Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
8B670F6E-2ECE-47A4-BFE8-008684FC9FBA.jpeg

Eräällä Espoolaisella hiekkakentällä, ruma on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi saatana. Ostin jotain korealaisia nuudeleita ja olikin niin saatanan tulista se mukana tuleva kastike siinä, että nyt kaduttaa ja paljon. Tämä on vielä pahempi kuin taannoinen gochujang-kokeilu.

Tykkään kyllä chilistä ja hieman tulisesta ruuasta ja joskus söin muutaman pussin jotain "maailman tulisimpia nuudeleita", mutta en vain ymmärrä mikä järki siinä on ettei ruuassa maistu kuin tulisuus..

@no-body tai @Kuparikatto

Siitä vähän hyllyihin täytettä

Siinä menisi muutama vuosi kun nuo lukisi 😬

Tykkään kyllä chilistä ja hieman tulisesta ruuasta ja joskus söin muutaman pussin jotain "maailman tulisimpia nuudeleita", mutta en vain ymmärrä mikä järki siinä on ettei ruuassa maistu kuin tulisuus..

No sillon tällön semmonen sopivan tulinen menee, mutta tuo oli ihan kauheeta. Siinä tosiaan maistu pelkkä tulisuus. Puhumattakaan siitä kuinka kauheeta se on tämän yön vessareissujen kannalta.😩

Katselen harvoin elokuvia mutta tänään katsoin. Ihmettelinkin, et oli melko paljon jynkkyä siinä.
No, genren tarkistin jälkeenpäin: erotic and romantic drama. Ilmankos.

Täytyy katsoa joten köykäsempää illan päätteeksi.

E: En ole varma uskallanko katsoa Kaksi paavia.

^ äkkiä jakoon tuo nuudelimerkki! Lähen metästään huomenna.

Tässä nyt kuva näistä extratulisista, minä ostin ihan normitulisia ja neki oli kyllä ihan liikaa. En siis yleensä kauheen tulista ruokaa syö. Ja ihan suosittelen myös sitä gochujang-tahnaaki, jos tulisesta tykkää. Minun mittapuulla oli sekin tosi tulista.

DC92C9E4-8FEF-4E72-BE18-1E357615777F.jpeg

Ei tästä nyt tule oikein mitään.
Sunnnuntaina oli vallan mainio olo ja eilen taas ihan persiistä, viime yönä tuli hikoiltua sen verran että vois vettä puristaa tyynystä ja nyt on taas sellainen kylmä kokovartalohiki. Yöllä pyöri joku räkäpallo keuhkoissa mitä yritin apinan raivolla yskiä pois.
Oiskohan tää….

Tässä nyt kuva näistä extratulisista, minä ostin ihan normitulisia ja neki oli kyllä ihan liikaa. En siis yleensä kauheen tulista ruokaa syö. Ja ihan suosittelen myös sitä gochujang-tahnaaki, jos tulisesta tykkää. Minun mittapuulla oli sekin tosi tulista.

katso liitettä 219436

Mistä sää näitä löysit, näähän on niitä "maailman tulisimpia".. siis nämä 2x versiot.

katso liitettä 219436
Tattista. En kyllä muista nähneeni näitä missään täällä.. En kakkos enkä ykkösversionakaan.

Mistä sää näitä löysit, näähän on niitä "maailman tulisimpia".. siis nämä 2x versiot.
Mäkin kattelin, että tutun näköinen paketti jonkun syömishaastevideon perusteella. Nuo ei varmaan oo enää mitään kivoja + helppo syödä välipalanuudeleita :D

Mäkin kattelin, että tutun näköinen paketti jonkun syömishaastevideon perusteella. Nuo ei varmaan oo enää mitään kivoja + helppo syödä välipalanuudeleita :D

Jooei, periaatteessa niissä on ihan hyvä maku, mutta ensimmäisen parin haukun jälkeen ei paljoa enää maista.

e: popsin noita joskus tosiaan pussin päivässä 4pv putkeen, ainoa kerta kun on polttanut sitten exit vaiheessa

Jaahas, eilen saatu näköjään EU:n 750 miljaartin elpymisapupaketti kasaan.

Sanna Marin tweettaillut että meni erinomaisesti ja rahaa saadaan reilusti. Juu saadaan 11,1 miljardia. Asian mutta on se, että maksetaan samaan syssyyn 16,7 miljardia eli 5,6 miljardia annetaan muille maille.

Suomi nousuun, sano.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom