Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotkut tahot tekee kyllä ihan kivasti tiliä kun myydään kiinasta tuotua pas..siis tuotetta kymmenkertaisella hinnalla.
Toki huutajathan sen päättää paljonko haluavat kamppeista maksaa, että sikäli sou not.
Samaa olen katsonut, itse myynyt siellä vaikka mitä ja yleensä yllättyy siitä kuinka paljon jengi maksaakaan tuotteista.
Nyt meno tulee muuttumaan kun monella iskee ostokrapula ja aiemmin on pitänyt itkeä ja maksaa mutta nyt ei tartte kumpaakaan niin peruuntuu varmasti ihan hitosti kauppoja.

Muki on joo mulle räätälöity.

Semmonen vinkki vitonen teille, jos puhelimeen tarvitsee vaihtaa akku, lasia tms niin välttäkää Fonumi viimeiseen asti.
Viime käynnistä itselläni ihan hyvä kokemus fonumilla käynnistä, olen pohjola vakuutuksen asiakas niin laaja kotivakuutus kattoi ja maksettavaksi jäi vaan omavastuu, puhelin oli tunnissa korjattu eikä ilmennyt vikoja korjauksen jälkeen.

Fonumin liikkeitä on useammalla paikkakunnalla ja joka myymälässä eri ihminen joka varmasti tekee paljon vaikka firma on sama.

Odotinkin näitä ihan OK liike juttuja, olin varma että joxu olisi eka 😁. Itse käytän vain tectorin palveluita ja alkuperäisiä osia. Toki saa käyttää mitä haluaa, ompahan varoitettu. Ainakin Redin piste on umpisurkea eikä vastuuta oteta mistään. Ei lisättävää tähän.

Odotinkin näitä ihan OK liike juttuja, olin varma että joxu olisi eka 😁. Itse käytän vain tectorin palveluita ja alkuperäisiä osia. Toki saa käyttää mitä haluaa, ompahan varoitettu. Ainakin Redin piste on umpisurkea eikä vastuuta oteta mistään. Ei lisättävää tähän.
Huonosta asiakaspalvelusta/myyjästä kannattaa aina antaa palautetta. Jos jossain liikkeessä on vastuuton ja huono asiakaspalvelija ei se itsessään koko ketjusta tee huonoa.

Jos s-marketin myyjä on mulkku ja rahasti väärin eikä ottanut vastuuta virheestään, onko s-ryhmä paska ketju?

Huonosta asiakaspalvelusta/myyjästä kannattaa aina antaa palautetta. Jos jossain liikkeessä on vastuuton ja huono asiakaspalvelija ei se itsessään koko ketjusta tee huonoa.

Jos s-marketin myyjä on mulkku ja rahasti väärin eikä ottanut vastuuta virheestään, onko s-ryhmä paska ketju?
KYLLÄ, S-market on todellakin paska ketju

Kaksi viikkoa joka arkipäivä kanariisiparsamössöä.

Jonkun verran silmissä pyörii ribsit.

Illalla ois sitä puhtaan sähkön virittelyä hifivehkeille :D Tuli lineaarivirtalähde kiinasta, kun aspaan soittamisen jälkeen TNT:n lähetti uskalsi soittaa summeriakin...

Kaubamajassakin pitäs käydä. Eilen en poistunut korsusta laisinkaan.

Jonkun verran silmissä pyörii tibsit.
Playboy-model-Nicolette-Shea-huge-tits-in-white-top.gif

Tästä tuli mieleen kun joku joskus valitti että "Chrome vanadium" merkkisiä työkaluja ei ainakaan kannata ostaa, täyttä paskaa :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom