Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Olikos tämä jo täällä:
jumi.gif

Iltapuurot on keittänyt Weihenstephaner. Piru kun uudet laskettelusukset toimii. Oon radalla kuin juna, mulla on iso jne... Tykkään, vahva suosistus: Head Magnum.
Ei ole kuitenkaan liian rajut pelit aloittelijalle, että tarvisi pelätä polvien puolesta.
Hyvät ja jäykät sukset on kiva. Omat puikkasukset jeba, saa runtata aivan hanat ja menee minne käskee.

En tiedä uskaltaisinko enää edes laskea omilla suurpuikkasuksilla. Aivan hullut kamppeet. Kääntösäde sellainen, että vauhtia on ja menee myös kuin juna, jos riittää uskallus.

Löytyykö Seppo Rädyn salitreeneistä mitään videoo? Vedin salilla yhtä coreliikettä, ja salikaveri selitti jostain Rädyn tekemästä jutusta jossa oli penkin reunalla ja teki oletettavasti jonkun linkkuveitsi-tyylisen liikkeen.
En tiiä missä oli nähny, ja ite en löytäny edes yhtä videoo Tubesta. EDIT: no voe vittu, tais löytyy.

Huh! Onneksi on silmäturvallinen lasertähtäin rynkkyyn niin ei tuu vihulle paha mieli jos sattuu tähtäys osumaan öögaan!
1616822714688.png

Jos haluis pyssyleikkejä leikkiä, niin airsoft olisi videoiden perusteella mukavaa. Ehkä pitää joskus laina-aseella testata. Ei kuiten kiinnosta tarpeeksi, että innostuisin omaa kalustoa ostamaan. (Paitsi airsoft pistooli löytyy yleistä ammunnan harjoittelua- ja aseenkäsittelyä varten ja on varsin pätevä sellaiseen). 9mm mutkalle kun ei kovin helpolla lupia nykyää saa. Pelaudun ennemmin pitkien ruutiaseiden kanssa.

Jos haluis pyssyleikkejä leikkiä, niin airsoft olisi videoiden perusteella mukavaa. Ehkä pitää joskus laina-aseella testata. Ei kuiten kiinnosta tarpeeksi, että innostuisin omaa kalustoa ostamaan. (Paitsi airsoft pistooli löytyy yleistä ammunnan harjoittelua- ja aseenkäsittelyä varten ja on varsin pätevä sellaiseen). 9mm mutkalle kun ei kovin helpolla lupia nykyää saa. Pelaudun ennemmin pitkien ruutiaseiden kanssa.
On siinä sekin ettei kovin montaa kertaa viitti kaveria ampua ysimillisellä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pitäs mennä pauhaussiin, aattelin jos tekis keittiörempan.
Saakeli kun löysin hyvännäköisen taustalevyn (kuva) mutta on vaan 3050mm pitkä kun tarttis olla 3300mm prkl.
Rilli samalla mukaan ja tänään alkaa rillikausi.

Pitäs mennä pauhaussiin, aattelin jos tekis keittiörempan.
Saakeli kun löysin hyvännäköisen taustalevyn (kuva) mutta on vaan 3050mm pitkä kun tarttis olla 3300mm prkl.
Rilli samalla mukaan ja tänään alkaa rillikausi.
Vähän samoilla töin olin liikenteessä, vaan kuviollista sopivaa välitilan laminaattia ei meinaa löytyä. Pitää nääs kääntää levy vaaterista pystyyn yhen avohyllyn kohdalla niin sehän näyttää ihan perseestä jos kuvio kääntyy 90 astetta. Aattelin sitten laittaa kliinin mattavalkoisen.

Tuo on muuten hyvä tilaisuus nostaa seinässä olevat pistorasiat yläkaappeihin kiinni kun vetää vaan roilon johdoille levyn taakse.

Vähän samoilla töin olin liikenteessä, vaan kuviollista sopivaa välitilan laminaattia ei meinaa löytyä. Pitää nääs kääntää levy vaaterista pystyyn yhen avohyllyn kohdalla niin sehän näyttää ihan perseestä jos kuvio kääntyy 90 astetta. Aattelin sitten laittaa kliinin mattavalkoisen.

Tuo on muuten hyvä tilaisuus nostaa seinässä olevat pistorasiat yläkaappeihin kiinni kun vetää vaan roilon johdoille levyn taakse.
Mulla on kaksi loisteputkivalaisinta yläkaappien alla piilossa, niissä molemmissa on pari pistorasiaa niin riittää ihan hyvin ja on piilossa.
On vaan ihan helvetin ruma kaakeli takana eikä viittis ruveta puuhailee laattojen kanssa mutta en kyllä halua levyyn mitään saumaakaan niin pakko olla yksmittainen.
Keksin ohimennen tasonkin, aattelin ihan uhalla laittaa öljytyn koivutason, itse kun pidän pinnat jokatapauksessa puhtaana niin ei tuota sitä perinteistä
"siinä näkyy kaikki lika" ongelmaa. Nyt on sellaisen oksennuksen näköinen ikilevy niin musta tuntuu että se ois kokoajan likainen kun ei tiedä onko vai ei.

Jos nyt jotain pitää marista uudesta asumuksesta, niin takapihalla ja terassilla sais olla hiukan enemmän tilaa. Mut grilli pitää tosiaan rontata emännän porukoilta tänne.

P.S ostakaa remppamiehet samalla mun kajarit uuteen tilaan. Tarvii ite uudet. Linkki: https://www.genelec.fi/s360a

Joku on vetänyt vähän hihalaskelmia, paljonko Suezilla lepäilevän paatin irti kiskominen vaatisi voimaa. Ei varmaan irtoa heti huomenna, jos edes suuruusluokka näistä spekseistä on oikea.

View: https://youtu.be/zBvFuq7Mkzs

Perustuen ei mihinkään, en usko että kolmannes aluksen pituudesta lepää pohjaa vasten.
Mutta joka tapauksessa tuossa on niin paljon massaa ettei sitä hinata noin vaan edes Krazilla.
Siksi se ruoppaaja kai tuotiinkin paikalle.

Tuosta pitäisi kyllä saada samanlainen live stream kuin kaivopuiston nosturioperaatiosta.

Ripustellessa jo arvelin, että pääsiäisenä valmista, mutta piti hakea jo se kaikkein ohuin niistä muutamasta ohuesta koemaisteluun räystään alta. 6% ja vuorokausi, mukavan mieto, mutta muutaman siivun jälkeen huomaa että on siinä janon aiheuttajaa mukana. Nam.

Seinänmaalausprojekti ei etene vain tuijottelemalla seinää. Itse maalaushan on oikeastaan aika kiva ja nopea prosessi, kaikki ennen sitä tuskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom