Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
voisihan tässä tietysti ajankuluksi jotain koittaa mietiskelläki, esimerkikis:

Kertaamalla mielessäni kaikki ne asiat,
Joissa olen elämässäni epäonnistunut,
Ja kaikki ne mahdollisuudet,
Jotka olen jättänyt käyttämättä
Siinä olisi jokapäivälle pohtimista ajankuluksi, jos näitä mainittuja asioita lähtisi pohtimaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertaamalla mielessäni kaikki ne asiat,
Joissa olen elämässäni epäonnistunut,
Ja kaikki ne mahdollisuudet,
Jotka olen jättänyt käyttämättä
Iltani ei ole riittävän nuori päästäkseni edes alkuun.

Onneksi on sen verran tyhmä, ettei tajua edes suurinta osaa epäonnistumisistaan tahi että olisi ymmärtänyt mahdollisuuksia jotka jäivät käyttämättä.

Jos nykyaikainen minä matkustaisi aikakoneella 100-vuotta taaksepäin luulisin, että todennäköisesti olisin ihan sekaisin kaikesta ja täkäläiset ihmiset pistäisivät hourujenhuoneeseen vai miksi niitä ikinä kutsuttiinkaan.

Ajatuksena toki kivaa olisi palata ajassa taaksepäin, mutta todellisuudessa siinä varmasti sekoaisi. Vai mitä luulette?

@Homo habilis ja @Max131

Mikään suuri kokoelma ei kyllä oo ku pistin joku aika sitte yli puolet levyistä pois ja jätin nämä vaan nostalgian vuoksi..

E. Oli niin paskoja kuvia, että en kehtaa niitä tähän jättää

mutta lyhyesti: Marilyn Mansonia, Moonspelliä, Hatebreediä, The Hauntedia, Graveyard, White Stripesia, Solstafir, Insomniumia, Tiger Army, Horrorpops, Him, Opeth, Raised Fist, Brian Setzer, Maj Karman Kauniit Kuvat....

Viimeksi muokattu:
Vanhoihin hyviin aikoihin kun tommoset luonnonoikut olisi kivitetty välittömästi? Itelle kelpaisi oikeastaan mikä tahansa aikakausi ennen matkapuhelimia ja nettiä.

90-luvun loppu ja -00 luvun alku oli vielä kohtuu hyvää aikaa, kun vain osa asioista oli netissä, moni asia vielä hyvinkin analogista

sanoisinko, että älypuhelinaikakausi on pilannut maaliman lopullisesti

@Homo habilis ja @Max131

Mikään suuri kokoelma ei kyllä oo ku pistin joku aika sitte yli puolet levyistä pois ja jätin nämä vaan nostalgian vuoksi..

mutta lyhyesti: Marilyn Mansonia, Moonspelliä, Hatebreediä, The Hauntedia, Graveyard, White Stripesia, Solstafir, Insomniumia, Tiger Army, Horrorpops, Him, Opeth, Raised Fist, Brian Setzer, Maj Karman Kauniit Kuvat....
Voisin ostaa Solstafirit, Opethit, Raised Fistit ja Setzerit. Viitikkö heittää mulle jotain hintaa noista, jos maili on vielä tallella niistä kiekkokaupoista?

muoks. kaks uusinta Insomniumia ostin jo levyinä, mutta voisin kyllä ne aiemmat Insomniumitkin ostaa, jos löytyy.

Ajatuksena toki kivaa olisi palata ajassa taaksepäin, mutta todellisuudessa siinä varmasti sekoaisi. Vai mitä luulette?
En usko että ite sekoaisin, siitä vaan ei pystyisi kenellekään kertomaan. Ois aika päräyttävää yhtäkkiä päätyä johonkin 1000ekr Suomeen. Kledjut äkkiä helvettiin päältä ennen ku poltetaan noitana tai minä lie saatanan kätyrinä :D Edit. Ei tainnut saatana olla "olemassa" noihin aikoihin.

@Homo habilis ja @Max131

Moonspell, Him ja Insomnium kiinnostaisi, mikä hinta kpl?

Voisin ostaa Solstafirit, Opethit, Raised Fistit ja Setzerit. Viitikkö heittää mulle jotain hintaa noista, jos maili on vielä tallella niistä kiekkokaupoista?

muoks. kaks uusinta Insomniumia ostin jo levyinä, mutta voisin kyllä ne aiemmat Insomniumitkin ostaa, jos löytyy.

Laitoin sulle mailia.

Moonspell, Him ja Insomnium kiinnostaisi, mikä hinta kpl?

Ja sää voisit laittaa mailia mulle, emmä jaksa täällä alkaa keskustelemaan näistä tämän enempää.😅
irtakk@gmail.com

Mie haluan aikakoneen ja vähintään 100v ajassa taakseppäin itteni.

On tuossa huonotkin puolensa. Joutuis lauantaina töihin ja kuuden päivän raskaan työviikon päätteeksi sitten sekaantuisi vodkapäissään huonoon naiseen, niin joutuisi jotain elohopeaa juomaan hoitona vaivoihin.

Taas vissiin iltakalkajan aika.
Kun kaupassa mulkoilee toisten ostoksia, niin millaista itsepetosta on ostaa 4kpl 0,568l Pint tuoppia mitä reilusti 12-pack normiolutta. Onko silloin henkisesti vähemmän juopppo, jos ostaa noita kalliita isompia tölkkejä iltakänneihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom