun ei kovin helpolla lupia nykyää saa. Pelaudun ennemmin pitkien ruutiaseiden kanssa.
Kannatan. Puhdistin munan toissapäivänä, ja se on valmis tositoimiin.Rilli samalla mukaan ja tänään alkaa rillikausi.
Vähän samoilla töin olin liikenteessä, vaan kuviollista sopivaa välitilan laminaattia ei meinaa löytyä. Pitää nääs kääntää levy vaaterista pystyyn yhen avohyllyn kohdalla niin sehän näyttää ihan perseestä jos kuvio kääntyy 90 astetta. Aattelin sitten laittaa kliinin mattavalkoisen.Pitäs mennä pauhaussiin, aattelin jos tekis keittiörempan.
Saakeli kun löysin hyvännäköisen taustalevyn (kuva) mutta on vaan 3050mm pitkä kun tarttis olla 3300mm prkl.
Rilli samalla mukaan ja tänään alkaa rillikausi.
Mulla on kaksi loisteputkivalaisinta yläkaappien alla piilossa, niissä molemmissa on pari pistorasiaa niin riittää ihan hyvin ja on piilossa.Vähän samoilla töin olin liikenteessä, vaan kuviollista sopivaa välitilan laminaattia ei meinaa löytyä. Pitää nääs kääntää levy vaaterista pystyyn yhen avohyllyn kohdalla niin sehän näyttää ihan perseestä jos kuvio kääntyy 90 astetta. Aattelin sitten laittaa kliinin mattavalkoisen.
Tuo on muuten hyvä tilaisuus nostaa seinässä olevat pistorasiat yläkaappeihin kiinni kun vetää vaan roilon johdoille levyn taakse.
Joku on vetänyt vähän hihalaskelmia, paljonko Suezilla lepäilevän paatin irti kiskominen vaatisi voimaa. Ei varmaan irtoa heti huomenna, jos edes suuruusluokka näistä spekseistä on oikea.
View: https://youtu.be/zBvFuq7Mkzs
Ei niin, mutta kolmannes kokonaismassasta voi hyvinkin kohdistua siihen pohjaa vasten olevaan osaan, kun alus ei kellu.Perustuen ei mihinkään, en usko että kolmannes aluksen pituudesta lepää pohjaa vasten.
Ehdottomasti.Tuosta pitäisi kyllä saada samanlainen live stream kuin kaivopuiston nosturioperaatiosta.