Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloin miettiä tarkemmin ja et se välttis ollut sinä. Tulee myös toinen nimimerkki mieleen, kun oikein puristan aivojani.

Someen liittyi se.

Minulla se huono muisti on. Kyllä se olin minä, kaksi vuotta sitten puhuin tuosta näköjään täällä ohimennen. Oikein muistit, minusta tuli täysipäiväinen Instagram-kasvuvalmentaja marraskuussa.

Oikein muistit, minusta tuli täysipäiväinen Instagram-kasvuvalmentaja marraskuussa.
Ompa kerrankin jotakin ihan toista, kuin perinteinen "perseenmyyminen" eli konsulttina tuntiveloitusperusteisen suunnittelun tekeminen isommille firmoille. Toivottavasti asiakkaita riittää, etkä joudu yrittäjänä liikaa rääkkäämään itseäsi.

Ompa kerrankin jotakin ihan toista, kuin perinteinen "perseenmyyminen" eli konsulttina tuntiveloitusperusteisen suunnittelun tekeminen isommille firmoille. Toivottavasti asiakkaita riittää, etkä joudu yrittäjänä liikaa rääkkäämään itseäsi.
Kyllä tämä edellisen osa-aikaisen marketin myyjän työn jälkeen on oikein tervetullot muutos. Vielä kun kyseessä on oma pitkäaikainen harrastus josta tekee mieli puhua 24/7, ei haittaa yhtään että siitä saa nyt rahaakin.

20210102_133019.jpg
Sylvi on Tinnerissä 💋

Tänään ei olisi kannattanut nousta punkasta.

Se vähäkin, jonka saa tehtyä, menee päin helvettiä.

Uskon, että ihoni jotenkin ennakoi tätä tulevaa kylmyyttä se ei ole miesmuistiin näin kuiva mitä se on tänä talvena ollut.

Muistan pienenä poikana, kun kädet oli ihan verestävät koska olivat niin kuivat, piti rasvata solkenaan käsiä talvi aikaan. Samoin myös kasvojen iho kuivuu herkästi.

Screenshot_20210102-155652_Chrome.jpg

Hyvää kansainvälistä introvertti päivää.
Olen juhlistanut tätä tänään olematta vuorovaikutuksessa yhdenkään ihmisen kanssa. Tosin myös eilenkin..
Salikin pidettiin sopivasti tyhjänä vain minua varten.

Olen juhlistanut tätä tänään olematta vuorovaikutuksessa yhdenkään ihmisen kanssa. Tosin myös eilenkin..

samat sanat, vaikka en tuollaisesta päivästä mitään ole tiennytkään
eilisen ja tämänpäivän ohjelmassa on ollut polkupyöräilyä, sohvalla istumista ja saunomista, onely

tänään on kyllä pakkko vähän rikkoa kaavaa, maitokaupassa on pakka käydä ja ehkä piipahdan ydinkeskustassakin: keskioluella #ajankuluksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom