Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kattelin taas salilla kun yksi veti sarjaa mavessa ja painoa yli 200kg, tuli selkä kipeeksi pelkästä katsomisesta.
Onneksit tänään ei tartte mennä salille, luistelemaan ois kova tahtotila.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kattelin taas salilla kun yksi veti sarjaa mavessa ja painoa yli 200kg, tuli selkä kipeeksi pelkästä katsomisesta.
Onneksit tänään ei tartte mennä salille, luistelemaan ois kova tahtotila.
Saiskohan vielä joskus yli 200kg maasta irti. Tasaluku on noussu sen kerran.

Viimeksi muokattu:
Mietin just että noinkohan mä saisin ikinä tota vaikka alkaisin ihan tosissaan tekemään?
150kg oon nykässyt ja ei tuota ole pahemmin tullut koskaan treenattua, nyt tosin ajattelin josko sitä kerran viikkoon mutta mulle se on enempi kyykyn apuliike. Tosin pitäisi vissiin alkaa nykimään korokkeelta niin olisi siihen parempi, toki paino pienenee taas.

Tällä sais salilla henkeäkin.

1612070137919.png

Kylläpä taas särkee selkää, L5 vasemmalla myös kutisee. Selkäspede työmaalla sano että mun selän takuu on menny umpeen salilla.
Ettei vaan olisi selkä ärtynyt siitä kun takavedon kanssa joutuu usein lapioimaan.

#provo

Ja kahvia.

Minulla olisi haaveena vetää se vielä kerran niin että ikä alkaa nelosella, edellinen tasarahanosto taitaa olla neljän vuoden takaa. Nyt muutama kuukausi säännöllistä jumppaa alla 180 nousi kyllä viime viikolla ihan iloisesti niin että matka ei ole toivottoman pitkä, paitsi että jokinhan menee aina ketuiksi ennen kuin pääsee kuntoon

Uuh, mavea. Tänään ois taas tarkoitus nostella. Huomaa kyl, et kun ikää tulee, niin tekniikan ehdoilla ja lonkkaa kuulostellen saa jumpata. Kireä perse ja vielä kireämmät lonkan ojentajat laittaa kyl nopeasti ruotuun jos alkaa vaan repimään.

Trap barilla tässä ikäloppuna aloittelijana mennään, on kyllä ergonomisempaa olla tangon keskellä kuin takana ja samoin neutraali ote kivempi ja käytännönläheisempi. Mavea oon nyt alkanu tekemään avuksi, että saan selälle jumppaa. Kevyesti ja useampi toisto varaa, juNppaa nimenomaan. Miulla onnettomalla kun apinaindeksi miinuksella, niin normimaven lähtöasento semmonen että maistaa sisäelimet. Ej kannata 1RM riehua sen kanssa näin olen pähkäillyt.

Menisin ihan mielelläni, lähinnä potkunyrkkeilemään jos sitä vois harrastaa #ajankuluksi #paikkakunnalla ilman sen suurempia tavotteita, se on kivaa.

Juu, on hauskaa touhua. Kunto kasvaa ja liikkuvuus paranee. Ja se olo hyvin menneen treenin jälkeen...
Tosiaan ihan kuntohöntsäilyä itsellänikin, kun ei ole kilpailullisia tavoitteita tai edes tarvetta kovissa sparreissa mätkiä ketään.
Sääret, reidet, kyljet ja kyynärpäät on siltikin kolhuilla ja mustelmilla, että tietää tehneensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom