Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha kunnon sähkölinjatyömaa. Jäi ilmeisesti viime talvena urakka kesken.alueella on jo telakoneella maasto tampattu, saa nähdä pysyykö koneet tänävuonna pinnalla
katso liitettä 226046
on,se,hienoa, kun saa kulkea omia polkuja #ajankuluksi
katso liitettä 226047
katso liitettä 226048
Oonpas. Lällislää.Älä ny oo tommonen
Ensin mun ajatus oli ihan kuvan moodissa, mutta lukemisen edetessä rupesin miettimään uudelleen...Lahjoitin 4 tsiliä eteenpäin. Aiemmin on lähteny 4. Huomenna lähtee 3. Jäljelle jää ehkä 40. e: tarkennuslaskennan jälkeen jäljelle jää 60-65. #ohohups
Näin. Ja vähenee se lihavaolokin, ainakin hetkeksiO.
Menet töiden jälkeen hiihtämään. Tulee hyvä fiiwis.
"Onks toi se panomies?"Kun täällä kaivattiin pillupersejuttua.
Ensi viikolle tulossa kolmet eri treffit, kolme eri kaupunkia ja parit lisäks kytemässä.
Kaikki tämä parin tunnin aikana, on se vaan jännä kun ottaa pari olutta niin ei hävetä yhtään ja pistelee menemään mitä mieleen juolahtaa.
Ei, panomies panee ja minä vain haaveilen siitä"Onks toi se panomies?"
:D voisin kuvitella näin korounan aikaa että uusien ihmisten tapaaminen vaikeutunut? Ainakin ns. Cold approach lienee mahdoton nykyään, ei siinä että kukaan suomalainen sitä muutenkaan tekisi On ne uudet tilanteet ja ihmiset aina mielenkiintoisia, mutta tyytyväinen oon silti, että löysin nykyisen emännyksen. Joskus joku vanha työjyyrä heitti että "Paraskaan pano ei yllä edes huonoimman runkun tasolle" :D Nykyisen ku löysin niin on kyllä maailma mullistunu, jotta minkälaista seksi voi ollakaan ku löytää oikean ihmisen.Ei, panomies panee ja minä vain haaveilen siitä
Ei vaikuta hittojakaan toi k-juttu, luulen että pikkarit tipahtanut nopeammin kuin ennen naisilta.:D voisin kuvitella näin korounan aikaa että uusien ihmisten tapaaminen vaikeutunut? Ainakin ns. Cold approach lienee mahdoton nykyään, ei siinä että kukaan suomalainen sitä muutenkaan tekisi On ne uudet tilanteet ja ihmiset aina mielenkiintoisia, mutta tyytyväinen oon silti, että löysin nykyisen emännyksen. Joskus joku vanha työjyyrä heitti että "Paraskaan pano ei yllä edes huonoimman runkun tasolle" :D Nykyisen ku löysin niin on kyllä maailma mullistunu, jotta minkälaista seksi voi ollakaan ku löytää oikean ihmisen.