Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, mulla vasta päivä alkoi, aamiaiset vedetty helttaan ja kohta menoksi. Pitäisi kehittää päivätriidi, tai tämähän käytännössä mun päivätriidi, sekavaa.

Join the club! 4.30 aamut on saatanasta. Ei saa edes yölisää (vai mikä se nyt oli) mikäli työt alkaisi ihan pikkuisen aiemmin.

Mä saan nukkua peräti 5:15 asti:jahas: Luonnotonta, sanon minä!

Aah, projektin deadline huomenna. Pitäsköhän katkoa ohimosuonet jo valmiiksi.

Lool, sisko luulee että poltan möyhyä... Huomenna sitten onkin selittelemistä siinä, että saa sen vakuutteneeksi siitä, etten polta.

Missä on ColumbU?
Täällähän minä... Kaivoin just käsipainot homeisen komeron syvimmistä syövereistä ja tein pienen iltapumppitreenin. Nyt ei nukuta. Tuskailen mun paskan akkulaturin kanssa ja harkitsen vakavasti nukkumaanmenoa, sillä huomenna pitää mennä koululle 8:30 valmistelemaan presistä.

Kukkuu? ei saakeli oonko yksin täällä..:itku:
Ei oo toivoa. :rolleyes:

Nainen paikalla :)
Aina positiivista. :thumbs:

Täällähän minä... Kaivoin just käsipainot homeisen komeron syvimmistä syövereistä ja tein pienen iltapumppitreenin. Nyt ei nukuta. Tuskailen mun paskan akkulaturin kanssa ja harkitsen vakavasti nukkumaanmenoa, sillä huomenna pitää mennä koululle 8:30 valmistelemaan presistä.
Jepsunjee. Ite aattelin mennä kanssa aikasemmin unille kun tänään heräsin jo vähän 9:n jälkeen. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom