Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan katselleeni tohtori piliä joskus nuoruudessa, kun mitään muutakaan ei töllöstä tullut ja jotain piti katsoa koulun jälkeen samalla kun söi pakkasesta vierasvarat.

Ennätyksiä kun olin vielä ala-asteella:
- 8 ruuneperintorttua
- 5 suklaapinkviinituuttia
- Tiikerikakkua, en muista enää viipaleiden märää
-Eskimoita, en muista

Ruokaa kyllä oli jääkaapissa, makia taisi maistua paremmin. Sanomistakin tuli, kun vierasvarat ja jälkkärit katosi.

Maitua meni vaikka lirta janoon. Siitä jopa joskus terkkari kauhistui, kun kysyi juonko maitoa ja paljonko. Tosin, sanoi, että et nyt kai, taidat liioitella.
Terveystiedon kirjotuksissa piti pohtia tohtori pilin terveysvaikutuksia. 6/6.

Kävin tylsistymisen ja viime yön pitkien yöunien takia 1 h 50 min juoksulenkillä, avg 133. Jospa nukuttas ens yönäkin mukavasti.

Ehkä pitäisi laittaa metsolat pyörimään, olen niin koukussa.

Vaikka olen sarjan jaksot jo aikaisemmin katsonut silti pystyy katsomaan uudelleen. Reinikainen on toinen sarja sekä kyllä isä osaa.

Ehkä pitäisi laittaa metsolat pyörimään, olen niin koukussa.

Vaikka olen sarjan jaksot jo aikaisemmin katsonut silti pystyy katsomaan uudelleen. Reinikainen on toinen sarja sekä kyllä isä osaa.
Yhtään jaksoa näistä sarjoista, en ole katsonut. Tai no saattaa olla että kaljapullon kokoisena tuli reinikaista katottua, ehkä, ei muista.

Parta:on lihas:ejole
614636F2-6E4F-4F7B-AF94-0D48D4A877A7.jpeg

Viimeksi muokattu:
Vaihda voimailu nyrkkeilyyn, niin ei ota mikään tärkeä elin osumaa.

E: eiku liver shottia pitänee varoa
Menisin ihan mielelläni, lähinnä potkunyrkkeilemään jos sitä vois harrastaa #ajankuluksi #paikkakunnalla ilman sen suurempia tavotteita, se on kivaa.
Haha eiku masennuslääkitys päälle. Tohtori taitaa olla masentunut jolloin kipukynnys laskee, maaginen ssri pilleri auttaa joka vaivaan.
Nääh. Ei taa selkä niin kauhean paha ole kuin harvoin, sen kanssa pärjää ihan ok ilman kroonisen kivun lääkityksiä (mihin niitä ssri ja trisyklisiä käytetään) on.. Olen kyllä puolivakavissani harkinnu kroonisen kivun lääkitystä, mutta lähinnä ainaisiin päänsärkyihin&migreeneihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom