Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku tämäntyylinen päähinekin voisi toimia.Jos tuolla ei tärppää niin laita sama kuva samasta kuvakulmasta, mutta teippiä nenusta otsaan. Niin että tulee hauska possukuva..
Tai josko siinä vaikka sitten sopiva vappukuva tjsp..
Komea stetsoni. Tuleekohan nuihin lamppuihin oikein valotkin kytkimestä...Joku tämäntyylinen päähinekin voisi toimia.
Veikkaan: eij. Mutta veikkaukseni perustuu 20 vuotta vanhoihin oppikirjoihin. Ainoa tilanne että parantava hoito olisi tarjolla lienee se jos taustalla on akustikusneurinooma. Kai. Mutta edelleen 20v vanhaa tietoa. #wanahaoloMites tää meidän tohtori osasto, onko yhtään perehtynyt tinnitykseen onko siihen tullut oikein mitään tehokasta hoitoa?
On joo aika speciaalia alaa mutta eipä sitä kysyvä tieltä eksy.
Vähän olen joo samassa käsityksessä, ihan mitä pikaisesti katsonut niin jotain voi koittaa tehdä mutta hyödyt vähän niin ja näin.Veikkaan: eij. Mutta veikkaukseni perustuu 20 vuotta vanhoihin oppikirjoihin. Ainoa tilanne että parantava hoito olisi tarjolla lienee se jos taustalla on akustikusneurinooma. Kai. Mutta edelleen 20v vanhaa tietoa. #wanahaolo
Tinnitus on vähäns semmonen..no siitä tuskailun voi ottaa elämän tehtäväksi ja täytteeksi tai sen voi hyväksyä ja sillä selvä. Muistan nähneeni silloin joskus molempia ja itse olen omani hyväksynyt, olis varmaan pitäny muksuna käyttää kuulosuojaimia ampumaradalla...
Kuulo sitten heikentynyt, kuulotutkimuksiin?Itsellä se ollut kanssa omasta toiminnasta johtuvana 20 vuotta, ei se elämää kaada mutta nyt on toisessa korvassa voimistunut sen verran että telkkaan pitää laittaa pari pykälää lisää volaa että kuulee puheen vinkunalta.
Eikun se vinkuna on oikeasti kovaa, varmasti on alenemaakin jonkin verran.Kuulo sitten heikentynyt, kuulotutkimuksiin?
Näin vähän muistelinkin, että saatoit mainita tuon joskus pitkän ajan haaveena. Pisteet siis toteutuksesta.Kyllä se olin minä, kaksi vuotta sitten puhuin tuosta näköjään täällä ohimennen.
Mistä puutikut, mitä rakennat? Biltemasta sai joskus tollasia hyvälaatusia sytytystikkuja mistä tuli mm pannunalusia tehtyä.
Vähän olen joo samassa käsityksessä, ihan mitä pikaisesti katsonut niin jotain voi koittaa tehdä mutta hyödyt vähän niin ja näin.
Itsellä se ollut kanssa omasta toiminnasta johtuvana 20 vuotta, ei se elämää kaada mutta nyt on toisessa korvassa voimistunut sen verran että telkkaan pitää laittaa pari pykälää lisää volaa että kuulee puheen vinkunalta.
Ei onneksi haittaa unia eikä mitään.
Itse käyttänyt joskus tuplakuulosuojausta. Niin sai ainoastaan riittävän vaimennuksen kovaan ääneen.
Eli alle tulpat, päälle kupit.
Hölmön hommaa pilata kuulo ja sitä näkee jatkuvasti.
Kuulohan ei huonone hiljalleen vaan kun sen huomaa, se on jo myöhäistä.
Mites tää meidän tohtori osasto, onko yhtään perehtynyt tinnitykseen onko siihen tullut oikein mitään tehokasta hoitoa?
On joo aika speciaalia alaa mutta eipä sitä kysyvä tieltä eksy.
Mistä puutikut, mitä rakennat? Biltemasta sai joskus tollasia hyvälaatusia sytytystikkuja mistä tuli mm pannunalusia tehtyä.
Mä pidän ihan kokoajan jos on vähänkin metakkaa peltoreita päässä, ennen en pitänyt ja rälläköintiä ei haitannut ollenkaan k-suojaimien puute jne.Älä pahenna asioita, pelttarit/tulpat päähän jos meteliä. Aina.
Lääketieteellinen ratkaisu taitaa olla kuulolaite ja se ei ole kovin houkutteleva...
Tätä mä olen miettinyt kun en ole treenannut ja sen yhteyttä, lisäksi hieronnat jäänyt kokonaan kun ei tuntenut tarvetta kun ei ole paikat jumissa.Työkaveri sanoi, että sillä oli vähän helpottanut tinnitus, kun oli hieronnassa käynyt. Oli ollut niskat kai niin jumissa. Mut en oikeesti sitte tiä oliko ihan lööperiä.
Mulla on tinnittänyt viimeset ~20 vuotta ja aika kovaa se pininä kuuluu. Ei jaksa enää kiinnittää huomiota. Olis ehkä pitänyt käyttää korvatulppia keikoilla ja orkesteriharkoissa jiiänee.
Sitä ei nuorempana ajatellut ku rälläköi sun muuta pauketta ilman suojaimia veti menemään.Hölmön hommaa pilata kuulo ja sitä näkee jatkuvasti.