Siitä ylhäältä insert image jne
Esimerkkinä jäsen A ja Telineasentaja
Olettaisin että olis suihkukaapin klasit huomattavasti paljon enemmän höyryssä, jos olis jäsen A tuolla oikiasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä ylhäältä insert image jne
Esimerkkinä jäsen A ja Telineasentaja
Rupeaa olemaan harvassa toistimet, jotka toistaa 10 hertsiin saakka. Vielä harvemmassa on ihmiset, jotka kuulee kymmeneen hertsiin saakka. Noi jotkut laadukkaat subit menee (kovaa) sinne jonnekin 15-16hz saakka ja lähinnähän ne tolla taajuudella vaan täristää. Voi jotkut holtittoman kokoiset torvisubit mennä varmaan alemmaksikin ja tonne lähemmäs 10hz, mutta niille saa olla jo todnäk erityiset tilatkin.Mitenkäs palstan hifisteillä, tiikerin murina alimmillaan 10Hz, kuuluisiko murina oikein vehkeistä?
Bentleyn takapenkillä tupla Burdeyt takakontissa fasaanijahtiin esim.Jos hommat menee oikein kunnolla puikkariin, niin tuossa iässä matkustetaan takapenkillä ja kuljettaja ajaa.
Jaromiri sanoi, että voi vaikka tirsat ottaa. Kova luotto Naiskuskiin. Mutta ei maininnut onko selvinPäinOis kyllä aika makoisaa kun ei tarvitsisi itse ajaa. Nainen ratissa tarkoittaisi kuitenkin, että pitäisi olla silmät kiinni koko ajan. Tai pelti kiinni.
Uusi kello, panoneulekkin näkyy. Pian #jonoa on
Rupeaa olemaan harvassa toistimet, jotka toistaa 10 hertsiin saakka. Vielä harvemmassa on ihmiset, jotka kuulee kymmeneen hertsiin saakka. Noi jotkut laadukkaat subit menee (kovaa) sinne jonnekin 15-16hz saakka ja lähinnähän ne tolla taajuudella vaan täristää. Voi jotkut holtittoman kokoiset torvisubit mennä varmaan alemmaksikin ja tonne lähemmäs 10hz, mutta niille saa olla jo todnäk erityiset tilatkin.
Oliko se ihan kotimainen? Muistan klassiset kuvat kuvat kyllä, kuvista veikkaus 90-lukuun jolloin muistan törmänneeni itse ekan kerran asiaan..Joku kotimainen alan harrastaja oli muurannut torvisubbarin tiilistä leffahuoneen alapuolelle kellariin. Veikö se nyt koko kellarin.
Itse sain bassomöykästä tarpeekseni jo Toyota corolla DX kaudella (en itse omistanut). Leffoissa bassot on lähinnä kaiken muun äänen tiellä ja musiikissa harvemmin mennään edes kovin alas (konejumputus ei ole musiikkia).
Koska kerrostalo ja edellämainitut niin alarajataajuus on asetettu melko ylös.
Oliko se ihan kotimainen? Muistan klassiset kuvat kuvat kyllä, kuvista veikkaus 90-lukuun jolloin muistan törmänneeni itse ekan kerran asiaan..
Joo, oon saattanu nähdä jotain kuviakin tuosta.. Sit ulkomailta on kanssa kuvia, kun jotain torvivirityksiä on rakennettu kämpän ulkopuolelle. On kohtuullisen mielenkiintoisen näköisiä virityksiä.Joku kotimainen alan harrastaja oli muurannut torvisubbarin tiilistä leffahuoneen alapuolelle kellariin. Veikö se nyt koko kellarin.
Itse sain bassomöykästä tarpeekseni jo Toyota corolla DX kaudella (en itse omistanut). Leffoissa bassot on lähinnä kaiken muun äänen tiellä ja musiikissa harvemmin mennään edes kovin alas (konejumputus ei ole musiikkia).
Koska kerrostalo ja edellämainitut niin alarajataajuus on asetettu melko ylös.