Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata katsoa sisälle. Eikä vahvistimien.kai noissa oikeasti laadukkaissa kaiuttimissa sisäinen johdotuskin tehty ihan ajatuksella.
Tuntuu että täällä on ainoat etäisesti aikaan, paikkaan ja itseensä orientoituneet yksilöt.Onely öfftöpik järkevä ja omaan makuun.
Flunssan jälkeen juoksentelut olleet vähä sitä sun tätä. Olin suunnitellut lepopäivää tälle päivälle, mutta taitaa toi muutama puuttuva kilometri ärsyttää sen verran, että pakko käydä vähän löntystelemässä.Teet sinne ylimääräisen harjoituksen käsin. Sillä siitä selvitään!
gontsalla perinteinen uudenvuoden keritseminen
Vähän samat fiilikset työn suhteen, tarvittavat hommat tulee tehtyä mutta ei yhtään kinostele tällä hetkellä rypistellä yhtään enempää vaan tulee pelattua interwebsiä päivät pitkät.Kotona kyllä on elämää lasten kanssa. Illat menee leikkiessä ja/tai heidän kanssa ulkoillessa. Alkuyöt pillua vongatessa.
Mutta se tehokas 7,5h menee hyvin pitkälti netin tuijottamiseen tai käsittämättömän paskan suoltamiseen pakkikselle. Työt tulee hoidettua kykyihin nähden tosi huonosti. Toki saan ne juuri ja juuri hoidettua, mutta poden huonoa omaatuntoa siitä. Jotain on tehtävä, niin jos ottais kokeiluun.
Olen samoilla kannoilla. Käyn välillä kyllä lukemassa vaikka korona-ketjua, heitän jotain ja äkkiä pois. Laadukas kes kustelu loistaa pitkälti poissaolollaan. Siksi öff töpik hyvä, täällä pysytään aiheessa.Tuntuu että täällä on ainoat etäisesti aikaan, paikkaan ja itseensä orientoituneet yksilöt.
No jos pienestä kiinni, niin vaikka kävellen kilsat kasaan, jos pakko.Flunssan jälkeen juoksentelut olleet vähä sitä sun tätä. Olin suunnitellut lepopäivää tälle päivälle, mutta taitaa toi muutama puuttuva kilometri ärsyttää sen verran, että pakko käydä vähän löntystelemässä.
Eikö tuollaisessa tilanteessa kannattaisi mennä pomon juttusille ja kertoo miten asiat on? Itse ainakin arvostaisin, jos olisi omistaja/esimies.Vähän samat fiilikset työn suhteen, tarvittavat hommat tulee tehtyä mutta ei yhtään kinostele tällä hetkellä rypistellä yhtään enempää vaan tulee pelattua interwebsiä päivät pitkät.
Suurin syy tähän on se että tiedän että se ei näkyisi tilipussissa millään tavalla vaikka tekisin kaiken aivan vimpan päälle. Saisin kyllä kehitettyä firman hommia huomattavasti parempaan suuntaan jos olisi jotain porkkanaa.
Nytkin johtaja on tyytyväinen ja kehuu kuinka hommat tulee hoidettua, palkka on enemmän kuin kohtuullinen tästä lorvailusta ja sen takia ei edes jaksa hakea muita hommia kun tietää että joutuisi perse ruvella oikeasti tekemään jotain jotta pääsee suurin piirtein samoihin lukemiin.
En edes tiedä mitä haluaisin tehdä isona, tässä olis vielä kuitenkin about 25 vuotta työelämää jäljellä (HYI!).
Tämä vuosi on kyllä ollut ihan
Kotona kyllä on elämää lasten kanssa. Illat menee leikkiessä ja/tai heidän kanssa ulkoillessa. Alkuyöt pillua vongatessa.