Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vihreissä oli aikoinaan hommana ajella noilla Uakkereilla. Tuo ei sentään mene heti pituusakselinsa kautta ympäri kun jarruttaa, kuten muna-malli.
Oon kyllä nyttemmin katellu ihan vaan Volvo V70 ja Corolla farkkua.
 
Luulen, että Ranskikset on todella vähävikaisia jos vertaa Saksalaisiin.

Itse suosin automobiileja valmistajalta Bayerische Motoren Werke, tekevät laadukasta työtä ja laadun valvonta otetaan tosissaan, että korkealtakin tasolta sopii jalkautua tehtaaseen tämä laatu toteamaan:
 

Liitteet

  • 5616200.jpg
    5616200.jpg
    93,2 KB · Katsottu: 55
Itse suosin
Laitan varmasti kuvan, kun saan sen laskun ja auton lunastettua korjaamolta. Laatuautohan se varmasti uutena on. Mutta vikoja alkaa puskea pintaan käytettynä. Eikä sekään ongelma ole, jos omalta kylältä löytyy palveleva korjaamo, jossa on osaamista ja halua laittaa vehkeet kuntoon.
 
Kyllä tähän asti luotettavin ajoneuvo on ollu tuo ranskis joka on nyt jo 4v seissyt pihan perällä vara autona. Tätä ennen aktiivi ajossa 5v. Ei tarvi ku akku heittää pellin alle ja täräyttää tulille. Jarrut herkistyy kun pari kertaa kunnolla polkee. Bensat taitaa tankissa olla jo kohta 2v vanhat. Joka vuosi sen on saanu katsastaa ilman vittuiluja.
 
Vihreissä oli aikoinaan hommana ajella noilla Uakkereilla. Tuo ei sentään mene heti pituusakselinsa kautta ympäri kun jarruttaa, kuten muna-malli.
Oon kyllä nyttemmin katellu ihan vaan Volvo V70 ja Corolla farkkua.
En nyt tähän hätään löytänyt sitä videota jossa pönttö-uazilla ajetaan maastossa talvisissa olosuhteissa. Meno oli rajua.

Mutta laitetaan toinen hyötyajoneuvo.


View: https://www.youtube.com/watch?v=y4N_TTkl2eQ
 

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Laitan varmasti kuvan, kun saan sen laskun ja auton lunastettua korjaamolta. Laatuautohan se varmasti uutena on. Mutta vikoja alkaa puskea pintaan käytettynä. Eikä sekään ongelma ole, jos omalta kylältä löytyy palveleva korjaamo, jossa on osaamista ja halua laittaa vehkeet kuntoon.

Tjaa mikä kärry sulla ja kuinka vanha?
 
Tjaa mikä kärry sulla ja kuinka vanha?
X3 -11
Ei noita tehokkaampia suveja ole loppujenlopuksi ole edes montaa tarjolla. Audi, BMW, MB. Volvo on siinä ja tässä, voiko sitä laskea 5 mukisena tähän joukkoon tummaan. Mihinkään P-alkuiseen ei viitsi seota. Niille ei täältäperältä löydy rassaajia.
Jonkinlaista hinta-laatusuhdetta autoissa kuitenkin tulee hakea.

Todettakoon tähän vielä, että olen ajanut yhden 530d:n katolleen, takavetoiset ei ole minusta parhaita talvikäytössä. Kyllä se saisi jokaisesta nurkasta raapia.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös nuo saa nykyään perua. Joku markkinaoikeus tai muu vastaava teki ennakkopäätöksen ja todettiin, että huutokaupat.com:n kaupat voi purkaa, ei ole oikeaa huutokauppaa se.
Oli joo, verrataan etäkauppaan ja 14vrk mahdollisuus peruuttaa tai palauttaa.
Sinällään jännä kun laissa on jo selkeät ehdot näille nettihuutokaupoille jotka olen myös maininnut itse kun laittanut sinne myyntiin. Toisinsanoen pitää olla myös mahdollisuus osallistua livenä ja olen ilmoittanut että pyydettäessä saa ohjeet kuinka voi saapua paikalle osallistumaan itse huutokauppaan.
 
X3 -11
Ei noita tehokkaampia suveja ole loppujenlopuksi ole edes montaa tarjolla. Audi, BMW, MB. Volvo on siinä ja tässä, voiko sitä laskea 5 mukisena tähän joukkoon tummaan. Mihinkään P-alkuiseen ei viitsi seota. Niille ei täältäperältä löydy rassaajia.
Jonkinlaista hinta-laatusuhdetta autoissa kuitenkin tulee hakea.

Todettakoon tähän vielä, että olen ajanut yhden 530d:n katolleen, takavetoiset ei ole minusta parhaita talvikäytössä. Kyllä se saisi jokaisesta nurkasta raapia.

X3 minullakin, 525xia farkku oli sitä ennen. En ajanu katolleen sitä. =D
Uutena ostin x3:n 2014 kun päivittivät mallin. x3 on hyvä auto hiljainen kabiini, laatuauto vs. esim x1 saatikka nissanit ja muut ritsat missä renkaat huutaa kabiiniin. Hinnat alkaen bentsiinikoneella mulla X3, mutta kävin ohjelmat optimoimassa, niin ihan ok pirteä nyt. Ei mitään vikoja.
X3 m40i kiihottais mutta tämä verotus...
 
Ei mitään vikoja.
Onko sportline alustalla. Tuulen suhina kasvaa voimakkaaksi isoissa peileissä jossain vaiheessa kun vauhtia kertyy.
Mutta onhan se mukava ajella, kun auto oikeaa pienistä luiruista kaasua painamalla, valot vaihtuu automaattisesti jne. Kun voimaa on, niin ei tarvi ohituksia miettiä. Korkealta näkee hyvin.
Jos tuosta taas alkaa olennaisesti parantaaman, niin kustannukset nousevat aivan huimiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko sportline alustalla. Tuulen suhina kasvaa voimakkaaksi isoissa peileissä jossain vaiheessa kun vauhtia kertyy.
Mutta onhan se mukava ajella, kun auto oikeaa pienistä luiruista kaasua painamalla, valot vaihtuu automaattisesti jne. Kun voimaa on, niin ei tarvi ohituksia miettiä. Korkealta näkee hyvin.
Jos tuosta taas alkaa olennaisesti parantaaman, niin kustannukset nousee aivan huimiksi.

Perusalustalla, hyvä perusaihio autolle on tuo mielestäni. Jos EU:n määräämien ylisuurien peilien suhina isoin mukavuusongelma, niin asiat on hyvin. On kyllä hirviätä katsoa miten "halpoja" nämä autot ovat Saksassa saatikka Ameriikan yhdysvalloissa. Eurooppa kuristaa autoteollisuutta ja kansalaisia huonoon happeen verotuksella ja kun fleetin yhteis CO2 pitäis olla alle jotain x tai y niin tekevät Bayerissakin pakon edessä hyvään aihioon paskavehkeitä, niin kuin tuo nolo sähkö x3 takaveto huonolla rangella. Elon nauraa partaansa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom