Näkisin että sopii toimitusjohtajan kattaukseen kuin nenä päähän.Hieman eri ammuntoja nämä mukit kuin hiittiksellä.
Tämän mukin nimi on "onnistunut isku"
katso liitettä 225994
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkisin että sopii toimitusjohtajan kattaukseen kuin nenä päähän.Hieman eri ammuntoja nämä mukit kuin hiittiksellä.
Tämän mukin nimi on "onnistunut isku"
katso liitettä 225994
Samaa olen katsonut, itse myynyt siellä vaikka mitä ja yleensä yllättyy siitä kuinka paljon jengi maksaakaan tuotteista.Jotkut tahot tekee kyllä ihan kivasti tiliä kun myydään kiinasta tuotua pas..siis tuotetta kymmenkertaisella hinnalla.
Toki huutajathan sen päättää paljonko haluavat kamppeista maksaa, että sikäli sou not.
Viime käynnistä itselläni ihan hyvä kokemus fonumilla käynnistä, olen pohjola vakuutuksen asiakas niin laaja kotivakuutus kattoi ja maksettavaksi jäi vaan omavastuu, puhelin oli tunnissa korjattu eikä ilmennyt vikoja korjauksen jälkeen.Semmonen vinkki vitonen teille, jos puhelimeen tarvitsee vaihtaa akku, lasia tms niin välttäkää Fonumi viimeiseen asti.
Huonosta asiakaspalvelusta/myyjästä kannattaa aina antaa palautetta. Jos jossain liikkeessä on vastuuton ja huono asiakaspalvelija ei se itsessään koko ketjusta tee huonoa.Odotinkin näitä ihan OK liike juttuja, olin varma että joxu olisi eka . Itse käytän vain tectorin palveluita ja alkuperäisiä osia. Toki saa käyttää mitä haluaa, ompahan varoitettu. Ainakin Redin piste on umpisurkea eikä vastuuta oteta mistään. Ei lisättävää tähän.
KYLLÄ, S-market on todellakin paska ketjuHuonosta asiakaspalvelusta/myyjästä kannattaa aina antaa palautetta. Jos jossain liikkeessä on vastuuton ja huono asiakaspalvelija ei se itsessään koko ketjusta tee huonoa.
Jos s-marketin myyjä on mulkku ja rahasti väärin eikä ottanut vastuuta virheestään, onko s-ryhmä paska ketju?
Kaksi viikkoa joka arkipäivä kanariisiparsamössöä.
Jonkun verran silmissä pyörii ribsit.
Jonkun verran silmissä pyörii tibsit.
Pitäsköhän pistää vkonloppuna muna kuumaksi.Kaksi viikkoa joka arkipäivä kanariisiparsamössöä.
Jonkun verran silmissä pyörii ribsit.
kuulostaa suunnitelmalta, itse laitan lauantaina hernari + pannari, sunnuntaina taitaa olla BK / TacoBell päivä kun nihtisillan ohi kurvaan.Pitäsköhän pistää vkonloppuna muna kuumaksi.
Tästä tuli mieleen kun joku joskus valitti että "Chrome vanadium" merkkisiä työkaluja ei ainakaan kannata ostaa, täyttä paskaaHuonosta asiakaspalvelusta/myyjästä kannattaa aina antaa palautetta. Jos jossain liikkeessä on vastuuton ja huono asiakaspalvelija ei se itsessään koko ketjusta tee huonoa.
Jos s-marketin myyjä on mulkku ja rahasti väärin eikä ottanut vastuuta virheestään, onko s-ryhmä paska ketju?
Taidat olla kohta alipainonen, kun koko ajan joku rajoittava syömisprojekti?