Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
mutta nousuhumala ei ole mitenkään miellyttävä olotila, kai se on tämä vanhuus, kevään jälkeen se ei ole oikein enää ollut samanlainen kun ennen
Oisko se postimyyntivaimon paikka tähän väliin jostain aasiasta? Asiahan kuuluu mulle niin mä luulin että sulla ja irmalla on jotain sutinaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20201231_231415.jpg

Olin tossa Jamie Garcian Reservan kanssa pihalla nauttimassa kuoharia ja olutta (ei sekaisin), niin lensi kivasti palavan raketin röhnät siihen meidän halkoliiteriin. Sinänsä kiva, niin 1 vähemmän kerättävänä katolta huomenna. Vittu.

Vuoden ensimmäinen ruokailu pitää sisällään kaurapuuroa ja pakastemustikoita.

Kipinäkin alkamaisillaan.

Tai vaikka https://bbs.io-tech.fi/

Siellä minä alkanut lueskella välillä, kun pakkiksella aikalailla meno hyytynyt ja taso laskenut. Onely öfftöpik järkevä ja omaan makuun.

Tosin, ei auta ongelmaan, jos kyse ajan käyttämisestä fiksummin. Ehkä vain keskityt työaikana työhön ja vapaa-ajalla sitten teet mitä mieli tekee.
Ite tykkään kyllä jos keskustelu on vähän kiivaampaa. Tottakai pitää se myös asiallisena. Jos tätä off topickia lukee niin sehän on pääosin. Kuka lihonu monta kiloa, mitä piuhaa pitää käyttää ku kuuntelee musaa ka sitte kuorma-autot. Mikä on tottakai paras aihe. Mut joo sinäänsä sääli mihin esim. Korona ketju menny. Aikasemmin siellä oli järkevää keskustelua nyt mennään henk.asioihin ja haukutaa muita.

Paluu arkeen. As of today: Sokeriherkkuja vain yhtenä päivänä viikossa.

Tänä vuonna: Turha laittaa mitään tiettyjä liikuntatavoitteita. Loppuvuodesta huomasin että minulle tärkeintä, henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta, on saada säännöllisesti sykettä ylös / kävellä pidemmin (=olla ulkona).
Tänä vuonna tavoitteena on siten joka viikko saada täyteen Garminin 150 tehominuuttia. Aivan sama, tuleeko se pidemmistä reippaista kävelyistä, kahvakuulajumpista, puntilta tai vaikkapa lumen kolaamisesta tai keväällä istutusojien kaivamisesta, what ever.
Toki tuo 150 tehominuuttia on minimi ja jos se näyttää jatkuvasti täyttyvän helposti, niin nostan sen muutaman kuukauden kuluttua pariinsataan.

Lisäksi; Viime vuonna nukuin paremmin kuin useaan vuoteen. Toki siellä oli joitakin unettomuusjaksoja mutta kokonaisuutena; nukuin erittäin hyvin.
Ja vuosi 2021 alkoi huikeilla +9 h unilla, mikä on suorastaan extraordinary! Tuleva vuosi tuntuu juuri nyt erittäin lupaavalta. 🤗

Suositut

Back
Ylös Bottom