dave
Vikkelin kilauttaja
20 korvapuustiaEnnätyksiä kun olin vielä ala-asteella:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
20 korvapuustiaEnnätyksiä kun olin vielä ala-asteella:
Pelikaani turpiiniin.
Pakko katsoa tää.Pelikaani turpiiniin.
Klassista.
Terveystiedon kirjotuksissa piti pohtia tohtori pilin terveysvaikutuksia. 6/6.Muistan katselleeni tohtori piliä joskus nuoruudessa, kun mitään muutakaan ei töllöstä tullut ja jotain piti katsoa koulun jälkeen samalla kun söi pakkasesta vierasvarat.
Ennätyksiä kun olin vielä ala-asteella:
- 8 ruuneperintorttua
- 5 suklaapinkviinituuttia
- Tiikerikakkua, en muista enää viipaleiden märää
-Eskimoita, en muista
Ruokaa kyllä oli jääkaapissa, makia taisi maistua paremmin. Sanomistakin tuli, kun vierasvarat ja jälkkärit katosi.
Maitua meni vaikka lirta janoon. Siitä jopa joskus terkkari kauhistui, kun kysyi juonko maitoa ja paljonko. Tosin, sanoi, että et nyt kai, taidat liioitella.
Löytyy muutama jakso, kun jakoivat aikanaan Hesessä DVD’llä oisko ollut lasten aterioiden yhteydessä.Ennen katsottiin vaan tohtori sykeröä.
Yhtään jaksoa näistä sarjoista, en ole katsonut. Tai no saattaa olla että kaljapullon kokoisena tuli reinikaista katottua, ehkä, ei muista.Ehkä pitäisi laittaa metsolat pyörimään, olen niin koukussa.
Vaikka olen sarjan jaksot jo aikaisemmin katsonut silti pystyy katsomaan uudelleen. Reinikainen on toinen sarja sekä kyllä isä osaa.
Väri täsmää kuiten nimimerkkiin täydellisesti.katso liitettä 226318
Olin vähän ehkä päästänyt villiintymään ja pyysin naista auttamaan "rajaamisessa". Nyt naamassa on vaan 5mm sänki
Pitäisköhän tuosta yrittää tulkita, jotta vähän lyhyempänä ja siistimpänä, kiitos?
Jaa-a, en tiiä. Tää on ihan ilmaiseksi saatu.Missä noin tyylikästä harmaata myydään?
Kylläpä taas särkee selkää, L5 vasemmalla myös kutisee. Selkäspede työmaalla sano että mun selän takuu on menny umpeen salilla.
Haha eiku masennuslääkitys päälle. Tohtori taitaa olla masentunut jolloin kipukynnys laskee, maaginen ssri pilleri auttaa joka vaivaan.Kylläpä taas särkee selkää, L5 vasemmalla myös kutisee. Selkäspede työmaalla sano että mun selän takuu on menny umpeen salilla.
Paitsi masennukseen. Siihen auttaa saikku! Unettomuus näyttää hoituvan pikkuruisella psykoosilääkemurulla. Vitutukseen sitten suklaata. Paljon.maaginen ssri pilleri auttaa joka vaivaan.
Menisin ihan mielelläni, lähinnä potkunyrkkeilemään jos sitä vois harrastaa #ajankuluksi #paikkakunnalla ilman sen suurempia tavotteita, se on kivaa.Vaihda voimailu nyrkkeilyyn, niin ei ota mikään tärkeä elin osumaa.
E: eiku liver shottia pitänee varoa
Nääh. Ei taa selkä niin kauhean paha ole kuin harvoin, sen kanssa pärjää ihan ok ilman kroonisen kivun lääkityksiä (mihin niitä ssri ja trisyklisiä käytetään) on.. Olen kyllä puolivakavissani harkinnu kroonisen kivun lääkitystä, mutta lähinnä ainaisiin päänsärkyihin&migreeneihin.Haha eiku masennuslääkitys päälle. Tohtori taitaa olla masentunut jolloin kipukynnys laskee, maaginen ssri pilleri auttaa joka vaivaan.