Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin hiihtämässä! Hyvin toimi vielä 20 vuotta vanhat sukset. Monot vois ehkä ostaa uudet, mutta eikö noilla suksilla hiihtele sen mitä nyt sattuu huvittamaan.
139454571_10216468377296107_2413105601497680567_n.jpg

Lahjoitin 4 tsiliä eteenpäin. Aiemmin on lähteny 4. Huomenna lähtee 3. Jäljelle jää ehkä 40. e: tarkennuslaskennan jälkeen jäljelle jää 60-65. :censored: #ohohups

Minä lupasin mennä jälkikasvun kanssa lumilautailemaan. Harjoitusmäkeen tosin vaan suostuin, kun pitää opetella taas pysymään edes pystyssä. Kuitenkin pitää varmistaa, että onko @TJJ huomenna töissä valmiina morjestamaan, kun tulen pää kainalossa paikattavaksi?

Hiihto on muuten sellaista puuhaa ettei siitä selviä kuivana, ei niin hitaasti osaa hiihtää etteikö kalsaritkin sais puristaa hiestä kuivaksi.
Voi olla että menen rinteeseen lähiaikoina, lautaan en taatusti aio koskea ja suksillakin on ihan fifti sixti uskaltaako.

Kun täällä kaivattiin pillupersejuttua.
Ensi viikolle tulossa kolmet eri treffit, kolme eri kaupunkia ja parit lisäks kytemässä.
Kaikki tämä parin tunnin aikana, on se vaan jännä kun ottaa pari olutta niin ei hävetä yhtään ja pistelee menemään mitä mieleen juolahtaa.
"Onks toi se panomies?"

Sry tuplapostista, mitä muuten pakkislaiset tuumaa vaelluksesta? Ite olin ensimmäisellä pidemmällä reissulla tuossa viime kesänä Salamajärven kansallispuistossa 60km vaelluksella, ja ai että kun jo alkaa tekemään mieli nokipannukahvia ku miettii sitä reissua.. Ensi kesänä ennen inttiä olis tarkotus käydä koko hetta-pallas tai Haltin vaellus. Halti kylläkin 110km, mutta olis ainakin harjoittelua intin marsseja varten :D

Liitteet

• cd995365.jpg
    cd995365.jpg
    11,5 KB · Katsottu: 24
Ei, panomies panee ja minä vain haaveilen siitä :)
:D voisin kuvitella näin korounan aikaa että uusien ihmisten tapaaminen vaikeutunut? Ainakin ns. Cold approach lienee mahdoton nykyään, ei siinä että kukaan suomalainen sitä muutenkaan tekisi 😁 On ne uudet tilanteet ja ihmiset aina mielenkiintoisia, mutta tyytyväinen oon silti, että löysin nykyisen emännyksen. Joskus joku vanha työjyyrä heitti että "Paraskaan pano ei yllä edes huonoimman runkun tasolle" :D Nykyisen ku löysin niin on kyllä maailma mullistunu, jotta minkälaista seksi voi ollakaan ku löytää oikean ihmisen.

:D voisin kuvitella näin korounan aikaa että uusien ihmisten tapaaminen vaikeutunut? Ainakin ns. Cold approach lienee mahdoton nykyään, ei siinä että kukaan suomalainen sitä muutenkaan tekisi 😁 On ne uudet tilanteet ja ihmiset aina mielenkiintoisia, mutta tyytyväinen oon silti, että löysin nykyisen emännyksen. Joskus joku vanha työjyyrä heitti että "Paraskaan pano ei yllä edes huonoimman runkun tasolle" :D Nykyisen ku löysin niin on kyllä maailma mullistunu, jotta minkälaista seksi voi ollakaan ku löytää oikean ihmisen.
Ei vaikuta hittojakaan toi k-juttu, luulen että pikkarit tipahtanut nopeammin kuin ennen naisilta.
Mutta oot kyllä ihan oikeassa että oikeanlaisen ihmisen kanssa noi jutut on ihan eri levelillä kuin jonkun random muikkelin.
Kesällä vissiin ihan seurustelin yhden naisen kanssa jolla oli muodot todellakin kohdallaan, silti meinasi olla ihan erektio-ongelmaa jopa selvinpäin kun en vain jotenkin kunnolla kiihoittunut hänestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom