Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
jos Hemmo on virkaan liian vanha, niin Minä vasta olen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gontsalla perinteinen uudenvuoden keritseminen

image_view.php

Teet sinne ylimääräisen harjoituksen käsin. Sillä siitä selvitään!
Flunssan jälkeen juoksentelut olleet vähä sitä sun tätä. Olin suunnitellut lepopäivää tälle päivälle, mutta taitaa toi muutama puuttuva kilometri ärsyttää sen verran, että pakko käydä vähän löntystelemässä.

Kotona kyllä on elämää lasten kanssa. Illat menee leikkiessä ja/tai heidän kanssa ulkoillessa. Alkuyöt pillua vongatessa.

Mutta se tehokas 7,5h menee hyvin pitkälti netin tuijottamiseen tai käsittämättömän paskan suoltamiseen pakkikselle. Työt tulee hoidettua kykyihin nähden tosi huonosti. Toki saan ne juuri ja juuri hoidettua, mutta poden huonoa omaatuntoa siitä. Jotain on tehtävä, niin jos ottais kokeiluun.
Vähän samat fiilikset työn suhteen, tarvittavat hommat tulee tehtyä mutta ei yhtään kinostele tällä hetkellä rypistellä yhtään enempää vaan tulee pelattua interwebsiä päivät pitkät.
Suurin syy tähän on se että tiedän että se ei näkyisi tilipussissa millään tavalla vaikka tekisin kaiken aivan vimpan päälle. Saisin kyllä kehitettyä firman hommia huomattavasti parempaan suuntaan jos olisi jotain porkkanaa.
Nytkin johtaja on tyytyväinen ja kehuu kuinka hommat tulee hoidettua, palkka on enemmän kuin kohtuullinen tästä lorvailusta ja sen takia ei edes jaksa hakea muita hommia kun tietää että joutuisi perse ruvella oikeasti tekemään jotain jotta pääsee suurin piirtein samoihin lukemiin.
En edes tiedä mitä haluaisin tehdä isona, tässä olis vielä kuitenkin about 25 vuotta työelämää jäljellä (HYI!).

Tämä vuosi on kyllä ollut ihan :kakka:

1. Seniorikissan kuolema.
2. Coronan vuoksi perutut livekeikat ja festarit.
3. Piporadio.

Pelkkää ankeutta ja vastoinkäymistä. No Piporadio on osin huvittavakin - joskin epänormaali - ilmiö :nolo:

Tuntuu että täällä on ainoat etäisesti aikaan, paikkaan ja itseensä orientoituneet yksilöt.
Olen samoilla kannoilla. Käyn välillä kyllä lukemassa vaikka korona-ketjua, heitän jotain ja äkkiä pois. Laadukas kes kustelu loistaa pitkälti poissaolollaan. Siksi öff töpik hyvä, täällä pysytään aiheessa.

Flunssan jälkeen juoksentelut olleet vähä sitä sun tätä. Olin suunnitellut lepopäivää tälle päivälle, mutta taitaa toi muutama puuttuva kilometri ärsyttää sen verran, että pakko käydä vähän löntystelemässä.
No jos pienestä kiinni, niin vaikka kävellen kilsat kasaan, jos pakko.

Minun tekisi mieli hiihtään, mutta pakko ottaa välipäivä. Kaksi päivää putkeen lykkimistä ja tuntuu, että fiksu ehkä pitää välipäivä. Hinku olisi silti kova. hö

Vähän samat fiilikset työn suhteen, tarvittavat hommat tulee tehtyä mutta ei yhtään kinostele tällä hetkellä rypistellä yhtään enempää vaan tulee pelattua interwebsiä päivät pitkät.
Suurin syy tähän on se että tiedän että se ei näkyisi tilipussissa millään tavalla vaikka tekisin kaiken aivan vimpan päälle. Saisin kyllä kehitettyä firman hommia huomattavasti parempaan suuntaan jos olisi jotain porkkanaa.
Nytkin johtaja on tyytyväinen ja kehuu kuinka hommat tulee hoidettua, palkka on enemmän kuin kohtuullinen tästä lorvailusta ja sen takia ei edes jaksa hakea muita hommia kun tietää että joutuisi perse ruvella oikeasti tekemään jotain jotta pääsee suurin piirtein samoihin lukemiin.
En edes tiedä mitä haluaisin tehdä isona, tässä olis vielä kuitenkin about 25 vuotta työelämää jäljellä (HYI!).
Eikö tuollaisessa tilanteessa kannattaisi mennä pomon juttusille ja kertoo miten asiat on? Itse ainakin arvostaisin, jos olisi omistaja/esimies.

Minä haluaisin toisaalta päästä jo koulusta veks ja tekeen alan röitä. Hirveä hinku päästä tekeen jotain omaan alaan liittyvää, mutta taas toisaalta koulukin on erittäin jeba. Joka päivä oppii uutta eikä maksa mitään.

Tämä vuosi on kyllä ollut ihan

voit lohduttautua, että Minun ensivuodesta tulee vielä huonompi kun tämä vuosi

festifaalejakaan en oikeastaan kaipaa tippaakaan, koska: vanha&väsynyt
coronaaajanGAYkat olivat oikeastaan vain postiivisia, kun soitto alkoi parhaimmillaan jo ennen yhdeksää, koska: vaha&väsynyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom