Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Siitä ylhäältä insert image jne

Esimerkkinä jäsen A ja Telineasentaja

tenor.gif

Olettaisin että olis suihkukaapin klasit huomattavasti paljon enemmän höyryssä, jos olis jäsen A tuolla oikiasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs palstan hifisteillä, tiikerin murina alimmillaan 10Hz, kuuluisiko murina oikein vehkeistä?
Rupeaa olemaan harvassa toistimet, jotka toistaa 10 hertsiin saakka. Vielä harvemmassa on ihmiset, jotka kuulee kymmeneen hertsiin saakka. Noi jotkut laadukkaat subit menee (kovaa) sinne jonnekin 15-16hz saakka ja lähinnähän ne tolla taajuudella vaan täristää. Voi jotkut holtittoman kokoiset torvisubit mennä varmaan alemmaksikin ja tonne lähemmäs 10hz, mutta niille saa olla jo todnäk erityiset tilatkin.

Viimeksi muokattu:
Aijumalauta mitä taidetta Manulta tossa lopussa! Pitkään ollu vaikeeta mut nyt alkaa löytymään meininki. En pitäis mahdottomana valioliigan voittoakaan. Mutta toiveajattelun puolelle menee toki.

Rupeaa olemaan harvassa toistimet, jotka toistaa 10 hertsiin saakka. Vielä harvemmassa on ihmiset, jotka kuulee kymmeneen hertsiin saakka. Noi jotkut laadukkaat subit menee (kovaa) sinne jonnekin 15-16hz saakka ja lähinnähän ne tolla taajuudella vaan täristää. Voi jotkut holtittoman kokoiset torvisubit mennä varmaan alemmaksikin ja tonne lähemmäs 10hz, mutta niille saa olla jo todnäk erityiset tilatkin.

Joku kotimainen alan harrastaja oli muurannut torvisubbarin tiilistä leffahuoneen alapuolelle kellariin. Veikö se nyt koko kellarin.

Itse sain bassomöykästä tarpeekseni jo Toyota corolla DX kaudella (en itse omistanut). Leffoissa bassot on lähinnä kaiken muun äänen tiellä ja musiikissa harvemmin mennään edes kovin alas (konejumputus ei ole musiikkia).

Koska kerrostalo ja edellämainitut niin alarajataajuus on asetettu melko ylös.

Joku kotimainen alan harrastaja oli muurannut torvisubbarin tiilistä leffahuoneen alapuolelle kellariin. Veikö se nyt koko kellarin.

Itse sain bassomöykästä tarpeekseni jo Toyota corolla DX kaudella (en itse omistanut). Leffoissa bassot on lähinnä kaiken muun äänen tiellä ja musiikissa harvemmin mennään edes kovin alas (konejumputus ei ole musiikkia).

Oliko se ihan kotimainen? Muistan klassiset kuvat kuvat kyllä, kuvista veikkaus 90-lukuun jolloin muistan törmänneeni itse ekan kerran asiaan..

smallsub.jpg

Olipas kaupassa vähän porukkaa ja nyt jo viisastunut sen verran ettei koita ennen 9 ostaa olutta.
DX Corolla oli jo 90-luvun alussa melko harvinainen ja kallis kapistus, tosin itsellä oli eka auto HT-Corolla :)

Oliko se ihan kotimainen? Muistan klassiset kuvat kuvat kyllä, kuvista veikkaus 90-lukuun jolloin muistan törmänneeni itse ekan kerran asiaan..

Oli kotimainen tältä vuosituhannelta. Varmaan noiden innoittamana.

Pitäisi lähteä kohti pohjoista, ei vain kiinnosta. Eilen kolme kaljaakin niin kauhea jysäri.

Joo, oon saattanu nähdä jotain kuviakin tuosta.. Sit ulkomailta on kanssa kuvia, kun jotain torvivirityksiä on rakennettu kämpän ulkopuolelle. On kohtuullisen mielenkiintoisen näköisiä virityksiä.

Mulla nyt ei ole itellä ollu kuin tuo yksi kohtuu kesy Genen subi ja senkin möin äskettäin poies, mutta siis on siitä minusta iloa musassakin. Sub bass alue saa itelle olla pikkaisen kuumanakin, se tuo semmoista mukavaa täyteläisyyttä ja lämpöä soundiin, jos on vaan matskua, jossa on tavaraa silläkin alueella. Sekin jo kyllä riittää, että tuo alue toistuu kokonaisuudessaan. Sen huomaa kyllä, jos tuo alle ~40hz alue puuttuu tai jää vaimeaksi.

Yläbassojen korostuksesta en piittaa, enkä varsinkaan siitä, jos bassot alkaa yhtään kumisemaan.

Mut pitää kahtoa nää hommat, kun joskus pääsis vaan muuttamaan ja tekemään kunnon kuunteluhuonetta. Täälläkin kerrostalo ja aivan liian vähän tilaa muutenkin olkkarissa, niin ei voi subia saatika kahta alkaa miettimäänkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom