Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi saatana. Ostin jotain korealaisia nuudeleita ja olikin niin saatanan tulista se mukana tuleva kastike siinä, että nyt kaduttaa ja paljon. Tämä on vielä pahempi kuin taannoinen gochujang-kokeilu.
Grazin söpö pikkuveli
Siinä menisi muutama vuosi kun nuo lukisi@no-body tai @Kuparikatto
Siitä vähän hyllyihin täytettä
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Tykkään kyllä chilistä ja hieman tulisesta ruuasta ja joskus söin muutaman pussin jotain "maailman tulisimpia nuudeleita", mutta en vain ymmärrä mikä järki siinä on ettei ruuassa maistu kuin tulisuus..
^ äkkiä jakoon tuo nuudelimerkki! Lähen metästään huomenna.
Tässä nyt kuva näistä extratulisista, minä ostin ihan normitulisia ja neki oli kyllä ihan liikaa. En siis yleensä kauheen tulista ruokaa syö. Ja ihan suosittelen myös sitä gochujang-tahnaaki, jos tulisesta tykkää. Minun mittapuulla oli sekin tosi tulista.
katso liitettä 219436
Onk toi volvo?
On. Muoks: Ois just hyvä kalareissuauto.Onk toi volvo?
Asiantuntijat?
Hmnta
Porttipahdan pohjoisrannalta tulee hyvin ahventa.On. Muoks: Ois just hyvä kalareissuauto.
Menta.
Tattista. En kyllä muista nähneeni näitä missään täällä.. En kakkos enkä ykkösversionakaan.Tässä nyt kuva näistä extratulisista, minä ostin ihan normitulisia ja neki oli kyllä ihan liikaa. En siis yleensä kauheen tulista ruokaa syö. Ja ihan suosittelen myös sitä gochujang-tahnaaki, jos tulisesta tykkää. Minun mittapuulla oli sekin tosi tulista.
katso liitettä 219436
Mäkin kattelin, että tutun näköinen paketti jonkun syömishaastevideon perusteella. Nuo ei varmaan oo enää mitään kivoja + helppo syödä välipalanuudeleita :DMistä sää näitä löysit, näähän on niitä "maailman tulisimpia".. siis nämä 2x versiot.
Mäkin kattelin, että tutun näköinen paketti jonkun syömishaastevideon perusteella. Nuo ei varmaan oo enää mitään kivoja + helppo syödä välipalanuudeleita :D
Töissä sitten muutkin tietää kun irma poikkeaa vessassa.Muut tekee syömishaastevideon, niin irma syö välipalana ja vähän valittelee kun on tulisia.