Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiskohan vielä joskus yli 200kg maasta irti. Tasaluku on noussu sen kerran.Kattelin taas salilla kun yksi veti sarjaa mavessa ja painoa yli 200kg, tuli selkä kipeeksi pelkästä katsomisesta.
Onneksit tänään ei tartte mennä salille, luistelemaan ois kova tahtotila.
Mietin just että noinkohan mä saisin ikinä tota vaikka alkaisin ihan tosissaan tekemään?Saiskohan vielä joskus yli 200kg maasta irti. Tasaluku on noussu sen kerran.
Jos meikäläisen nollalahjoilla se on noussu niin luultavasti aika moni muukin sen pystyy nostamaan.Mietin just että noinkohan mä saisin ikinä tota vaikka alkaisin ihan tosissaan tekemään?
Ettei vaan olisi selkä ärtynyt siitä kun takavedon kanssa joutuu usein lapioimaan.Kylläpä taas särkee selkää, L5 vasemmalla myös kutisee. Selkäspede työmaalla sano että mun selän takuu on menny umpeen salilla.
Hyi, ketipinoriako ne sulle syöttää nukahtamiseen? Hyvä toki jos auttaa.Paitsi masennukseen. Siihen auttaa saikku! Unettomuus näyttää hoituvan pikkuruisella psykoosilääkemurulla. Vitutukseen sitten suklaata. Paljon.
Saiskohan vielä joskus yli 200kg maasta irti. Tasaluku on noussu sen kerran.
Tuli mieleen. Pitäsköhän mun ostaa elämäni ensiNmäinen lapio?Ettei vaan olisi selkä ärtynyt siitä kun takavedon kanssa joutuu usein lapioimaan.
#provo
oma rauha ja perunamaa
ainaisiin päänsärkyihin&migreeneihin.
Menisin ihan mielelläni, lähinnä potkunyrkkeilemään jos sitä vois harrastaa #ajankuluksi #paikkakunnalla ilman sen suurempia tavotteita, se on kivaa.