Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäsköhän pistää vkonloppuna muna kuumaksi.
Mä haaveilen kanssa munan kanssa leikkimisestä, nyt olisi hyvää aikaa tehdä sille samankaltainen juttu kuin sinä teit. Ei tietenkään saa aikaan mutta sitten kun rännit tippuu ja on töissä kiire päällä niin varmaan tulee loistoidea tehdä se.
Mulla on aina noi projektit niin että ne hautuu aikansa ja sitten kun tulee se hetki niin tapahtuu eikä meinää, sama kun mulla oli salikassi odottamassa puoli vuotta ja vähän aikaa sitten tuli the hetki ja taas mentiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole vapaat mennyt ihan niin kuin toivoi, kaksi huonosti ja levottomasti nukuttua yötä eikä lainkaan levännyt olo.

Onneksi on vielä kaksi vapaata edessä, nyt syömään tätä ketjua lukiessa nälkä toisinaan vain yltyy.

Liitteet

• JR.jpg
    JR.jpg
    19 KB · Katsottu: 20
Kivasti saanut vähän jumppailtuakin tässä (tosin vasta siis toista viikkoa). Kotijumpassa kivointa on yllättäen tuleva tanssittava biisi; sponttaanit väliaerobiset ja hyvä mieli! Salilla aina ujostutti vaikka kuinka tanssitutti. Nyt vain volumea lisää. :)

Aurinkoista viikonloppua! 🤗

Kivasti saanut vähän jumppailtuakin tässä (tosin vasta siis toista viikkoa). Kotijumpassa kivointa on yllättäen tuleva tanssittava biisi; sponttaanit väliaerobiset ja hyvä mieli! Salilla aina ujostutti vaikka kuinka tanssitutti. Nyt vain volumea lisää. :)

Aurinkoista viikonloppua! 🤗
Kotona välillä koittanut tehdä kehonpainojuttua mutta on se vaan sellaista läpsyttelyä. Nyt kun taas päässyt oikealle salille niin joutuu melkein himmailee itseään.

Kotona välillä koittanut tehdä kehonpainojuttua mutta on se vaan sellaista läpsyttelyä. Nyt kun taas päässyt oikealle salille niin joutuu melkein himmailee itseään.
Minulle ei paikalla ole väliä, enemmän merkkaa yleinen motivaatio. Pystyin myös salilla tekemään velvollisuusläpsyttelyt vain, että sain treenin merkattua tehdyksi ja toisaalta, pystyn tekemään kotona samalla hyvällä intensiteetillä kuin salillakin (jos on motia). Juuri siksi halusinkin kotiin jumppanurkan. Vielä kun on leuanvetotanko, niin mitä sitä keski-ikäinen naisihminen enää kaipaa? (Motivaatiota. 😆)

- No okei, olisin halunnut joulukuussa käydä paikkakunnan salilla tekemässä erilaisen jumpan laitteita hyödyntäen. Se oli koronan vuoksi suljettu viikonloppuisin. Ja nyt: kokonaan. Onneksi investoin kotijuttuihin jo ennen korona-aikaa!

Minulle ei paikalla ole väliä, enemmän merkkaa yleinen motivaatio. Pystyin myös salilla tekemään velvollisuusläpsyttelyt vain, että sain treenin merkattua tehdyksi ja toisaalta, pystyn tekemään kotona samalla hyvällä intensiteetillä kuin salillakin (jos on motia). Juuri siksi halusinkin kotiin jumppanurkan. Vielä kun on leuanvetotanko, niin mitä sitä keski-ikäinen naisihminen enää kaipaa? (Motivaatiota. 😆)

- No okei, olisin halunnut joulukuussa käydä paikkakunnan salilla tekemässä erilaisen jumpan laitteita hyödyntäen. Se oli koronan vuoksi suljettu viikonloppuisin. Ja nyt: kokonaan. Onneksi investoin kotijuttuihin jo ennen korona-aikaa!
Sykkeen nosto ja oikein kunnon revittelyitä mitä crossfitis tehdään en pysty tekemään missään yksin, ne vaatii aina sen ryhmäpaineen.

Sykkeen nosto ja oikein kunnon revittelyitä mitä crossfitis tehdään en pysty tekemään missään yksin, ne vaatii aina sen ryhmäpaineen.

Kelkkaa pystyy puskemaan yksinään. Siinä se veri punnitaan ja kovin ohueksi todetaan. Enemmän saa ehkä irti, jos on joku painostamassa. Sparrit on kanssa rassaavia ja niissä se treenikaverin taitavuus näyttelee suurta osaa.

Kelkkaa pystyy puskemaan yksinään. Siinä se veri punnitaan ja kovin ohueksi todetaan. Enemmän saa ehkä irti, jos on joku painostamassa. Sparrit on kanssa rassaavia ja niissä se treenikaverin taitavuus näyttelee suurta osaa.
Kelkkaa on tullut käytettyä usein jalkatreenin viimeistelyyn, etureiskapäivänä vetää ja takareiska työntää.
Vaikka varsinaisesti ei ole sykkeen nosto tarkoitus niin se nousee, halus tai ei :)
Menee muuten selkäpäivänäkin viimeistelyyn kun laittaa köyden kiinni ja vetää paikoiltaan.

Mietin henkivakuutusta. Katsoin Pohjolalta.
Sellainen vakuutus, josta saa 145 000 korvauksen on noin 300/vuosi.
50 vuotta kun maksaa, niin on maksanut 15 000.
100% varmasti olen siihen mennessä kuollut.
Varma tuotto 966%
Mitä en tajua?
+ Mitä nopeammin kuolee, sitä kovempi tuotto.

e: sen verran luin nyt ehtoja, että raukeaa kun täyttää 70v

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom