Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen minäkin sulattanut roikkakelan kun ollut iso kuormitus pitkään eikä kelaa avattu, ihan todellinen vaara se on ei siinä mitään.Ei tuo vielä mitään, monissa sähkötyökaluissa ml. sähkösahat/pensasleikkurit on kielletty jatkojohdon käyttö ja se oma johto on 30 cm.
missä ihmeessä se kikka
Saahan niissä kai käyttää mutta ulkokäytössä tulisi olla roiskesuojattu ja ulkokäyttöön soveltuva, eikä saa vetää sisätilasta ulkotilaan tai päinvastoin.Ei tuo vielä mitään, monissa sähkötyökaluissa ml. sähkösahat/pensasleikkurit on kielletty jatkojohdon käyttö ja se oma johto on 30 cm.
kai se noille nykyaikaisille kaupunkilaisille on jännä kikka se, että jatkolla saa lyhyestä pitkän!
Onko kyseessä etelleen se subaru?Muutama vuosi vierähtänyt viime kerrasta, et on tarvinnu tsättiautossa tai torissa kaupata autoa ja on kyllä ihan uudella tavalla hauskaa puuhaa. Tsättiautosta perään soittelee mustalaiset tarjoten milloin mitäkin ja torin puolella viestilaatikko ihmeissään kun Pawelit ja Ruslanit koittaa saada autoa tai rahoja kusetettua Puolaan. Se on näin päivän jälkeen jo vähän siinä ja tässä, että veiskö vaan paaliin, niin pääsis vähemmällä.
Sama pulkka.Onko kyseessä etelleen se subaru?
Minä kuulin joskus työmaalla, että joskus 80-luvulla työmaakopissa pelailtiin korttia.Noniin, kohta aamutreenit ja laturiksi vedetty laiskiaispulla!
Oisko ollut vuosi -96 kun olin Viipurin lähellä parkissa päivän, meni koko päivä ootellessa kun olin täysperävaunullisella katuvolvolla ja ne toi 3 nippua kerrallaan kamazilla jostain huitulan vitun metästä mihin mulla ei ollut mitään asiaa sillä vehkeellä.
Olin parkissa tasoristeyksessä ja siinä oli pienen pieni vahtikoppi, siellä oli tyyppi ja se kävi välillä siirtämässä pihalla sellaista kahvakuulan näköistä betonimöykkyä, junaa ei mennyt kertaakaan eikä ukkoa näkynyt muutenkaan ulkona. Kun kello tuli 16 niin siirtyi ulos ja poistui johonkin, varmaan kotiinsa.
Ihan kurisioteettina Viipurin maatulli meni 17 aikaan kiinni mutta tullimies hoiti ylityömaksuna 100 markalla paperit kuntoon vaikka en ehtinyt koko hiton tulliin.
Ei ollut musta paha hinta kun en joutunut erikseen ajelemaan sinne tulliin ja pääsin yöksi himaan.
Tsättiautosta perään soittelee mustalaiset tarjoten milloin mitäkin ja torin puolella viestilaatikko ihmeissään kun Pawelit ja Ruslanit koittaa saada autoa tai rahoja kusetettua Puolaan.
Ongelmiin ei selvyyttä tullut?Sama pulkka.
Tsek, oli ankeaa pelata fribaa lumihangessa kahlaten kun kiekot katoaa todennäköisemmin talvella mitä kesällä. Kovilla pakkasilla jään mieluusti kotiin.Sivu huomiona, eilen oli -6 pakkasta, tänään -28. Näin se elämä heittelee. Oispa jo kesä.
Ei tullu ei, anturijumppaakin harrastettiin, ei vaikutusta. Lienee se turbo tavalla tai toisella sohlo, liekkö VNT-jumissa/paskana tms, ei tosin viiti purkaa koko turboa että pääsis toteamaan. Eilen löin nippuun ja otin tallista ulos, kunhan sai lämpimäksi, niin menihän tuo sivuluisussa kunhan kierrokset sai hilattua yli 2000, vauhtiakin sai kelattua reilu 160km/h kohtuudella, vaikka aavistuksen laiska tuo nyt on. Eli ei se aivan menetty tapaus ole, mutta saa joku toinen ehjätä tai sit vaikka ottaa tuosta alakerta uusio käyttöön. Sais vaan pois pihasta ja vähän kipurahaa henkisiin kolhuihin, niin ois tyytyväinen.Ongelmiin ei selvyyttä tullut?
Eikös tuon voi verotuksessa huomioida, vähennyskelpoinen hankinta jos sen luokittelee työvälineeksi? Samalla myös imurin huolto/ korjausmenotkin ovat vähennyskelpoisia.Mun pitäs ostaa imuri, ei muuta mutta hinta ois pari tonnia. (+ alvi tietysti)