Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tuollaisessa tilanteessa kannattaisi mennä pomon juttusille ja kertoo miten asiat on? Itse ainakin arvostaisin, jos olisi omistaja/esimies.

Minä haluaisin toisaalta päästä jo koulusta veks ja tekeen alan röitä. Hirveä hinku päästä tekeen jotain omaan alaan liittyvää, mutta taas toisaalta koulukin on erittäin jeba. Joka päivä oppii uutta eikä maksa mitään.
Onhan näistä keskusteltu, kansainvälinen konserni jossa minun tittelillä ei tässä firmassa oikein voi maksaa enempää eikä minun ja toimitusjohtajan välissä ole isommalla palkalla olevia pestejä. Arvaan kyllä vastauksen jos käyn häneltä kysymässä että vaihdetaanko paikkoja 😁
Sinänsä hyvähän tässä on olla ja mietiskellä mitä sitä haluaisi tehdä, pirun tylsää vaan.

IMG_20201231_143632.jpg
Juoksu 1300,1 km
Kävely 885,8 km
Pyöräily 567,0 km
Saleilua reilu 82 h.

Ei aina auta vaikka suoni löytyy.

Tähän laitettiin kanyyliä - tarvittiin kolme yrittäjää ja lukuisia yrityksiä.

(maalitahrainen kämmenselkä)

265A2A8C-CC73-4E08-A2AB-391C2E63BF82.jpeg

Ei kannata katsoa sisälle. Eikä vahvistimien.
Aika usein nykyään noista on kyllä jo valmistajan sivuilla kuvat sisuksistakin. Ainakin mun parista tuoreemmasta ostoksesta löytyy.

Ja jos ei ole valmistajan sivuilla, niin joku veijari on avannut ja kuvannut, jos on yhtään kalliimpi tai tunnetumpi tuote :D Vahvareista puhuttaessa siis.

Mutta poikkeuksia ja huonoja toteutuksiakin varmaan löytyy. Ite koitan kuitenkin ostella pääasiassa laatua ja vaikka maksan sitten vähän enemmän.

laatua ja vaikka maksan sitten vähän enemmän.
Älä katso sisälle, niin illuusio säilyy. :LOL: Pari kertaa olen katsonut ja todennut että mitä kaijjuttimessa on sisällä...sanoisinko että kaapelien vaikutus ääneen, sitä varmasti on, mutta ns kattovaikutus tulee varmasti vastaan nopeammin kuin arvaakaan.

Tai vaikka https://bbs.io-tech.fi/

Siellä minä alkanut lueskella välillä, kun pakkiksella aikalailla meno hyytynyt ja taso laskenut. Onely öfftöpik järkevä ja omaan makuun.

Tosin, ei auta ongelmaan, jos kyse ajan käyttämisestä fiksummin. Ehkä vain keskityt työaikana työhön ja vapaa-ajalla sitten teet mitä mieli tekee.
Tuo on asiallinen foorumi esim. muroon verrattuna jossa vastaukseksi sai keskimäärin ulinaa. Tuolta minäkin etsin toisinaan vastauksia pääosin kaikkeen tietotekniikkaan liittyvissä asioissa.

Älä katso sisälle, niin illuusio säilyy. :LOL: Pari kertaa olen katsonut ja todennut että mitä kaijjuttimessa on sisällä...sanoisinko että kaapelien vaikutus ääneen, sitä varmasti on, mutta ns kattovaikutus tulee varmasti vastaan nopeammin kuin arvaakaan.
Mitä kaiuttimia? Sithän on valmistajia, kuten Marten, jotka mainostaa käyttävänsä laatujohtoa sisällä. Tai ainakin merkkijohtoa :D

En tiedä saisko nuo Genet helpolla auki... pitäs ainakin vahvistinmoduuli irroittaa, enkä viiti ronkkia. Hajoo vaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom