Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mites tää meidän tohtori osasto, onko yhtään perehtynyt tinnitykseen onko siihen tullut oikein mitään tehokasta hoitoa?
On joo aika speciaalia alaa mutta eipä sitä kysyvä tieltä eksy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuolla ei tärppää niin laita sama kuva samasta kuvakulmasta, mutta teippiä nenusta otsaan. Niin että tulee hauska possukuva..:ROFLMAO:

Tai josko siinä vaikka sitten sopiva vappukuva tjsp..:unsure:
Joku tämäntyylinen päähinekin voisi toimia.

radio-hats.jpg

olematta vuorovaikutuksessa yhdenkään ihmisen kanssa

maitokaupassa kassaneidelle sanoin hei ja kiitos

johtajalle sanoin äsken kiitos samoin ja karhu ja kiitos

eihän ole liikaa sozializuutta

614A207F-9564-4912-B618-AB179B844F15.jpeg

Joo, ei paljoo Kuopiossa pikkuhousuja pidetä.

Minulla pitkätkin kalsarit

Mites tää meidän tohtori osasto, onko yhtään perehtynyt tinnitykseen onko siihen tullut oikein mitään tehokasta hoitoa?
Veikkaan: eij. Mutta veikkaukseni perustuu 20 vuotta vanhoihin oppikirjoihin. Ainoa tilanne että parantava hoito olisi tarjolla lienee se jos taustalla on akustikusneurinooma. Kai. Mutta edelleen 20v vanhaa tietoa. #wanahaolo

Tinnitus on vähäns semmonen..no siitä tuskailun voi ottaa elämän tehtäväksi ja täytteeksi tai sen voi hyväksyä ja sillä selvä. Muistan nähneeni silloin joskus molempia ja itse olen omani hyväksynyt, olis varmaan pitäny muksuna käyttää kuulosuojaimia ampumaradalla...

Veikkaan: eij. Mutta veikkaukseni perustuu 20 vuotta vanhoihin oppikirjoihin. Ainoa tilanne että parantava hoito olisi tarjolla lienee se jos taustalla on akustikusneurinooma. Kai. Mutta edelleen 20v vanhaa tietoa. #wanahaolo

Tinnitus on vähäns semmonen..no siitä tuskailun voi ottaa elämän tehtäväksi ja täytteeksi tai sen voi hyväksyä ja sillä selvä. Muistan nähneeni silloin joskus molempia ja itse olen omani hyväksynyt, olis varmaan pitäny muksuna käyttää kuulosuojaimia ampumaradalla...
Vähän olen joo samassa käsityksessä, ihan mitä pikaisesti katsonut niin jotain voi koittaa tehdä mutta hyödyt vähän niin ja näin.
Itsellä se ollut kanssa omasta toiminnasta johtuvana 20 vuotta, ei se elämää kaada mutta nyt on toisessa korvassa voimistunut sen verran että telkkaan pitää laittaa pari pykälää lisää volaa että kuulee puheen vinkunalta.
Ei onneksi haittaa unia eikä mitään.

Itsellä se ollut kanssa omasta toiminnasta johtuvana 20 vuotta, ei se elämää kaada mutta nyt on toisessa korvassa voimistunut sen verran että telkkaan pitää laittaa pari pykälää lisää volaa että kuulee puheen vinkunalta.
Kuulo sitten heikentynyt, kuulotutkimuksiin?

Vähän olen joo samassa käsityksessä, ihan mitä pikaisesti katsonut niin jotain voi koittaa tehdä mutta hyödyt vähän niin ja näin.
Ei onneksi haittaa unia eikä mitään.

Älä pahenna asioita, pelttarit/tulpat päähän jos meteliä. Aina.
Lääketieteellinen ratkaisu taitaa olla kuulolaite ja se ei ole kovin houkutteleva...

Itse käyttänyt joskus tuplakuulosuojausta. Niin sai ainoastaan riittävän vaimennuksen kovaan ääneen.

Eli alle tulpat, päälle kupit.

Hölmön hommaa pilata kuulo ja sitä näkee jatkuvasti.

Kuulohan ei huonone hiljalleen vaan kun sen huomaa, se on jo myöhäistä.

Itse käyttänyt joskus tuplakuulosuojausta. Niin sai ainoastaan riittävän vaimennuksen kovaan ääneen.

Eli alle tulpat, päälle kupit.

Hölmön hommaa pilata kuulo ja sitä näkee jatkuvasti.

Kuulohan ei huonone hiljalleen vaan kun sen huomaa, se on jo myöhäistä.

Joo mutta hiljattain hankittu tinnitys voi kyllä tulla alaspäinkin, kyllä se alussa lyö pahemmin päälle jos on akuutisti tullu. Ni sillon olis paras aika vältellä meteliä ja yrittää saada se rauhottumaan mahd alhaiselle tasolle. Stressi muuten lisää sitä koetun tinnityksen tasoa, olen huomannut.
Ei itellä paha mutta on ihan perseestä silti. Ja oon nähny vaivaa ja ollu epäcool tilanteissa esim. kun kaverin bändi soittanu, laitan vaikka vessapaperia korviin so what, mieluummin pareNpi kuulo loppuelämän kuin heavy metal king for a single drunken night. Ihmisellä parhaat aistit näkö ja kuulo ja kumpikin alkaa olemaan päin viddua. =/
#vanhuus

Työkaveri sanoi, että sillä oli vähän helpottanut tinnitus, kun oli hieronnassa käynyt. Oli ollut niskat kai niin jumissa. Mut en oikeesti sitte tiä oliko ihan lööperiä.

Mulla on tinnittänyt viimeset ~20 vuotta ja aika kovaa se pininä kuuluu. Ei jaksa enää kiinnittää huomiota. Olis ehkä pitänyt käyttää korvatulppia keikoilla ja orkesteriharkoissa jiiänee.

Älä pahenna asioita, pelttarit/tulpat päähän jos meteliä. Aina.
Lääketieteellinen ratkaisu taitaa olla kuulolaite ja se ei ole kovin houkutteleva...
Mä pidän ihan kokoajan jos on vähänkin metakkaa peltoreita päässä, ennen en pitänyt ja rälläköintiä ei haitannut ollenkaan k-suojaimien puute jne.
Työkaveri sanoi, että sillä oli vähän helpottanut tinnitus, kun oli hieronnassa käynyt. Oli ollut niskat kai niin jumissa. Mut en oikeesti sitte tiä oliko ihan lööperiä.

Mulla on tinnittänyt viimeset ~20 vuotta ja aika kovaa se pininä kuuluu. Ei jaksa enää kiinnittää huomiota. Olis ehkä pitänyt käyttää korvatulppia keikoilla ja orkesteriharkoissa jiiänee.
Tätä mä olen miettinyt kun en ole treenannut ja sen yhteyttä, lisäksi hieronnat jäänyt kokonaan kun ei tuntenut tarvetta kun ei ole paikat jumissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom