Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tour de Ski.
Minä oikein odotin Tourin alkamista! Tosin viime vuosina en ole enää ollut ihan varma, että odotanko maastohiihdon suhteen yleisesti ottaen enemmän penkkiurheilun elämyksiä vai Jauhojärven kuuntelemista.. ☺️

Viimeksi katsonut hiihtoa kun mietaa sivakoi, melkein yhtä kiinnostavaa kuin nykyiset "viihdeohjelmat".

Siivoisiko vai opettelisiko jotakin, vaikka sql:ää tai viroa.

Minä oikein odotin Tourin alkamista! Tosin viime vuosina en ole enää ollut ihan varma, että odotanko maastohiihdon suhteen yleisesti ottaen enemmän penkkiurheilun elämyksiä vai Jauhojärven kuuntelemista.. ☺️
Molemmat :D
Viimeksi katsonut hiihtoa kun mietaa sivakoi, melkein yhtä kiinnostavaa kuin nykyiset "viihdeohjelmat".

Siivoisiko vai opettelisiko jotakin, vaikka sql:ää tai viroa.
Muutaman vuoden sisään oon alkanu seuraamaan. Aikaisemmin ei kiinnostanu.

Ennemmin sitä itse hiihtää, mitä seuraa kisoja töllöstä.
Jotkut pätkät on kyllä legendaadisia. Esimerkiksi Falunin 50km kisan viimeiset 15 minuuttia. Punainen Nortti näyttää vähän muille hiihtämisen mallia.

Viimeksi olen hiihtänyt vuonna -97. Ainoa urheilulaji koulussa mistä en pitänyt.
Vuosi sitten sain päähänpistoksen, että hommaisin sukset, onneksi ovat niin kalliita ettei raaskinut.

Metsäsuksiin kun laittaa kunnolliset siteet, että voi hiitää vaelluskengillä, ihan jees touhua. Armeijan kumppareilla + paskoilla suksilla ihan toivotonta. Jos painavan rinkan kanssa menee turvalleen pehmeään lumeen, voi olla todellisia vaikeuksia päästä ylös takaisin suksien päälle.

Aika kauan omistanut tuon vahvarin ja nyt vasta tajusin nettiradio-ominaisuuden kun aloin firmwarea päivittämään.

Vuosi sitten sain päähänpistoksen, että hommaisin sukset, onneksi ovat niin kalliita ettei raaskinut.

Mulle tuli sama päähänpistos vuosi sitten, mutta jäi vielä silloin ostamatta. Nyt kuitenkin ostin ja hiihdin vuonna 2020 enemmän kuin 15 edellisvuotena yhteensä.

2 km

Jos sitä koko talven osalta kuitenkin pääsisi kuitenkin yli 100 kilometrin : D

ei ole muuta vaihtoehtoa, kun pilkku 27min kuluttua

Sinänsä hyvä, että pilkku tulee niin aikasin. Pääsi myös maate aiemmin ja rahaakin vielä säästyi.

mikä paikka? kaikista kaksi tuoppia #kohtuudella
Heidi's Bier Bar

Yllättävän paljon immisiä liikkeellä oli kyllä. Mutta ei nyt kuitenkaan aivan täyteen ollut ammuttu ja tilaa oli niin, että sai hyvin oman pöydän. Taisi mennä pari plankkia ja airiskohvee.

Olen välillä harkinnut myöskin parempia suksia, mutta hiihtokelit ovat olleet viime vuosina niin harvassa, että ei ole uskaltanut investoida vaan vähät hiihtelyt ovat menneet jostain viime vuosituhannelta peräisin olevilla perintösuksilla.

Tuli suksista muuten mieleen, kuinka 80-luvulla olivat muodissa helvetin hienot muoviset minisukset ja minä en sellaisia ikinä saanut. Nyt kesällä bongasin lopulta saaneeni sellaiset ja aivan ilmaiseksi, ranchin mukana aitassa tulleen antiikkisuksikokoelman mukana. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, kuten vanha viisaus sanoo.

Suositut

Back
Ylös Bottom