Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla. Mutta en silti niele mitenkään päin tota, että ois tapaturma-altis laji. Sen verran kuitenkin seuraan ja sen verran laajalti kuitenkin on tota tuttua heittävää porukkaa täälläkin. Sama kun loukkaantuis iltakävelyllä :D Harrastavaa massaa rupeaa vaan olemaan nykyään pirusti.No jos näkee 90% maakunnan olkapäävammoista niin huomaa kun tulee uusia tapaturmalajeja. Pirkanmaalla jakaantuu vähän useamman kesken.
Ei sun tartte, mää vaan kerron mitä olen lajia itse seurannu..en silti niele mitenkään päin tota, että ois tapaturma-altis laji
Makkariin vois jotain kehitellä..Tarviiko joku akustiikkalevyä? Tommosta ois kiinnittämättöminä ja kirsikkapuun värisenä 6 levyä, mutta varmaan voi käyttää mihinkään, kun on kai väärän väristä uuteen kämppään: https://www.btacoustics.com/wavefuser
Tota vaikka vessan seinälle, niin voi piereskellä hyvillä soundeilla.
Sulle suosituksena kokonaan äänieristetty huone ja kumilakanat.Makkariin vois jotain kehitellä..
Pitäs kai tulla.Eikös pitikös Deadpoolista tulla kolmas osa, jostain sellainen muistikuva.
Et kai yritä saattaa minua kiusaukseen, noin sakean näköisillä juomilla. Taas voi iltalenkki ryöstäytyä.ei ole ehtiny väijjyä, muita kiiruita
Jos tuosta haastattelusta ottaa vittuilun pois toimittelijan kysymyksistä niin ei paljoa jää jälelle.![]()
Rauman telakalla riehuu koronalinko – paikallispoliitikko epäili ”naapurin operaatiota” ja pyysi virka-apua
”... tartunnat voisivat olla naapurin operaatio...”www.is.fi
"Epäiletkö ruotsalaisia vai porilaisia vai virolaisia?"
![]()
![]()
sakea