Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä lupasin mennä jälkikasvun kanssa lumilautailemaan. Harjoitusmäkeen tosin vaan suostuin, kun pitää opetella taas pysymään edes pystyssä. Kuitenkin pitää varmistaa, että onko @TJJ huomenna töissä valmiina morjestamaan, kun tulen pää kainalossa paikattavaksi?
Yritän pinnistää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi kauhea, mikä yö. Suolisto vetäs totaalisen jumin päälle, illalla oli jo hitusen erikoinen olo, vatsa pömppö. Ei tarvinut onneksi lähteä päivystykseen asti. Meni aikalailla valvomiseks yön, mutta eiköhän sitä tästä päivästä selviä.

Taitaa olla ainostaan noi joihin joutuu hakemalla hakemaan sellaisia paikkoja missä vaaditaan pohjakuntoa, kaikissa muissa yksiköissä koitetaan pärjätä sen heikoimman lenkin mukaan.

Olipas paskat unet viimeyönä, sitten kun herää niin olo ettei ois nukkunut sitten ollenkaan ja nyt pitäs lähteä maasta vetelee. prkl.

Olipas paskat unet viimeyönä, sitten kun herää niin olo ettei ois nukkunut sitten ollenkaan ja nyt pitäs lähteä maasta vetelee. prkl.
Sinnehän ei periaatteessa oo mikään pakko mennä, jos on nukkunut päin persettä, vaan ottaa päivän vähän iisimmin, nukkuu paremmin ja menee sen jälkeen, kun hommasta tulee paremmalla todennäköisyydellä jotain.
#laiskanmiehentip

Sinnehän ei periaatteessa oo mikään pakko mennä, jos on nukkunut päin persettä, vaan ottaa päivän vähän iisimmin, nukkuu paremmin ja menee sen jälkeen, kun hommasta tulee paremmalla todennäköisyydellä jotain.
#laiskanmiehentip
Sen takia nukkunut huonosti kun ei oo tehnyt mitään, viikonloppu meni rötvätessä. Eikä mulla noi treenit ole vieläkään kuin ehkä 60-70% teholla, mavessa tosin yllätyin kuinka paljon enempi sai laittaa viime viikosta eikä ollut edes tiukkaa.
Nyt oli ihan hyvät mavetreenit kun meinas tulla ihan huono olo, tietää että shitti lähtee kropasta liikkeelle.

Sen takia nukkunut huonosti kun ei oo tehnyt mitään, viikonloppu meni rötvätessä. Eikä mulla noi treenit ole vieläkään kuin ehkä 60-70% teholla, mavessa tosin yllätyin kuinka paljon enempi sai laittaa viime viikosta eikä ollut edes tiukkaa.
Nyt oli ihan hyvät mavetreenit kun meinas tulla ihan huono olo, tietää että shitti lähtee kropasta liikkeelle.
Tää on kyllä totinen juttu, että jos ei touhua, niin unenlaatu on aivan paskaa vaikka väsyttäisikin. Kyllä ihminen on tarkoitettu liikkumaan. Itse tossa keväällä kun olin sisällä muutaman päivän putkeen, niin kyllä huomasi miten keho menee sekaisin jos ei käy ulkona.

Liittyykö sitten hormoneihin, schuman-resonanssiin vai mihin :p

Tää on kyllä totinen juttu, että jos ei touhua, niin unenlaatu on aivan paskaa vaikka väsyttäisikin. Kyllä ihminen on tarkoitettu liikkumaan. Itse tossa keväällä kun olin sisällä muutaman päivän putkeen, niin kyllä huomasi miten keho menee sekaisin jos ei käy ulkona.

Liittyykö sitten hormoneihin, schuman-resonanssiin vai mihin :p
Minulla tämä liittyy ihan puhtaasti keskiolueen :)

Mä en nyt vaan osaa.

Tein uuden verokortin, mutta jostain kehvelin syystä tuloraja jää liian pieneksi en saa mitenkään mallattua tulorajaa sellaiseksi mikä vastaisi lähemmäs todellisuutta. Jos laittaa arvion palkan määrästä koko vuonna ja se laskee sen perusteella palkan jonka saa loppuvuoden aikana.

Pistääkö tulot sitten tuplasti yläkanttiin ja ilmoittaa vaan palkanlaskijalle että mennään x veroprosentilla.

Valaiskaa tyhmää viisaat.

Edit. Moka huomattu, ei pitäis väsyneenä tehdä yhtään mitään.

Viimeksi muokattu:
Siis mistä?
Viime yönä suolistoprobleemaa. Kiinnikesuolisto, muutamaan otteeseen suolistoneuvos käynyt askartelemassa. Aina nousee pieni pelko suoliston ongelmien kanssa suolitukoksesta >leikkauspöydälle, mutta nyt vaikuttaa suolisto toimivan kuten kuuluukin.
Sulla on iso paha virus ja siit vatsaoireita.
Voihan se koronakin olla oireettomana, mutta tommosia selkeitä vetovaikeusongelmia en koronaan liitä.

Pistääkö tulot sitten tuplasti yläkanttiin ja ilmoittaa vaan palkanlaskijalle että mennään x veroprosentilla.
Käsittääkseni: Voit ilmoittaa palkanlaskijalle että otetaan verokorttia isommalla prosentilla, mutta alemmas et voi pyytää. #käsittääkseni

Verokorttiongelmat olen usein ratkaissut soittamalla verokarhulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom