Valitettavasti jäi pistämättä.Täällä oli ekat mätöt hodareita :D
Pistähän siikkeri jotain musa ehdotusta loppuyölle.
Mutta nyt:
View: https://www.youtube.com/watch?v=fn3KWM1kuAw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti jäi pistämättä.Täällä oli ekat mätöt hodareita :D
Pistähän siikkeri jotain musa ehdotusta loppuyölle.
Minä oikein odotin Tourin alkamista! Tosin viime vuosina en ole enää ollut ihan varma, että odotanko maastohiihdon suhteen yleisesti ottaen enemmän penkkiurheilun elämyksiä vai Jauhojärven kuuntelemista..Tour de Ski.
Molemmat :DMinä oikein odotin Tourin alkamista! Tosin viime vuosina en ole enää ollut ihan varma, että odotanko maastohiihdon suhteen yleisesti ottaen enemmän penkkiurheilun elämyksiä vai Jauhojärven kuuntelemista..
Muutaman vuoden sisään oon alkanu seuraamaan. Aikaisemmin ei kiinnostanu.Viimeksi katsonut hiihtoa kun mietaa sivakoi, melkein yhtä kiinnostavaa kuin nykyiset "viihdeohjelmat".
Siivoisiko vai opettelisiko jotakin, vaikka sql:ää tai viroa.
Hahhah.. mistä tän löytää? En osaa luurilla tosta ottaa talteen.
Vuosi sitten sain päähänpistoksen, että hommaisin sukset, onneksi ovat niin kalliita ettei raaskinut.
Ei tulis radiota kuunneltua, jos verkkosoittimessa ei olis Tuneln -palvelua. Satunnaisesti työpäivän taustalle soimaan radio.Aika kauan omistanut tuon vahvarin ja nyt vasta tajusin nettiradio-ominaisuuden kun aloin firmwarea päivittämään.
ei ole muuta vaihtoehtoa, kun pilkku 27min kuluttua
Heidi's Bier Barmikä paikka? kaikista kaksi tuoppia #kohtuudella
Olen välillä harkinnut myöskin parempia suksia, mutta hiihtokelit ovat olleet viime vuosina niin harvassa, että ei ole uskaltanut investoida vaan vähät hiihtelyt ovat menneet jostain viime vuosituhannelta peräisin olevilla perintösuksilla.Vuosi sitten sain päähänpistoksen, että hommaisin sukset, onneksi ovat niin kalliita ettei raaskinut.
Täällä soi eniten varmaankin juuri raadio. Ylet piti kikkailla kuuluviin, taisi olla joskus puhutte täälläkin.Ei tulis radiota kuunneltua, jos verkkosoittimessa ei olis Tuneln -palvelua. Satunnaisesti työpäivän taustalle soimaan radio.