Pitäiskö ottaa kokonaan pakkikseton tammikuu?
Tarkoittaa myös sitä että perjantaisin ei käydä vilkuilemassa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäiskö ottaa kokonaan pakkikseton tammikuu?
Sinkkuketjusta poistuminenko Jaffakeisarin on tähän pisteeseen ajanut?Surkea, onneton ja mitäänsanomaton elämäni kaipaa muutosta.
Onhan näistä keskusteltu, kansainvälinen konserni jossa minun tittelillä ei tässä firmassa oikein voi maksaa enempää eikä minun ja toimitusjohtajan välissä ole isommalla palkalla olevia pestejä. Arvaan kyllä vastauksen jos käyn häneltä kysymässä että vaihdetaanko paikkojaEikö tuollaisessa tilanteessa kannattaisi mennä pomon juttusille ja kertoo miten asiat on? Itse ainakin arvostaisin, jos olisi omistaja/esimies.
Minä haluaisin toisaalta päästä jo koulusta veks ja tekeen alan röitä. Hirveä hinku päästä tekeen jotain omaan alaan liittyvää, mutta taas toisaalta koulukin on erittäin jeba. Joka päivä oppii uutta eikä maksa mitään.
Annat kasvaa vaan, ronjeremy-look ei ole enää kaukana.Pitäisi varmaan laihduttaa kun verikokeessa näytteenottaja ei meinannut löytää suonta.
Ja tehdä jotain tälle hippipaskalle:
katso liitettä 225757
Joo, tuo on kammottava.Pitäisi varmaan laihduttaa kun verikokeessa näytteenottaja ei meinannut löytää suonta.
Ja tehdä jotain tälle hippipaskalle:
katso liitettä 225757
Aika usein nykyään noista on kyllä jo valmistajan sivuilla kuvat sisuksistakin. Ainakin mun parista tuoreemmasta ostoksesta löytyy.Ei kannata katsoa sisälle. Eikä vahvistimien.
Älä katso sisälle, niin illuusio säilyy. Pari kertaa olen katsonut ja todennut että mitä kaijjuttimessa on sisällä...sanoisinko että kaapelien vaikutus ääneen, sitä varmasti on, mutta ns kattovaikutus tulee varmasti vastaan nopeammin kuin arvaakaan.laatua ja vaikka maksan sitten vähän enemmän.
Tuo on asiallinen foorumi esim. muroon verrattuna jossa vastaukseksi sai keskimäärin ulinaa. Tuolta minäkin etsin toisinaan vastauksia pääosin kaikkeen tietotekniikkaan liittyvissä asioissa.Tai vaikka https://bbs.io-tech.fi/
Siellä minä alkanut lueskella välillä, kun pakkiksella aikalailla meno hyytynyt ja taso laskenut. Onely öfftöpik järkevä ja omaan makuun.
Tosin, ei auta ongelmaan, jos kyse ajan käyttämisestä fiksummin. Ehkä vain keskityt työaikana työhön ja vapaa-ajalla sitten teet mitä mieli tekee.
Puhtaana pysynyt takka tuosta luukun yläpuolelta
Mitä kaiuttimia? Sithän on valmistajia, kuten Marten, jotka mainostaa käyttävänsä laatujohtoa sisällä. Tai ainakin merkkijohtoa :DÄlä katso sisälle, niin illuusio säilyy. Pari kertaa olen katsonut ja todennut että mitä kaijjuttimessa on sisällä...sanoisinko että kaapelien vaikutus ääneen, sitä varmasti on, mutta ns kattovaikutus tulee varmasti vastaan nopeammin kuin arvaakaan.